... všetko o BMW ...

obchodna sekcia
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: Dvojhmotný zotrvačník E34 525TDS

Štvrtok, 26. Septembra 2013, 12:51

Repasovane v BOSCH :mrgreen: To este viac nahrava tomu ze je tam mala davka.. Nie nieje to priame vstrekovanie, je to so vstrekom do predkomorky.
 
Užívateľov profilový obrázok
Fajlo
Autor témy
Príspevky: 398
Registrovaný: 16.9.2013
Auto: BMW e38 730d
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: TN

Re: Dvojhmotný zotrvačník E34 525TDS

Štvrtok, 26. Septembra 2013, 13:41

starynovy napísal:
Repasovane v BOSCH :mrgreen: To este viac nahrava tomu ze je tam mala davka.. Nie nieje to priame vstrekovanie, je to so vstrekom do predkomorky.


čo to znamená? akože bosch to fušuje? alebo to je len chabo nastavené?
ako sem pridám obrázok pls? ukážem aké to má otáčky a s akými by to bolo ok. ten šrób na čerpadle sa dá točiť za naštartovaného motoru?
Dodge Charger 5.7 HEMI

BMW e65 730d
VW Passat B7
Audi A6 C6 Allroad
BMW f07 530xD
BMW e91 320d
BMW x5 e53 30d
BMW e38 730d
Škoda Kodiaq 2.0TDI
Škoda Octavia III 1.6TDI
BMW F31 318d
Škoda Superb II 3.6FSI,
VW Touareg 5.0TDI
BMW e61 525dA
Volvo S80 2.9i/LPG
BMW e38 728iA
BMW e39 530iT
BMW E34 Touring, 525TDS
BMW E34, 525TDS
Opel Astra G, 1,6ecotec
Mercedes-Benz E 320CDI
Mercedes-Benz C 270CDI
BMW E34 Touring, 525TDS
BMW E34, 525TDS
BMW E39, 528i
BMW E36, 325iA Cabrio
Peugeot 306, 1.9TD
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: Dvojhmotný zotrvačník E34 525TDS

Štvrtok, 26. Septembra 2013, 13:44

No BOSCH je o nicom, zhrabnu prachy, zrepasuju hovno, a nastavia davku na stolici ze to ledva ide. Takze na toto milion krat omielane "cerpadlo repasovane/nastavene v boschi" by som sa voobec nespoliehal. Obrazok musis kdesi uploadnut a potom sem dat link.. AKY SROB?
 
Užívateľov profilový obrázok
Fajlo
Autor témy
Príspevky: 398
Registrovaný: 16.9.2013
Auto: BMW e38 730d
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: TN

Re: Dvojhmotný zotrvačník E34 525TDS

Štvrtok, 26. Septembra 2013, 13:46

starynovy napísal:
No BOSCH je o nicom, zhrabnu prachy, zrepasuju hovno, a nastavia davku na stolici ze to ledva ide. Takze na toto milion krat omielane "cerpadlo repasovane/nastavene v boschi" by som sa voobec nespoliehal. Obrazok musis kdesi uploadnut a potom sem dat link.. AKY SROB?

šrób ktorý tu bol spomínaný na zvýšenie rpm
Dodge Charger 5.7 HEMI

BMW e65 730d
VW Passat B7
Audi A6 C6 Allroad
BMW f07 530xD
BMW e91 320d
BMW x5 e53 30d
BMW e38 730d
Škoda Kodiaq 2.0TDI
Škoda Octavia III 1.6TDI
BMW F31 318d
Škoda Superb II 3.6FSI,
VW Touareg 5.0TDI
BMW e61 525dA
Volvo S80 2.9i/LPG
BMW e38 728iA
BMW e39 530iT
BMW E34 Touring, 525TDS
BMW E34, 525TDS
Opel Astra G, 1,6ecotec
Mercedes-Benz E 320CDI
Mercedes-Benz C 270CDI
BMW E34 Touring, 525TDS
BMW E34, 525TDS
BMW E39, 528i
BMW E36, 325iA Cabrio
Peugeot 306, 1.9TD
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: Dvojhmotný zotrvačník E34 525TDS

Štvrtok, 26. Septembra 2013, 13:48

Nepamatam sa ze by to niekto spominal :mrgreen: Cerpadlo s EDC riadenim ziadny srob otacok nema, tie su zapisane z pamat ECU, mozes ich ovplivnit zakladnou vstrekovanou davkov, ale pokial sa pohybujes v odporucanych hodnotach, pocitac otacky drzi stale rovnake, ked das primalo, dostanes sa mimo regulacny rozsah , a klesnu/skape, detto opacne, kedy uz nedokaze stiahnut trvanie, a zvysia sa nad tych 750.. Robi sa to posuvom elektronickej hlavy voci telu cerpadla.
 
Užívateľov profilový obrázok
Fajlo
Autor témy
Príspevky: 398
Registrovaný: 16.9.2013
Auto: BMW e38 730d
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: TN

Re: Dvojhmotný zotrvačník E34 525TDS

Štvrtok, 26. Septembra 2013, 13:49

takto mám voľnobeh za tepla
[img][IMG]http://imgupload.sk/images/z/7/z7f24ztx0pw6z6adbco0_thumb.jpg[/img][/img]
a takto nejak by vyzerali otáčky za tepla ideálne, nepatrný kúšťok vyššie
[img][IMG]http://imgupload.sk/images/p/f/pftp2f7trmgs525h8leh_thumb.jpg[/img][/img]
Dodge Charger 5.7 HEMI

BMW e65 730d
VW Passat B7
Audi A6 C6 Allroad
BMW f07 530xD
BMW e91 320d
BMW x5 e53 30d
BMW e38 730d
Škoda Kodiaq 2.0TDI
Škoda Octavia III 1.6TDI
BMW F31 318d
Škoda Superb II 3.6FSI,
VW Touareg 5.0TDI
BMW e61 525dA
Volvo S80 2.9i/LPG
BMW e38 728iA
BMW e39 530iT
BMW E34 Touring, 525TDS
BMW E34, 525TDS
Opel Astra G, 1,6ecotec
Mercedes-Benz E 320CDI
Mercedes-Benz C 270CDI
BMW E34 Touring, 525TDS
BMW E34, 525TDS
BMW E39, 528i
BMW E36, 325iA Cabrio
Peugeot 306, 1.9TD
 
Užívateľov profilový obrázok
Fajlo
Autor témy
Príspevky: 398
Registrovaný: 16.9.2013
Auto: BMW e38 730d
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: TN

Re: Dvojhmotný zotrvačník E34 525TDS

Štvrtok, 26. Septembra 2013, 13:51

starynovy napísal:
Nepamatam sa ze by to niekto spominal :mrgreen: Cerpadlo s EDC riadenim ziadny srob otacok nema, tie su zapisane z pamat ECU, mozes ich ovplivnit zakladnou vstrekovanou davkov, ale pokial sa pohybujes v odporucanych hodnotach, pocitac otacky drzi stale rovnake, ked das primalo, dostanes sa mimo regulacny rozsah , a klesnu/skape, detto opacne, kedy uz nedokaze stiahnut trvanie, a zvysia sa nad tych 750.. Robi sa to posuvom elektronickej hlavy voci telu cerpadla.

ok, ešte raz, ako pre debila. čiže keď to chcem nastaviť musím dávať dole sanie a hýbať čerpadlom? tak ako sa nastavuje predvstrek? lebo štart má to autíčko 100%ný...toto by som zrušiť nechcel...
Dodge Charger 5.7 HEMI

BMW e65 730d
VW Passat B7
Audi A6 C6 Allroad
BMW f07 530xD
BMW e91 320d
BMW x5 e53 30d
BMW e38 730d
Škoda Kodiaq 2.0TDI
Škoda Octavia III 1.6TDI
BMW F31 318d
Škoda Superb II 3.6FSI,
VW Touareg 5.0TDI
BMW e61 525dA
Volvo S80 2.9i/LPG
BMW e38 728iA
BMW e39 530iT
BMW E34 Touring, 525TDS
BMW E34, 525TDS
Opel Astra G, 1,6ecotec
Mercedes-Benz E 320CDI
Mercedes-Benz C 270CDI
BMW E34 Touring, 525TDS
BMW E34, 525TDS
BMW E39, 528i
BMW E36, 325iA Cabrio
Peugeot 306, 1.9TD
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: Dvojhmotný zotrvačník E34 525TDS

Štvrtok, 26. Septembra 2013, 13:55

To prve je dobre, pokial si pamatam, a mal by som si pamatat, tak to bolo o cosi nizsie nez "750". Inac nieje zasraty palivovy filter? na volnobehu to az tak nevadi, ale pri jazde to robi divy celkom..
 
Užívateľov profilový obrázok
Fajlo
Autor témy
Príspevky: 398
Registrovaný: 16.9.2013
Auto: BMW e38 730d
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: TN

Re: Dvojhmotný zotrvačník E34 525TDS

Štvrtok, 26. Septembra 2013, 14:00

starynovy napísal:
To prve je dobre, pokial si pamatam, a mal by som si pamatat, tak to bolo o cosi nizsie nez "750". Inac nieje zasraty palivovy filter? na volnobehu to az tak nevadi, ale pri jazde to robi divy celkom..


no, mal by som ho asi pred zimou vymeniť :roll: pri voľnobehu sa to dá zniesť ale má to čudný zvuk a trase to dosť...keď trošku zošliapnem plyn asi na 700rpm, všetko je dokonalé...a pri jazde sa mi už asi 2-3 krát stalo, že plynule idem, trebars dlhšie 90kou a zrazu ma tak šklbne, proste akoby ma niekto potiahol kúsok dozadu, akoby vynechali 2 valce, alebo neviem ako to popísať...je to stotinová záležisť, ale autom veľmi trhne, ako dup na brzdu a znova na plyn.... :|
Dodge Charger 5.7 HEMI

BMW e65 730d
VW Passat B7
Audi A6 C6 Allroad
BMW f07 530xD
BMW e91 320d
BMW x5 e53 30d
BMW e38 730d
Škoda Kodiaq 2.0TDI
Škoda Octavia III 1.6TDI
BMW F31 318d
Škoda Superb II 3.6FSI,
VW Touareg 5.0TDI
BMW e61 525dA
Volvo S80 2.9i/LPG
BMW e38 728iA
BMW e39 530iT
BMW E34 Touring, 525TDS
BMW E34, 525TDS
Opel Astra G, 1,6ecotec
Mercedes-Benz E 320CDI
Mercedes-Benz C 270CDI
BMW E34 Touring, 525TDS
BMW E34, 525TDS
BMW E39, 528i
BMW E36, 325iA Cabrio
Peugeot 306, 1.9TD
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: Dvojhmotný zotrvačník E34 525TDS

Štvrtok, 26. Septembra 2013, 14:06

Si vsimni co vtedy robi ekonomer, ak spadne tak to skace do nudzoveho rezimu, alebo problem v kabelazi cerpadla napr... Ale stejnak je to cele triafanie na slepo, ten motor nebol nastavovany nikdy, za to dam svoje smradlave ponozky, a vacka uz moze byt o 10° na druhu stranu nez ma byt, to na volnobeh citit. Prve to treba nastavit, aj davku zladit, a ked sa to nezlepsi, potom nahanat duchov.
 
Užívateľov profilový obrázok
Fajlo
Autor témy
Príspevky: 398
Registrovaný: 16.9.2013
Auto: BMW e38 730d
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: TN

Re: Dvojhmotný zotrvačník E34 525TDS

Štvrtok, 26. Septembra 2013, 14:12

starynovy napísal:
Si vsimni co vtedy robi ekonomer, ak spadne tak to skace do nudzoveho rezimu, alebo problem v kabelazi cerpadla napr... Ale stejnak je to cele triafanie na slepo, ten motor nebol nastavovany nikdy, za to dam svoje smradlave ponozky, a vacka uz moze byt o 10° na druhu stranu nez ma byt, to na volnobeh citit. Prve to treba nastavit, aj davku zladit, a ked sa to nezlepsi, potom nahanat duchov.

ppči...to ma teda neteší...takto, čo vtedy robí ekonomer...to si asi všimnúť nestihnem pokiaľ sa nenaučím tú haluz, čo ovládala Piper v čarodejniciach...a teda pokiaľ nezastavím čas. práve objednávam nový palivový. ten tam asi nebol menený dlhšiu dobu. odhadujem tak cez 4 roky. to je čas, kt.mal toto auto predchádzajúci majiteľ. a aj keď veľa vecí spravil, čudujem sa, že napr.aj taká baterka tam je už minimálne tie 4 roky...tak začnem palivovým filtrom a potom sa uvidí.
Dodge Charger 5.7 HEMI

BMW e65 730d
VW Passat B7
Audi A6 C6 Allroad
BMW f07 530xD
BMW e91 320d
BMW x5 e53 30d
BMW e38 730d
Škoda Kodiaq 2.0TDI
Škoda Octavia III 1.6TDI
BMW F31 318d
Škoda Superb II 3.6FSI,
VW Touareg 5.0TDI
BMW e61 525dA
Volvo S80 2.9i/LPG
BMW e38 728iA
BMW e39 530iT
BMW E34 Touring, 525TDS
BMW E34, 525TDS
Opel Astra G, 1,6ecotec
Mercedes-Benz E 320CDI
Mercedes-Benz C 270CDI
BMW E34 Touring, 525TDS
BMW E34, 525TDS
BMW E39, 528i
BMW E36, 325iA Cabrio
Peugeot 306, 1.9TD
 
Re5PeCt123
Príspevky: 58
Registrovaný: 11.5.2013
Auto: hlada sa
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Dvojhmotný zotrvačník E34 525TDS

Piatok, 4. Októbra 2013, 18:24

Mne to tiez robi na m50b20 volnobeh za studena pohode ale ked sa zahreje tak klesnu otacky na 650 a zacne klepat cele auto akoby islo na par valcov ale valce idu vsetky normalne som ich aj odpajal a nic...zatial sme to urcili na roztrhnutu hadicu na volnobezny ventil a zaseknuty je mozno tiez dalej vaha vzduchu je vpici asi bo po odpojeni ziadna zmena a asi aj senzor prietoku vzduchu je vpici bo ten madasky cigan co som to odneho kupil tam dal sisku a cele to dodrbal cele sanie je na sracku a tiez pri 1,2,3 stupni ked slabsie pridavam zacne trhat plus zotrvak uz mam vpici tiez bo pustom spojku na neutrale ked stojim a hrkoce strasne takze tak som natom ja :D plus motor ma nabehane 409000 km xD a jazdim nanom kazdy den xD
ex 520i swap 2.5i e34

Live to ride, ride to live. BMW!
 
Užívateľov profilový obrázok
Fajlo
Autor témy
Príspevky: 398
Registrovaný: 16.9.2013
Auto: BMW e38 730d
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: TN

Re: Dvojhmotný zotrvačník E34 525TDS

Piatok, 4. Októbra 2013, 20:43

Re5PeCt123 napísal:
Mne to tiez robi na m50b20 volnobeh za studena pohode ale ked sa zahreje tak klesnu otacky na 650 a zacne klepat cele auto akoby islo na par valcov ale valce idu vsetky normalne som ich aj odpajal a nic...zatial sme to urcili na roztrhnutu hadicu na volnobezny ventil a zaseknuty je mozno tiez dalej vaha vzduchu je vpici asi bo po odpojeni ziadna zmena a asi aj senzor prietoku vzduchu je vpici bo ten madasky cigan co som to odneho kupil tam dal sisku a cele to dodrbal cele sanie je na sracku a tiez pri 1,2,3 stupni ked slabsie pridavam zacne trhat plus zotrvak uz mam vpici tiez bo pustom spojku na neutrale ked stojim a hrkoce strasne takze tak som natom ja :D plus motor ma nabehane 409000 km xD a jazdim nanom kazdy den xD

popiči... =D> dúfam, že som na tom lepšie... ](*,)
Dodge Charger 5.7 HEMI

BMW e65 730d
VW Passat B7
Audi A6 C6 Allroad
BMW f07 530xD
BMW e91 320d
BMW x5 e53 30d
BMW e38 730d
Škoda Kodiaq 2.0TDI
Škoda Octavia III 1.6TDI
BMW F31 318d
Škoda Superb II 3.6FSI,
VW Touareg 5.0TDI
BMW e61 525dA
Volvo S80 2.9i/LPG
BMW e38 728iA
BMW e39 530iT
BMW E34 Touring, 525TDS
BMW E34, 525TDS
Opel Astra G, 1,6ecotec
Mercedes-Benz E 320CDI
Mercedes-Benz C 270CDI
BMW E34 Touring, 525TDS
BMW E34, 525TDS
BMW E39, 528i
BMW E36, 325iA Cabrio
Peugeot 306, 1.9TD
 
Re5PeCt123
Príspevky: 58
Registrovaný: 11.5.2013
Auto: hlada sa
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Dvojhmotný zotrvačník E34 525TDS

Streda, 9. Októbra 2013, 13:02

Nj ale to auto je radost aj ked je to srot :D
ex 520i swap 2.5i e34

Live to ride, ride to live. BMW!
 
Užívateľov profilový obrázok
Fajlo
Autor témy
Príspevky: 398
Registrovaný: 16.9.2013
Auto: BMW e38 730d
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: TN

Re: Dvojhmotný zotrvačník E34 525TDS

Štvrtok, 10. Októbra 2013, 04:59

Re5PeCt123 napísal:
Nj ale to auto je radost aj ked je to srot :D

nj, ked ma clovek po vackoch postrkane sto eurovky alebo sa velmi dobre vyzna :wink:
Dodge Charger 5.7 HEMI

BMW e65 730d
VW Passat B7
Audi A6 C6 Allroad
BMW f07 530xD
BMW e91 320d
BMW x5 e53 30d
BMW e38 730d
Škoda Kodiaq 2.0TDI
Škoda Octavia III 1.6TDI
BMW F31 318d
Škoda Superb II 3.6FSI,
VW Touareg 5.0TDI
BMW e61 525dA
Volvo S80 2.9i/LPG
BMW e38 728iA
BMW e39 530iT
BMW E34 Touring, 525TDS
BMW E34, 525TDS
Opel Astra G, 1,6ecotec
Mercedes-Benz E 320CDI
Mercedes-Benz C 270CDI
BMW E34 Touring, 525TDS
BMW E34, 525TDS
BMW E39, 528i
BMW E36, 325iA Cabrio
Peugeot 306, 1.9TD

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný