Utorok, 24. Septembra 2013, 20:14
Zdravím, kúpil som veľmi zachovalé autíčko s drobnými chybičkami, primeranými veku. Pôvodný majiteľ mi povedal, že je tam "rozsypaný" dvojhmotný zotrvačník, že pre to sa auto na voľnobehu klepe. Príznaky sú také, že keď naštartujem a motor sa trošičku zahreje, otáčky kúšťok klesnú a autíčko sa začne viacej triasť, takmer akoby zdochýňalo a sem-tam ho trhne celkom, ako keby som zaradil a pustil spojku, mám pocit že sa mi toto stalo už aj za jazdy, ale možno to bol len klam tých nerovností na ceste...
a ešte k príznakom patrí to, že auto na nižších rýchlostiach (1,2,3) pri plynulom pridávaní skáče. Viete o tom niečo? dá sa to zohnať? dá sa to vymeniť? ako sa k tomu dostanem, aká je cena?
p.s. ešte k prvému príznaku, mám pocit, že keby o kúsok zdvihnem otáčky, tak sa to pri voľnobehu vôbec tak neklepe.. len ani to neviem ako spravím, moc som do toho ešte nepozeral.
Ak máte nejaké rady, píšte mi najlepšie SS.
Mimochodom k ostatným 525TDS viete mi povedať aké máte voľnobežné otáčky za studeného štartu a potom pri ohriatom motore? Aj to by pomohlo, ďakujem
Dodge Charger 5.7 HEMI
BMW e65 730d
VW Passat B7
Audi A6 C6 Allroad
BMW f07 530xD
BMW e91 320d
BMW x5 e53 30d
BMW e38 730d
Škoda Kodiaq 2.0TDI
Škoda Octavia III 1.6TDI
BMW F31 318d
Škoda Superb II 3.6FSI,
VW Touareg 5.0TDI
BMW e61 525dA
Volvo S80 2.9i/LPG
BMW e38 728iA
BMW e39 530iT
BMW E34 Touring, 525TDS
BMW E34, 525TDS
Opel Astra G, 1,6ecotec
Mercedes-Benz E 320CDI
Mercedes-Benz C 270CDI
BMW E34 Touring, 525TDS
BMW E34, 525TDS
BMW E39, 528i
BMW E36, 325iA Cabrio
Peugeot 306, 1.9TD