Vykon uplne inde nebude kedze ako som uz raz pisal tu na fore, rozdiel medzi 523i a 528i je 300ccm, 18kW (24PS), 35Nm. Zato slusny rozdiel sa da pozorovat MT vs AT.
Pokial vyslovene netrvas na AT, zober MT. Cena komfortu s AT pokial bude nutny repas (skor, ci neskor) sa nie zriedka vyrovna kupnej cene auta.
Obzvlast zalezat si daj na prejave motoru. Tzn. ci nepocut ziadne klepanie a atd. Taktiez ci nezateka na neobvyklych miestach a ci drzi prevadzkovu teplotu. Dobre by bolo aby si vedel obsluhovat skryte menu na budikoch a udaje si v nom skontroloval.
Ak bude vo vybave NIVO, pozri si na zdvyhaku ci nevidiet ze su mechy potrhane. Oni sa casom odporucaju tak ci tak, ale cestou domov by bolo rozhodne komfortnejsie neist na dorazoch.
Diagnostika je snad samozrejma, bez nej kupovat auto ani nechod. Pripadne bez sikovneho kamarata ktory ju ma. Skontroluj vsetky cidla, chyby, atd.. Detto po skusobnej jazde.
Ostatne co ja viem. Je to stare auto a ma svoje muchy. Pokial nekupis uplne vyservisovany kus je treba pocitat s tym ze budes musiet menit unavene hadice, olejovy separator, mozno repasovat starter, kulisu riadiacej paky s centrovacimi pruzinkami, tesnenie pod vekom, mozno tesnenie pod vanou, tlmice, prvky napravy prednej i zadnej, mechanizmy okien, RJ ABS, jezka kurenia... Ak to nebolo menene predtym, pride to skor ci neskor. Zalezi od toho aky voz a v akom stave sa ti podari kupit.
Este k tej multifunkcii. Urob si zoznam co vo vybave
musis mat a kup auto s tym. Nespoliehaj sa na to ze budes dorabat zakladne veci. E39 bez automatickej klimatizacie a tempomatu by som nekupoval ani nahodou. Ja osobne by som si prial napr. este vyhrievanie sedaciek kedze mam kozeny interier, zial mam dovoz z talianska a im polky ohrievat v zime zrejme netreba
