... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, jkk
Johnny_R6 napísal:Prečo sa báť vanosu na tomto motore? Teda myslím to aj všeobecne na iných VANOS motoroch.
jararak napísal:garancia ze ked s tym prides do servisu tak ta poslu kade lahsie
zatial som robil len tu vodnu pumpu a chystam sa na tesnenia vika ventilov
ale fakt stoji zato robit nieco na tom motore - miesto nikde, ziadne sruby, stale len jedna pred tebou (niekedy aj tu jednu musis hladat) a ides, ako ked rozoberies ten motor bez navodu, mozes ist za detektiva ;D
jararak napísal:aj pokial rachoce, stale ide, je to len neprijemne (podobne ako ked je niekto jebnuty)
dnes uz su sady na repas vanosu pomaly na kazdu motorizaciu vratane Mkovych motorov.
problem je v cene a zlozitosti ako sa dostat ku samotnemu tesneniu a tie tesnenicka okolo toho.
zbezny vypocet je 75e u singelvanosu r6, 90e u doublevanosu, 400e u v8 + musis zhanat pripravky ktore u r6 nepotrebujes. ved kebyze niekomu zaspievam ze chcem 5stovku na ruku za pretesnenie tak ma rovno ukrizuje
ono je problem ten ze musia ist dole rozvody a ked ich uz mas vonku, tak ich rovno vymenis, taktiez je tam vcelku dost tesneni, rozpajas vodnu sustavu, proste drbacky a drbacky asi tak na 10-5h roboty.
hyde21 napísal:Ked rachoti po studenom starte, treba skusit vymenit sponovak. Ak nepomoze, tak sa treba pomaly chystat na vymenu rozvodov, bude to vytahana retaz.