Takze po dlhom case tu spravim pribeh aj ja :) Aby som zacal od zaciatku , uz davno sa mi pacilo bmw e30 a ked prisiel ten vek 18 rokov tak som sa zacal pozerat po aute . Kedze som student a moc penazi nemam tak som chcel nieco co nebude az take stare aby sa mi to nedojebalo hned ako to kupim tak som si povedal ze si kupim 36tku :) Tak som zacal hladat ze co by sa mi pacilo , motor som chcel nieco co ma dost koni a malu spotrebu tak som si myslel ze mi bude stacit 1.8is . Tak teda som hladal a hladal az som nasiel jedno coupe teraz uz moje byvale , tak som sa isiel pozret ze co to je . Ked som tam prisiel a cakal na majitela som uvidel ako zo zakruti vyslo nalestene zelene auto :) Uz vtedy som vedel ze ho chcem . Tak som isiel na skusobnu jazdu a bolo rozhodnute . Auto som mal asi 7 mesiacov no za tu dobu som si zvykol na ten vykon a prislo mi to slabe . Kedze moj sen bolo e30 coupe tak som zacal rozmysal o tom ze by som predal 36tku a kupil si 30cku . Tak som zacal hladat na internete ale nikde nic , po dlhej dobre sa zrazu objavila na predaj kamaratova byvala . Uz vtedy bolo rozhodnute ze ju chcem , tak som prisiel domov rychlo som spravil inzerat a cakal som kym sa niekto ozve . Este v ten den mi napisal chalan ze by sa na nu prisiel pozriet , tak na druhy den sa uz predala :) Ked som mal peniaze v ruke tak som volal majitelovy e30 ze ci by som sa na nu mohol prist pozriet . V nedelu rano sme sadli do auta aj s Dendom a s chalanom ktoreho bolo to auto pred tym . Takze smer handlova , ked sme tam prisli po 3 hodinach cesty z BA pretoze sme asi 100krat zabludili

Kedze cena bola strasne vysoka tak sme zjednavali az kym to nebola cenovka ktoru som bol ochotny za nu dat :) Cesta domov bola krasna kedze som isiel na tricke :) Auto je hrdzave ide na 5 valcov ale je to proste 30cka coupe :) Auto bolo uz u jedneho clena klubu ktory na tom podla pribehu robil kopec veci ktore som bohuzial ja na aute nevidel