Strana 1 z 1

E36 - zapojenie AIRBAGU PROSBA

Napísané: Piatok, 31. Augusta 2012, 21:45
od Mi_t_is
Boli by ste niekto taký dobrý a zmerali mi napatie na konektore pre AIRBAG VOLANTU? Ďakujem. A ktory kabel je + a ktory je -

zdravím vás, brázdim celý internet a chcem sa spýtať na zopár vecí ohľadom volantu.

Chcem zapojiť tento volant
volantstary.jpg

Na jeden z týchto volantov.
AKO PRIPOJIT AIRBAG KEDZE NA NOVYCH SU DVA KABLE A NA MOJOM STAROM JE JEDEN KABEL IDUCI DO KONEKTORA?
volant.png
volant.png (457.82 KiB) 2092 zobrazení

Re: E36 - zapojenie volantu starší konektor na nový

Napísané: Sobota, 1. Septembra 2012, 15:01
od Mi_t_is
volant to bol tento
Obrázok

Re: E36 - zapojenie volantu starší konektor na nový

Napísané: Pondelok, 3. Septembra 2012, 07:39
od maiki
nemas foto toho "pinu" bieleho, co je na tvojom volante? tak nejak zhora, aby bolo vidno spodok...
lebo mi nejak nejde do hlavy to zapojenie na tomto type...

na slimaku volantu je oddeleny ten kovovy kruh ktory prenasa signal, bagovy od truboveho?? lebo na mojom to bolo tak ze kostra je stred , + je ten pin a bag ma konektor zhodny stym novsim z povodneho volantu...

Re: E36 - zapojenie volantu starší konektor na nový

Napísané: Pondelok, 3. Septembra 2012, 12:08
od vreco
fú,zaujímavé. Keď ja som menil slimáka tak som dáva predFL na FL volant a ten konektor na bag bol presne rovnaký. Takže som tu chcel prezentovať môj údiv nad tým koľko rôznych verzií bolo :D

Re: E36 - zapojenie volantu starší konektor na nový

Napísané: Pondelok, 3. Septembra 2012, 14:17
od Mi_t_is
maiki napísal:
nemas foto toho "pinu" bieleho, co je na tvojom volante? tak nejak zhora, aby bolo vidno spodok...
lebo mi nejak nejde do hlavy to zapojenie na tomto type...

na slimaku volantu je oddeleny ten kovovy kruh ktory prenasa signal, bagovy od truboveho?? lebo na mojom to bolo tak ze kostra je stred , + je ten pin a bag ma konektor zhodny stym novsim z povodneho volantu...


Mám len tieto foto.. Ten volant len viem že tam bol.. Ale bol vymenený za taký upravený čo tam mám teraz.. ale pre ilustraciu som našiel len jednu takúto foto zozadu toho volantu aj s konektormi.. A aj to bola náhoda..

trúbka
Ved jasné na staršom je pin +, kostra je na volante zospodu skrutkou.
Na novom je na + aj - konektor..
Na mojom je tiež pin + a kostra -

problém je pri airbagu
starý volant ma konektor s dvoma kablami
Nový volant ma konektor s dvoma káblami
a ten moj najstarší volant má nejaký konektor LEN S JEDNYM KABLOm a druhý je nejaký taký ako na foto.

Zapojenie na tomto type najstaršom je asi že.. To isté ako na novom akurat sa to všetko prenašalo cez tie 3 "kruhy" a nie priamo cez káble od bagu.

Neriešme trubku teraz, len AIRBAG :)

Re: E36 - zapojenie volantu PROSBA

Napísané: Pondelok, 3. Septembra 2012, 15:43
od Mi_t_is
niečo ma napadlo :)
ODpor je pasívna veličina že? Takže ak airbag dáva do konektorov len ODPOR znamená to že na svorkách airbagu z palubovky musí byť napatie a prúd ktorý odpáli airbag nie? Bez napatia to nemôže fungovať lebo odpor len taký samotný byť nemôže. Mám pravdu? Potom by sa dalo zmerať z fungujuceho auta.. Na ktorom z tych konektorov je napatie.. a na ktorom kostra a zapojiť to tak či?


Boli by ste niekto taký dobrý a zmerali mi napatie na konektore pre AIRBAG VOLANTU? Ďakujem. A ktory kabel je + a ktory je -

Mne tam hádže +12V takže by mi stačilo teoreticky dovliecť len kostru.

Re: E36 - zapojenie volantu starší konektor na nový

Napísané: Nedeľa, 9. Septembra 2012, 18:06
od Mi_t_is
up

Re: E36 - zapojenie AIRBAGU PROSBA

Napísané: Piatok, 14. Septembra 2012, 14:50
od Mi_t_is
:mrgreen:

Re: E36 - zapojenie AIRBAGU PROSBA

Napísané: Streda, 7. Augusta 2013, 13:54
od maiki
skus pozret, mozno pomoze ;-)
navody-a-manualy/e36-vymena-volantu-predfl-za-pofl-a-naopak-t51987.html

/edit
sory som si to neprecital podrobne... potrebujes uz len napatie..
mozme to pozret lebo som chcel davat dole volant

Re: E36 - zapojenie AIRBAGU PROSBA

Napísané: Streda, 7. Augusta 2013, 15:19
od starynovy
rozbuska airbagu by nemala mat polaritu, je to palnik, takze zrejme kus odporoveho dratku, zmeraj multimetrom v oboch smeroch odpor, a tym si to uistis, potom je jedno ako to zapojis.