Ked pises do technickej poradne patri sa uviest presny typ motora alebo rocnik auta aby sme vedeli o akom motore sa bavime.

lebo robili sa v e46 m43tub19 potom n42 valvetronic ak sa bavime o predfaceliftovych bmw.
K tomu swapu... Vsetko sa da ale otazkou su vzdy prachy na ktorych to stroskota... takze tolko k tomu ak mas swapovat tak tam rovno daj V8 ak chces aby vsetci na zrazoch hikali a cumeli alebo m5 inak je to lan klasicky swap... to znamena vyhadzes polku auta a druhu polku das a mas...
K tvojmu problemu... ak ti behaju otacky a motor ma nepravidelny chod tak vacsinou zvyknu pri tychto 4 valcoch hnevat vahy vzduchu alebo derave hadice k saniu. Kedze motor m43 ma retazovy rozvod v e46 tak je to velmi jednoduchy motor kde sa velmi nema co posrat.... ak je to valvetronic tak je to kus od kusu... jedni ho maju v pohode a druhi nadavaju...
K uprave 4hrncov... je tu.uz viacero tem k tomu... tak len zhrniem... bud ostra vacka a stvorklapkove sanie (hartge a dbilas su upravcovia)... alebo turbo - uprava podobna.ako u japoncov akurat ze kvalitny turbo kit je cena tvojho auta... alebo kompresor (eaton, ko performance)... uprava tiez na urovni tvojho auta... lacnejsia upravy... vyhadzat polku interieru a odlahcit auto, obut lahke sportove disky, zmenit pomer diffu, dat kvalitne pneu a celkovo pouzivat lahsie diely...