[E46 330Ci] po roku a pol zase BMW - vydojena 330d :D
Napísané: Nedeľa, 16. Septembra 2012, 15:34
Zdravím všetkých ľudí dobrej vôle.
Klikli ste na môj príbeh, ktorý asi po 2 rokoch môžem založiť.
Konečne som klikol v "príbehy našich áut" na ikonku "nová téma" a môžem začať písať.
Začalo to všetko asi pred 10 rokmi, keď som zistil čo je to rada e46, samozrejme asi ako každý tretí člen, áno mala v tom prsty aj KOBRA 11, nebudeme si klamat.
Keďže sme akurát v rodine rozmýšlali nad "novým" autom, ja som do toho začlenil aj BMW, čo bolo ale samozrejme ihneď zamietnuté, asi viete prečo, spotreba, náhradné diely a proste iné reči čo kolujú po slovensku o luxusnejších značkách. tu je ináč téma: bmw-nakupna-poradna/bmw-ano-nie-t45769.html
Dostal som vodičák, jazdil som vtedy na Punto 1.2 8v na monštruóznych 60tich koňoch čistej talianskej sily.
Krásne spomienky na to auto, celé leto som ho používal, najlepšie bolo keď odišla vodná pumpa a musel som jazdiť so zapnutým kúrením, mňam.
Potom otec odišiel do zahraničia a nechal doma Octáviu, 1.9Tdi kachle, dym, smrad, klepot, jedna radosť to 2 sekundové zatlačenie do sedačky som si užíval každým dúškom, proste som bol pán na ceste (aspoň som si to myslel)
Potom sa zase riešila kúpa auto, chcel som BMW, ale zase staré básničky: veľký objem, spotreba, proste hlúposti.
Jedného dňa nám padla do oka Audi A4 1.8T Quattro na LPG, fajn vozeníčko, stav, tak sme to kúpili.
Spokojnosť nadovšetko, vyzerala skvele, jazdila pekne, bol som spokojný, ale nebolo to stále ono, samozrejme vždy som chcel BMW.
V zime ma Quattro uchvátilo, fakt som vyšiel aj tam kde sa nedalo, proste wau. Starali sme sa oň, investované cez 2500€, fakt top kúsok.
Potom som audinu neoficiálne dostal od rodičov. Samozrejme aj moje prachy v tom boli, čiže niečo pol na pol a tak som konečne začal uvažovať o predaji a následnej kúpe BMW. 4 mesiace na bazáre bola a nikto nič, ponúkal som už od zúfalosti výmeny za všetky možné BMWčka, lebo proste strašný deficit som mal, taký pocit, že už musím mať Bayerische Motoren Werke.
Deň D
Nadišiel deň D.
Piatok 14.9.2012 prišiel jeden pán pozrieť auto, všetko som poukazoval, pohovoril čo som chcel a odpovedal na jeho otázky a zrazu, že ok bere a ja úplne huba dole, že what? Ešte nebol ani na testovacej jazde.
Volám matke, že "predal som auto", ona "je to dobrý nápad?", "mami nieje cesty späť", tak dobre teda
Podpísala sa zmluva, všetko, matka odišla, prišiel kamoš DonFabi a že čo teraz? Peniaze na stole ležali.
Tak sme išli autobazar.eu, sauto, sportovnivozy, mobile.de, všetko sme pozerali, ale ja som mal stále vyhliadnutú už teraz moju 330ci SMG.
Vravel, že nech kašlem na to, že to bude šopa, tak sme skoro išli pozrieť jednu modrú v CZ, potom ma nahováral aj na jednu kompresorovú AC schnitzer, to som však hneď zamietol i keď 320koní ma lákalo.
Hovorím dobre, pôjdeme do CZ, ale cestou pome pozrieť túto SVK 330ci SMG.
Tak sme asi o 12:20 vyrazili z Levíc o druhej sme boli v BA.
Prišli sme na miesto stretnutia, išli sme do podzemnej garáže, kde auto stálo, zrazu sa mi objavilo pred očami, bol som v siedmom nebi, proste sila.
Pán si myslel, že sme asi ďalší testovací jazdci, tak mi nechcel dovoliť šoférovať
sila čo? tak som mu povedal pár teplých slov a už som sedel za volantom. SMG premňa novinka, najprv nezvyk a veľká neznáma, ale pohodka. Išli sme na obchvat, tam som zapol režim sport a dal, aby som preraďoval pádlami pod volantom. Ideme 2jka plný, 3jka už ručička pri obmedzovači a náhodou som tam hodil zase 2jku, hups, motor si poplakal, ale nič hrozné, 
Auto sme ešte raz pozreli, ináč pravdu povediac nijak veľmi sme ho neskúmali, čiže len toľko, keďže mi padlo do oka hneď.
Tak už nič iné nezostávalo iba si podať ruku a ísť podpísať zmluvu.
K autu:
BMW 330ci r.v. 2005, čiže poFL, 6st. SMG sekvenčná prevodovka, 170kw/231koní, SILBERGRAU METALLIC (A08). Najazdené 134 000km. Neskúmal som to, ale stačí vidieť introš a hneď je každému jasné. Ináč interiér v 99% stave, exteriér okrem jednej preliačiny, kde si dvere a blatník podali ruku s piliérom tiež 99%. Motoricky nejdem tipovať, ale chodí to jak j*bnuté, je to už bez visco spojky, čiže výhoda. Podvozok úplne TOP, tvrdý a nebúcha, neklepe.
Výbava: nemám úplný výpis, ale aspoň v skratke - športové individual bordové sportsitze, elektricky nastaviteľné s pamäťou, xenony, navigácia, Harman/kardon audio, kontrola tlaku v pneu, už spomínané SMG 6st., dažďový a svetelný senzor, hmlovky, elektricky skápateľné a nastavovateľné zrkadlá s výhrevom, čierny strop aj celý interiér, automatická klíma, navigácia s DVD, dynamická kontrola stability, tempomat, cúvacie senzory, okná v elektrike a ďalej neviem čo všetko.
Proste všetko čo požadujem a čo som chcel + niečo navyše, akurát mi chýba vyhrievanie sedačiek a strešné okno, ale keďže auto nebude jazdiť v zime, pretože ani nikdy nejazdilo, tak mi výhrev sedačiek chýbať nebude.
Ináč auto vždy garážované, čo aj vidieť, ako som spomínal nejazdené v zime, tak tento trend aj udržím.
Výpis výbavy podľa BMW Vin decoder (http://www.bmwvin.com)
S167A EU4 exhaust emissions standard
S1CAA Selection COP relevanter Fahrzeuge
S206A Sequential manual transmission (SMG)
S226A Sports suspension settings
S249A Multifunction f steering wheel
S261A Side airbags for rear passengers
S302A Alarm system
S313A Fold-in outside mirror
S423A Floor mats, velours
S431A Interior mirror with automatic-dip
S441A Smoker package
S459A Seat adjuster, electric, with memory
S464A Ski bag
S481A Sports seat, EXCLUSIVLEDER FUTURA/GRANATROT (LMC1)
S488A Lumbar support, driver and passenger
S495A 3-point belt and headrest, center rear
S502A Headlight cleaning system
S508A Park Distance Control (PDC)
S521A Rain sensor
S522A Xenon Light
S524A Adaptive Headlights
S534A Automatic air conditioning
S609A Navigation system Professional
S612A BMW Assist
S620A Voice control
S638A Car telephone Professional
S650A CD player
S672A CD changer for 6 CDs
S674A Hi-Fi System Harman Kardon
S787A BMW alloy wheel, M double spoke 135
S855A Language version Italian
S863A Retailer Directory Europe
S877A Delete cross-pattern operation
S884A Operating instructions, Italian
S8SPA Control unit COP
S928A Tire control
S210A Dynamic stability control
S251A Runflat indicator
S255A Sports leather steering wheel
S473A Armrest front
S520A Fog lights
S548A Kilometer-calibrated speedometer
S550A On-board computer
S785A White direction indicator lights
S832A Battery in luggage compartment
Úpravy, Opravy
Tak autu nič vážne nieje, čiže preventívny servis a vybavená vec. Budem si to tu aj značiť, aby som nezabudol.
Servis:
- nový olej 5w-30 done ѵ
- komplet filtre (olejový, vzducháč, kabínový, palivový) done ѵ
- separátor oleja (pre istotu vymením) done ѵ
- Sviečky 6ks NGK Platinum done ѵ
- prevodovkový olej done ѵ
- olej v diferenciáli done ѵ
- tesnenie VANOS + tesnenie víka ventilov (preventívne) done ѵ
- hydraulická kvapalina v SMG done ѵ
Ostatné veci:
- Led Angel Eyes done ѵ
- nový kľúč done ѵ
- lištu pod svetlo, ľavú - bol som múdry a zlomil som úchyt done ѵ
- spraviť buchnuté dvere done ѵ
- detailing interiéru + tepovanie + ošetrenie kože Autoglym done ѵ
- detailing exteriéru, brúsenie + leštenie laku, zakonzervovanie voskom HD wax od Autoglym done ѵ
- SHADOW LINE - ladvinky, vnútro svetiel, bočné lišty, smerovky done ѵ
done ѵ = spravené
X = na pláne
Ako som už povedal, auto chodí neskutočne, som absolútne spokojný, radosť z jazdy mi auto plní a čaruje úsmev každých 0,00001 stotín, čiže NON-STOP.
Každé naštartovanie motora a to ako sa natlakuje prevodovka ma dostáva do eufórie, takisto, keď dám kick-down a to podradenie s medziplynom, keď si prdne do výfuku, mňam. Takisto výfuk má klapku, keď sa ide normálne je zatvorená a keď sa pridá, tak sa otvorí a vtedy začne absolútna extáza.
Ináč spotreba ma milo prekvapila, jazdím kludnou jazdou za 8l, pri 90km/h ekometer ukazuje medzi 6-7l. Samozrejme stačí, pár krát pridať plyn a hneď to stúpa, ale zatiaľ ma to netrápi. Najprv bola moja priorita to dať na LPG, zatiaľ som spokojný takto, čas ukáže, ale keďže som veľmi LPG pozitiv, tak asi to pôjde na prestavbu, ale má to čas.
Prikladám fotky z dnešného fotenia s kamošom, ktorý má 320d od DodaIPD. Ináč pri kúpe bol k dispozícií aj Dodo, za čo mu ďakujem, žiaľ nestretli sme sa, lebo som to kúpil rýchlejšie ako som mu stihol zavolať, že "dojdi už sme pri aute"
, ale takisto za ochotu mu ďakujem.
Klikli ste na môj príbeh, ktorý asi po 2 rokoch môžem založiť.
Konečne som klikol v "príbehy našich áut" na ikonku "nová téma" a môžem začať písať.
Začalo to všetko asi pred 10 rokmi, keď som zistil čo je to rada e46, samozrejme asi ako každý tretí člen, áno mala v tom prsty aj KOBRA 11, nebudeme si klamat.

Keďže sme akurát v rodine rozmýšlali nad "novým" autom, ja som do toho začlenil aj BMW, čo bolo ale samozrejme ihneď zamietnuté, asi viete prečo, spotreba, náhradné diely a proste iné reči čo kolujú po slovensku o luxusnejších značkách. tu je ináč téma: bmw-nakupna-poradna/bmw-ano-nie-t45769.html
Dostal som vodičák, jazdil som vtedy na Punto 1.2 8v na monštruóznych 60tich koňoch čistej talianskej sily.

Krásne spomienky na to auto, celé leto som ho používal, najlepšie bolo keď odišla vodná pumpa a musel som jazdiť so zapnutým kúrením, mňam.
Potom otec odišiel do zahraničia a nechal doma Octáviu, 1.9Tdi kachle, dym, smrad, klepot, jedna radosť to 2 sekundové zatlačenie do sedačky som si užíval každým dúškom, proste som bol pán na ceste (aspoň som si to myslel)

Potom sa zase riešila kúpa auto, chcel som BMW, ale zase staré básničky: veľký objem, spotreba, proste hlúposti.
Jedného dňa nám padla do oka Audi A4 1.8T Quattro na LPG, fajn vozeníčko, stav, tak sme to kúpili.
Spokojnosť nadovšetko, vyzerala skvele, jazdila pekne, bol som spokojný, ale nebolo to stále ono, samozrejme vždy som chcel BMW.
V zime ma Quattro uchvátilo, fakt som vyšiel aj tam kde sa nedalo, proste wau. Starali sme sa oň, investované cez 2500€, fakt top kúsok.
Potom som audinu neoficiálne dostal od rodičov. Samozrejme aj moje prachy v tom boli, čiže niečo pol na pol a tak som konečne začal uvažovať o predaji a následnej kúpe BMW. 4 mesiace na bazáre bola a nikto nič, ponúkal som už od zúfalosti výmeny za všetky možné BMWčka, lebo proste strašný deficit som mal, taký pocit, že už musím mať Bayerische Motoren Werke.
Deň D
Nadišiel deň D.
Piatok 14.9.2012 prišiel jeden pán pozrieť auto, všetko som poukazoval, pohovoril čo som chcel a odpovedal na jeho otázky a zrazu, že ok bere a ja úplne huba dole, že what? Ešte nebol ani na testovacej jazde.

Volám matke, že "predal som auto", ona "je to dobrý nápad?", "mami nieje cesty späť", tak dobre teda

Podpísala sa zmluva, všetko, matka odišla, prišiel kamoš DonFabi a že čo teraz? Peniaze na stole ležali.
Tak sme išli autobazar.eu, sauto, sportovnivozy, mobile.de, všetko sme pozerali, ale ja som mal stále vyhliadnutú už teraz moju 330ci SMG.
Vravel, že nech kašlem na to, že to bude šopa, tak sme skoro išli pozrieť jednu modrú v CZ, potom ma nahováral aj na jednu kompresorovú AC schnitzer, to som však hneď zamietol i keď 320koní ma lákalo.
Hovorím dobre, pôjdeme do CZ, ale cestou pome pozrieť túto SVK 330ci SMG.
Tak sme asi o 12:20 vyrazili z Levíc o druhej sme boli v BA.
Prišli sme na miesto stretnutia, išli sme do podzemnej garáže, kde auto stálo, zrazu sa mi objavilo pred očami, bol som v siedmom nebi, proste sila.
Pán si myslel, že sme asi ďalší testovací jazdci, tak mi nechcel dovoliť šoférovať


Auto sme ešte raz pozreli, ináč pravdu povediac nijak veľmi sme ho neskúmali, čiže len toľko, keďže mi padlo do oka hneď.
Tak už nič iné nezostávalo iba si podať ruku a ísť podpísať zmluvu.
K autu:
BMW 330ci r.v. 2005, čiže poFL, 6st. SMG sekvenčná prevodovka, 170kw/231koní, SILBERGRAU METALLIC (A08). Najazdené 134 000km. Neskúmal som to, ale stačí vidieť introš a hneď je každému jasné. Ináč interiér v 99% stave, exteriér okrem jednej preliačiny, kde si dvere a blatník podali ruku s piliérom tiež 99%. Motoricky nejdem tipovať, ale chodí to jak j*bnuté, je to už bez visco spojky, čiže výhoda. Podvozok úplne TOP, tvrdý a nebúcha, neklepe.
Výbava: nemám úplný výpis, ale aspoň v skratke - športové individual bordové sportsitze, elektricky nastaviteľné s pamäťou, xenony, navigácia, Harman/kardon audio, kontrola tlaku v pneu, už spomínané SMG 6st., dažďový a svetelný senzor, hmlovky, elektricky skápateľné a nastavovateľné zrkadlá s výhrevom, čierny strop aj celý interiér, automatická klíma, navigácia s DVD, dynamická kontrola stability, tempomat, cúvacie senzory, okná v elektrike a ďalej neviem čo všetko.
Proste všetko čo požadujem a čo som chcel + niečo navyše, akurát mi chýba vyhrievanie sedačiek a strešné okno, ale keďže auto nebude jazdiť v zime, pretože ani nikdy nejazdilo, tak mi výhrev sedačiek chýbať nebude.
Ináč auto vždy garážované, čo aj vidieť, ako som spomínal nejazdené v zime, tak tento trend aj udržím.
Výpis výbavy podľa BMW Vin decoder (http://www.bmwvin.com)
S167A EU4 exhaust emissions standard
S1CAA Selection COP relevanter Fahrzeuge
S206A Sequential manual transmission (SMG)
S226A Sports suspension settings
S249A Multifunction f steering wheel
S261A Side airbags for rear passengers
S302A Alarm system
S313A Fold-in outside mirror
S423A Floor mats, velours
S431A Interior mirror with automatic-dip
S441A Smoker package
S459A Seat adjuster, electric, with memory
S464A Ski bag
S481A Sports seat, EXCLUSIVLEDER FUTURA/GRANATROT (LMC1)
S488A Lumbar support, driver and passenger
S495A 3-point belt and headrest, center rear
S502A Headlight cleaning system
S508A Park Distance Control (PDC)
S521A Rain sensor
S522A Xenon Light
S524A Adaptive Headlights
S534A Automatic air conditioning
S609A Navigation system Professional
S612A BMW Assist
S620A Voice control
S638A Car telephone Professional
S650A CD player
S672A CD changer for 6 CDs
S674A Hi-Fi System Harman Kardon
S787A BMW alloy wheel, M double spoke 135
S855A Language version Italian
S863A Retailer Directory Europe
S877A Delete cross-pattern operation
S884A Operating instructions, Italian
S8SPA Control unit COP
S928A Tire control
S210A Dynamic stability control
S251A Runflat indicator
S255A Sports leather steering wheel
S473A Armrest front
S520A Fog lights
S548A Kilometer-calibrated speedometer
S550A On-board computer
S785A White direction indicator lights
S832A Battery in luggage compartment
Úpravy, Opravy
Tak autu nič vážne nieje, čiže preventívny servis a vybavená vec. Budem si to tu aj značiť, aby som nezabudol.
Servis:
- nový olej 5w-30 done ѵ
- komplet filtre (olejový, vzducháč, kabínový, palivový) done ѵ
- separátor oleja (pre istotu vymením) done ѵ
- Sviečky 6ks NGK Platinum done ѵ
- prevodovkový olej done ѵ
- olej v diferenciáli done ѵ
- tesnenie VANOS + tesnenie víka ventilov (preventívne) done ѵ
- hydraulická kvapalina v SMG done ѵ
Ostatné veci:
- Led Angel Eyes done ѵ
- nový kľúč done ѵ
- lištu pod svetlo, ľavú - bol som múdry a zlomil som úchyt done ѵ
- spraviť buchnuté dvere done ѵ
- detailing interiéru + tepovanie + ošetrenie kože Autoglym done ѵ
- detailing exteriéru, brúsenie + leštenie laku, zakonzervovanie voskom HD wax od Autoglym done ѵ
- SHADOW LINE - ladvinky, vnútro svetiel, bočné lišty, smerovky done ѵ
done ѵ = spravené
X = na pláne
Ako som už povedal, auto chodí neskutočne, som absolútne spokojný, radosť z jazdy mi auto plní a čaruje úsmev každých 0,00001 stotín, čiže NON-STOP.
Každé naštartovanie motora a to ako sa natlakuje prevodovka ma dostáva do eufórie, takisto, keď dám kick-down a to podradenie s medziplynom, keď si prdne do výfuku, mňam. Takisto výfuk má klapku, keď sa ide normálne je zatvorená a keď sa pridá, tak sa otvorí a vtedy začne absolútna extáza.

Ináč spotreba ma milo prekvapila, jazdím kludnou jazdou za 8l, pri 90km/h ekometer ukazuje medzi 6-7l. Samozrejme stačí, pár krát pridať plyn a hneď to stúpa, ale zatiaľ ma to netrápi. Najprv bola moja priorita to dať na LPG, zatiaľ som spokojný takto, čas ukáže, ale keďže som veľmi LPG pozitiv, tak asi to pôjde na prestavbu, ale má to čas.
Prikladám fotky z dnešného fotenia s kamošom, ktorý má 320d od DodaIPD. Ináč pri kúpe bol k dispozícií aj Dodo, za čo mu ďakujem, žiaľ nestretli sme sa, lebo som to kúpil rýchlejšie ako som mu stihol zavolať, že "dojdi už sme pri aute"
