caute, menil som volant, z novsej verzie, za starsiu, na nete toho zopar je, no nikde som presne nepochopil ako na to.. tak som si podla toho co som precital a svojou dedukciou vytvoril teoriu ako to funguje

ukazalo sa ze je spravna tak spravim maly navod, ak niekto bude menit volanty a nebude pasovat konektor
takto vyzera plast pod volantom na po FL (novsich volantoch)

je to uchyt paciek na smerovky a stierace

takto vyzera novsi volant zo zadnej strany

takto vyzera plast pod volantom na pred FL (starsich volantoch)
ten pin co je tam polozeny ma byt zasunuty v tom oku dole

takto vyzera starsi volant zo zadnej strany

princip je jedoduchy..
na novsich verziach ide od truby cez baterku kabel ktory konci konektorom (+ a kostra),

samotny spinac truby je airbag
na starsich verziach ide od truby cez baterku kabel ktory konci konektorom (+ ktory je v tom pine a sucha sa o kovovy spodok volantu) a kostra je pod volantom (prenasana na volant stredovym srobom)

spinac je cely volant

airbag odstava od volantu, a ked sa spoja, spoji sa obvod a truba trubi
ja opisem postup, z novsej verzie na starsiu
1, treba dat dole volant

zo zadnej strany su 2 sroby (hviezda) ktore drzia airbag
-v mojom pripade treba odpojit bag (oranzovy konektor) ((na novsej verzii bag + kostra- maly cierny kablik)
-16 orech a v strede volantu srob

2, treba vymenit plasty, ako som uvadzal hore, cize treba zhodit plast pod a nad volantom, drzia to 2 krizove sroby, jeden zo spodu, druhy zhora

je to tam mierne zakliesnene ale zrucnou manipulaciou sa to da vybrat trhom
3, drziak pacok sa vybera jednoducho, zo spodu krizovy srob a z vrchu je len nacvaknuty, idelane vycvaknut ho aj s packami, lepsie sa to vybera

ja som tomu pomohl srobovakom.. dava sa to dole smerom dole, cize srob zospodu, zhora podlacit zapadky a vypadne to dole

4, packy drzia tiez len pricvaknute, vybereme packy a plast je vonku
5, do "noveho" plastu vlozime ten pin, lebo potom je to nemozne, ked je to nahodene
6, opacny postup ako dat ho dole

nacvakneme packy a zospodu ho nasunieme na ten kov, kym nezacvakne zhora
7, pripravime si kable
zpopod volantu prichadzaju 2 kable do konektoru (pri novsej verzi staci len zapojit)
ja som ho odcvakol a pripravil kable nasledovne
-hnedy kabel

kostra

modra sipka - srobom o drziak volantu (na starsich verziach je to presne tam kde som to prisroboval ja)
-hnedy kabel s cervenym pasikom

to je + , cervena sipka treba spojit s pinom - tirkysova sipka (pin)
(je tam pekne vidiet napravo ako sa pin opiera o kovovy spodok volantu a prenasa +

zapojenie je pripravene, este si dovolim ukradnut jednu fotku, ako to origo vyzera na starsej verzii
je tam aj vidiet origo kostru, tam kde som ju ja prisroboval

+ samozrejme zaizolujeme a kabelaz je hotova
8, nasadime vrchny plast
9, nasadime volant - opacny proces ako dat ho dole
10, nasadime plast pod volant
pri prerabke starsej verzie na novu, je treba si asi zohnat ten konektor (alebo nejaky iny si prerobit)
HADAM TO NIEKOMU NIEKEDY POMOZE
AK DACOMU NEROZUMIETE, KLUDNE MI HODTE SS, poradim ak budem vediet
