No nie je to veru sranda rozbehať tu ISTU, už som aj ľahšie veci robil, ale zmaturoval som nad tým nakoniec.
Takže záznamy v diagnostike predtym ako som ich vymazal su v prílohe ale napíšem niečo k tým o ktorých čo to viem, že su odomňa. Mazal som ich preto lebo som odpájal baterku davnejšie, tak som chcel vedieť, že ktoré chyby sú aktuálne.
2EEA - DME: Temperature sensor cooler outlet, signal (menil som okrúžok na spätnej hadici z vodnej pumpy, lebo mi vytiekla skoro všetka voda tak predpokládam, že to je tým ako som ho odpájal)
5F9B - Control-time lowering (v inom prispevku)
Po vymazani a najazdení 100km teraz večer mi ostali chyby pre PDC, parkovacie svetlo a ten posledny s DSC vid prilohy.
Ale čo by človek nechcel, jak som sadal do auta, skúsil som kuknúť na to čo písal SIMIK...
Ked das kluc do sachty akoze buduky a radio sa spusti idrive tak ti svieti kaslik ked otvoris?
Kaslik svetlo aj zapalovace ovlada terminal VA a ten by mal ist myslim ze do uspatia auta…
pozerám, že jak to že zrazu svieti. Tak som skusil pichnuť FM emmiter do zapaľovača a čuduj sa svete, funguje. Takže mám momentálne dve teórie, buď mi odpalena parkovačka a nefunkčný senzor znížili odber v PM natoľko, že VA customer okruh začal fungovať, alebo druhá možnosť, že je to len veľmi blbá náhoda, ale skôr sa prikláňam k tej prvej možnosti, nakoľko aj tie chyby okolo PM tomu nasvedčujú. Každopádne aj tak mám taký divný pocit, či to predsalen nie je to slabou baterkou. Keď som ju doma meral s vypnutym motorom mala 12,3V ak sa dobre pamätám, ale to mi príde ako hodnota v norme. K tej baterke, vždy keď sedim minutku v aute po tom čo vypnem motor a necham kľúčik v šachte, tak mi to hodí hlášku na palubovke Recharge battery, len teraz neviem, či to znamená, že baterka je na tom biedne, alebo to je len ta preventívna vychytávka, ktorou má auto upozorní, že pozor, vybíjaš si baterku všetkými systémami, lebo ešte stále bežia kym je kľúčik v skrinke.
Toľko k mojej rozsiahlej slohovej práci, takto na večer. Sorry, že vás tak naťahujem
