[E66 750Li] Najlepšie prvé auto pre študenta
Napísané: Sobota, 19. Apríla 2025, 16:09
Ahojte klubáci,
ako to už býva pri mladých chlapcoch, zbrklosť, nerozvážnosť, ružové okuliare a k tomu pár prvých drobákov na účte vedia veľmi zavážiť pri výbere svojho prvého auta, o to horšie, keď vysnívané autičko je presne v tejto cenovej a mentálnej hladine
Samozrejme som "vedel čo robiím", ako to každý pacient ako ja vždy hovorí. V lete roku 2024 som sa dostal do situacie, kedy by sa mi už aj zišlo nejaké presúvadlo a mohol by som si kúpiť svoje prvé pánske jazdenie. Na šťastie alebo neštastie, ako 23-ročný "sopliak" som sa dostal k značnejšiemu objemu peniažkov a tak som začal prechádzať inzeráty. Začal som pekne pomaly a rozumne, niečo nenáročné, nie naftu, lebo jazdím kratké trasy, ale raz mesačne zvyknem dať 800 kilometrov na dialniciach. Čiže najprv to boli Passaty, Superby, Mazdy atď atď. No stále som s tým nebol nejak stotožnený. Odmala som mal v očiach BMW, neviem je to asi nejaká choroba s ktorou som sa narodil, ale vždy mi boli všetky auta ukradnuté, pokial nebola debata o BMW tak to nejak vo mne nevzbudzovalo emocie, a presne toho som sa bál, ak by som si kúpil nejaké "nudné" každodenné auto tak by som bol iba zarmutený z toho, že som mohol a neurobil som. Takže po týchto mojích mentalných pochodoch som sa presunul na BMW inzeráty. Zamozrejme tiež som začal skľudom, 1er, 3er, no ako som tak pozeral po tých inzerátoch, nikde nebolo niečo, o čom by som si povedal, toto je super auto za túto cenu resp. je to férová ponuka. Čo čert nechcel, tak som zapátral do zajačej diery e39 a taktiež som aj pokukoval po vysnívanej e38, lenže tu bola ponuka tiež veľmi biedna, na to čo som potreboval a začala mi v hlave vrtať ta hrdza na podbehoch a hlavne aj bezpečnosť pri týchto autách v dnešnej premávke.
No a tak sa konečne dostávame k rade 7er kódove označenie E65/66, kedysi pre mňa vôbec nezaujímavé sedma, vraj najhoršia akú kody vyrobili(spominál som v hlave), ale predsa len, dal som tomu pokus. Začal som googliť, prehľadavať fóra, rátať daždý možný scenár, koľko by stala taká oprava a taká. Neviem čo sa presne stalo ale čím viac som zisťoval o Benglovej sedmičke, tým viac som bol z nej hotový. Časom som úplne vymazal e38 z hlavy a v očiach som mal už iba E65. Tak som sa zasa vrhol na inzeraty a hneď prvý inzerat, ktorý som otvoril, bolo moje súčasné auto, lenže nejak som ho len tak odkukol, povedal som si, že pekné na obrazku, ale inzerát bol napísany tak všelijak, kašlem na to ideme pozerať niečo iné. 3 mesiace prešli a auta nepribúdali ba dokonca, mizli z inzercie, a tak som si jedného dňa povedal, však nič lepšie asi nebude, tak to pôjdem asi pozrieť. Zobral som kamoša, od ktorého som chcel najprv názor, nech ma uzemní, ale aj napriek tomu som sa na ňu chcel isť pozrieť, a tak som si v praci zobral voľno, a počas toho čo som mal byť v škole som sa vybral auto pozriet do Martina.
No a dnes sme tu
auto som samozrejme kúpil, bolo na tom oveľa lepšie ako som si myslel, s majtelom som sa ešte dohodol aj na cene a poďme domov, lebo dnes to bude ešte dlhý deň.
Ešte v ten deň som vymenil olej nakoľko tam bol menený olej dva mesiace predtým ako som auto kúpil, ale bola to iba 0W-40 od Castrolu a na takej nizkej vyskozite som jazdiť nechcel. Naspať do BA som prišiel o 23:20 a po prvých 500 kilometroch hneď v prvý deň kúpi som bol z auta ešte viac hotový ako keď som sa naňho pozeral na obrázkoch. Auto mám teraz už pol roka, najazdených takmer 10 tisíc kilometrov a názor ani vzťah k autu som nezmenil, takže som rád, že som dal na moje srdiečko a miestami aj rozum
Info o aute pri kúpe:
ako to už býva pri mladých chlapcoch, zbrklosť, nerozvážnosť, ružové okuliare a k tomu pár prvých drobákov na účte vedia veľmi zavážiť pri výbere svojho prvého auta, o to horšie, keď vysnívané autičko je presne v tejto cenovej a mentálnej hladine

No a tak sa konečne dostávame k rade 7er kódove označenie E65/66, kedysi pre mňa vôbec nezaujímavé sedma, vraj najhoršia akú kody vyrobili(spominál som v hlave), ale predsa len, dal som tomu pokus. Začal som googliť, prehľadavať fóra, rátať daždý možný scenár, koľko by stala taká oprava a taká. Neviem čo sa presne stalo ale čím viac som zisťoval o Benglovej sedmičke, tým viac som bol z nej hotový. Časom som úplne vymazal e38 z hlavy a v očiach som mal už iba E65. Tak som sa zasa vrhol na inzeraty a hneď prvý inzerat, ktorý som otvoril, bolo moje súčasné auto, lenže nejak som ho len tak odkukol, povedal som si, že pekné na obrazku, ale inzerát bol napísany tak všelijak, kašlem na to ideme pozerať niečo iné. 3 mesiace prešli a auta nepribúdali ba dokonca, mizli z inzercie, a tak som si jedného dňa povedal, však nič lepšie asi nebude, tak to pôjdem asi pozrieť. Zobral som kamoša, od ktorého som chcel najprv názor, nech ma uzemní, ale aj napriek tomu som sa na ňu chcel isť pozrieť, a tak som si v praci zobral voľno, a počas toho čo som mal byť v škole som sa vybral auto pozriet do Martina.
No a dnes sme tu

Ešte v ten deň som vymenil olej nakoľko tam bol menený olej dva mesiace predtým ako som auto kúpil, ale bola to iba 0W-40 od Castrolu a na takej nizkej vyskozite som jazdiť nechcel. Naspať do BA som prišiel o 23:20 a po prvých 500 kilometroch hneď v prvý deň kúpi som bol z auta ešte viac hotový ako keď som sa naňho pozeral na obrázkoch. Auto mám teraz už pol roka, najazdených takmer 10 tisíc kilometrov a názor ani vzťah k autu som nezmenil, takže som rád, že som dal na moje srdiečko a miestami aj rozum

Info o aute pri kúpe:
- 750Li
- 286500km
- bez LPG (tak to aj ostane)
- dorábané telky, viď foto
- na Slovenku od 2007 a 50 tisic km
- ja som 3. majiteľ
- antiradar (bohužial)
- mrtvy hydrokufor
- robená trubka na vodu medzi hlavami
- Styling 149 4ks + rezerva v kufri v cene
- mala búračka na predok
Kód: Vybrať všetko
BMW E66 750L 2005 sterling-grau metallic Leather "Nasca"/natur-braun/black
Vehicle Information
Comfort And Interior Equipment
Type Value
Prod. Date 2005-10-11
Type 750LI
Series E66 (7 Series)
Body Type Sedan
Steering -
Engine N62/TU
Displacement 0
Power 0kw / 0hp
Drive rwd
Colour sterling-grau metallic
Upholstery Leather "Nasca"/natur-braun/black
S415 Sun-Blind, Rear
S416 Roller Sun Visor, Rear Lateral
S423 Floor Mats Velours
S428 Warning Triangle And First Aid Kit
S430 Interior/Outside Mirror With Auto Dip
S431 Interior Mirror With Automatic-Dip
Multimedia
Driver Assistance And Lightning
S438 Fine Wood Trim
S442 Drink Holder
S453 Climate-Controlled Seats, Front
S455 Active Seat For Driver And Front Passenger
S456 Comfort Seat With Memory
S466 Roof Mouldings In Body Colour
S488 Lumbar Support, Driver And Passenger
S494 Seat Heating Driver/Passenger
S496 Seat Heating, Rear
S601 TV Function
S609 Navigation System Professional
S612 BMW Assist
S633 Business Mobile Phone Preparation With Bluetooth Interface
S677 HiFi System Professional DSP
S698 Area-Code 2 For DVD
S6AA BMW TeleServices
S6NA Car Telephone In Rear Compartment
S508 Park Distance Control (PDC)
S521 Rain Sensor
S524 Adaptive Headlights
S534 Automatic Air Conditioning
S536 Auxiliary Heating
S548 Kilometre Speedo
Wheels And Drive
S220 Self-Levelling Suspension
S255 Sports Leather Steering Wheel
S261 Side Airbags For Rear Passengers
S2EA BMW LA Wheel Y-Spoke 149
S2VA Chassis & Suspens. Setup"Adaptive Drive"
Environment And Safety
S302 Alarm System
S316 Automatic Trunk Lid Mechanism
S320 Deleted, Model Lettering
S323 Soft-Close-Automatic Doors
S358 Climate Comfort Windscreen
S801 German Version
S850 Dummy-SALAPA
S851 Language Version German
S863 Dealer List Europe
S879 On-Board Literature, German
S8SA Navigation Access Request,Country-Spec.
S8SP COP Control
Individual Equipment
S760 High Gloss Shadow Line
Other Equipment
S220 Self-Levelling Suspension
S255 Sports Leather Steering Wheel
S261 Side Airbags For Rear Passengers
S2EA BMW LA Wheel Y-Spoke 149
S2VA Chassis & Suspens. Setup"Adaptive Drive"
S302 Alarm System
S316 Automatic Trunk Lid Mechanism
S320 Deleted, Model Lettering
S323 Soft-Close-Automatic Doors
S358 Climate Comfort Windscreen
S801 German Version
S850 Dummy-SALAPA
S851 Language Version German
S863 Dealer List Europe
S879 On-Board Literature, German
S8SA Navigation Access Request,Country-Spec.
S8SP COP Control
S760 High Gloss Shadow Line
S941 Dummy-SALAPA
S964 Navi DVD To Be Requested At Shipping
S9AA Outer Skin Protection