Pondelok, 22. Septembra 2014, 14:26
caute, v poslednej dobe som zaznamenal väčšiu spotrebu oleja, cca nieco nad 4000km = 0,5L. je pouzity predpisaný olej pre M47N2 5W30 (Shell). s autom ziadne problemy nie su, nedymi nad normu, -turbo je tam repasované pred cca 35 000km ,takze to vylucujem...
-vložka separatora (bezudrzbová origo, menená za origo novu bezudrzbovu) s novymi tesneniami tesne po repase turba,
- obal separatora s membranou je starý(z vyroby).
motor som kontroloval po tom, co som musel doliať oleja po spominanych 4000km, zistil som ze olej je okolo separatora na veku, nie vela, ale bol a od toho mastné a zaspinene aj vstreky a okolie.
Uz druhý krát mi zvlhla od oleja krátka hadica odvetrania motora,ktora vedie do sacieho kolena turba z vahy vzduchu, su v nej stale kvapky oleja,ako aj na turbe + egr. prikladám aj foto...
separátor som rozoberal, nebolo tam v podstate čo čistiť a nejde mi do hlavy,co na nom moze byt zlé,ked su to len plastove odliatky zlozené do seba,membrána nieje deravá.
za akukolvek skusenost, radu budem vdacny.
-
Prílohy
-

- WP_001152.jpg (142.5 KiB) 2762 zobrazení
-

- WP_001149.jpg (115.75 KiB) 2762 zobrazení
-

- WP_001148.jpg (153.16 KiB) 2762 zobrazení
nahradne diely: E34 tour+sedan, E32
kúpim akýkoľvek kat/y,zanesený DPF filter=> sukr.sprava :)