... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

mmracing.sk
 
revenge
Príspevky: 1114
Registrovaný: 14.2.2011
Kraj: Trenčiansky

Re: Prečo sa báť vanosu? M62TUB44

Pondelok, 22. Júla 2013, 09:05

Adrian_B napísal:
vymeň hlavný napinák reťaze... 40eur a 10min roboty :thumbup:


Vymenené a rachotí stále :mrgreen:
 
Užívateľov profilový obrázok
birki
Príspevky: 1214
Registrovaný: 4.11.2007
Auto: 540iA touring
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: senec

Re: Prečo sa báť vanosu? M62TUB44

Pondelok, 22. Júla 2013, 10:08

to zarachotanie ne je tym ze uz nedrzi olej v motore ? a kvazi startuje tie prve dve sekundy na sucho ?
www.mojnemec.sk
co das to dostanes
Vymenim sekundove lepidlo za 3oj sekundove lepidlo , zn: nestiham lepit
 
revenge
Príspevky: 1114
Registrovaný: 14.2.2011
Kraj: Trenčiansky

Re: Prečo sa báť vanosu? M62TUB44

Pondelok, 22. Júla 2013, 11:32

niekde som cital ze to rachotenie po starte ostalo aj po vymene rozvodov a napinacich list.Ono ten napinak asi nema potom dostatocny tlak a kym ho natlakuje tak retaz rachoti.
Inac otazka na vanosy ked je auto studene tak cca 2min po starte zacnie nieco klepat, pokial idem klidanko tak klepoce aj po zahriati.Ale akonahle tomu nalozim trocha viac ten klepotavy zvuk uplne zmizne a ani na volnobehu ho nieje pocut.Vanosy klepocu aj ked je motor zohriaty?
 
ufffo
Príspevky: 21
Registrovaný: 20.6.2011
Auto: e36 325i no vanos
Kraj: Bratislavský

Re: Prečo sa báť vanosu? M62TUB44

Streda, 24. Júla 2013, 21:50

Kebi niekdo mal záujem o výmenu vanosovych kolies a nadstavenie vanosu na m62tu môžte ma kontaktovať PM
 
tomcat1
Príspevky: 15
Registrovaný: 5.10.2007

Re: Prečo sa báť vanosu? M62TUB44

Štvrtok, 19. Decembra 2013, 23:46

V pripade motora M62TU by sa nedala teplota znizit najjednoduchsim sposobom tak, ze by sa na to vyhevne teliesko priviedlo stalych 12V? Aby si termostat myslel ze sa ide na plnu zataz a reguloval na 85 stupnov?
hyde21 napísal:
Ohladom problemoveho chladiaceho systemu na M62/M62TU - za vacsinou problemov stoji ich kennfeld termostat, ktory mechanicky otvara az pri 110°C -
to je zaroven +/- 3°C aj teplota, na ktorej sa tieto motory pohybuju pri ciastocnej zatazi (tj. vacsina casu). Pri plnej zatazi sa vdaka vyhrevnemu teliesku, ktore sa v termostate nachadza a je regulovane priamo cez DME, termostat plne otvori a ostava otvoreny az po 85°C.
Po prechode do ciastocnej zataze sa termostat znova zatvori a opatovne otvara az pri 110°C.

Obrázok

Silne sa odporuca kennfeld termostat nahradit klasickym 85°C mechanickym termostatom (BMW PN 11 53 1 742 964) z E31 840Ci, co je jediny model od BMW s M62 motorom, kam sa kennfeld termostat nedaval.
Pri 540i/740i M62bezvanos je tento swap plug and play, kedze 840Ci ma identicku vodnu pumpu.
Pri modeloch s M62TU motormi to uz zial plug and play nie je - koli odlisnej vodnej pumpe je potrebne vymenit vnutro M62TU termostatu za vnutro
z 840Ci termostatu - z vlastnej skusenosti je to ale bezproblemova zalezitost.

Bezne sa potom teplota motora s 840Ci 85°C termostatom pohybuje medzi 90-96°C, co je znacna ulava pre chladiaci system a jeho plastove a gumene casti. Okrem toho ma motor aj mierne ostrejsie reakcie. Rozdiel v spotrebe nie je pozorovatelny ziaden.

Ak to chce mat clovek korektne spravene, treba na zostavajuci volny kabel, ktory viedol z DME do kennfeld termostatu, pripojit odpor (12ohm 25W) - tym sa odstrani staticka chybova hlaska KENNFELD KUEHLUNG z pamati zavad v INPE, ktora ale nema na motor ziaden vplyv - to plati pre M62 aj M62TU.
 
Užívateľov profilový obrázok
Adrian_B
Príspevky: 503
Registrovaný: 22.12.2011
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Prečo sa báť vanosu? M62TUB44

Piatok, 20. Decembra 2013, 11:57

dá sa :wink:
 
hanynko
Príspevky: 61
Registrovaný: 26.6.2012
Auto: Lunochod
Kraj: Žilinský

Re: Prečo sa báť vanosu? M62TUB44

Utorok, 3. Júna 2014, 22:36

chlapci, mám otázočku, kto v MT alebo bližšom okolí, vie dať dokopy Vanosy na540i M62TU, ale myslím fakt niekoho, kto to dá dokopy a nie že sa tak len bude tváriť, niesu to malé peniaze, nemám s tým problém, ale nieže pustím perie a budem tam kde som bol, lebo budem naozaj zlý [-X ...diky za rady :thumbup:
Žiadny podpis!
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: Prečo sa báť vanosu? M62TUB44

Streda, 4. Júna 2014, 13:34

si ochotny do toho ist? ozaj su to zaujimave peniaze za "blbost"
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
hanynko
Príspevky: 61
Registrovaný: 26.6.2012
Auto: Lunochod
Kraj: Žilinský

Re: Prečo sa báť vanosu? M62TUB44

Streda, 4. Júna 2014, 13:43

Tak doteraz neviem poriadne ci za blbost, strka mi to ako solidny dieselik .... rano pri nastartovani, taktiez ten motor zarapoce, takze uz aj retaz alebo sponovak na tom nie je bohvieako, vodiaca lista menena pred cca rokom .... takze asi by som to dal komplet urobit, vanos, rozvody a vsetko okolo toho lebo ma fakt ten vanos nebavi, na druhej strane neviem ci sa mi chce pustit nieco okolo litra za to, ze sa mi nepaci zvuk resp. Strkot na volnobehu :D
Žiadny podpis!
 
revenge
Príspevky: 1114
Registrovaný: 14.2.2011
Kraj: Trenčiansky

Re: Prečo sa báť vanosu? M62TUB44

Štvrtok, 5. Júna 2014, 16:17

Takto ti to klepoce ako tu do 0:07?
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Prečo sa báť vanosu? M62TUB44

Štvrtok, 5. Júna 2014, 17:06

hanynko napísal:
Tak doteraz neviem poriadne ci za blbost, strka mi to ako solidny dieselik .... rano pri nastartovani, taktiez ten motor zarapoce, takze uz aj retaz alebo sponovak na tom nie je bohvieako, vodiaca lista menena pred cca rokom .... takze asi by som to dal komplet urobit, vanos, rozvody a vsetko okolo toho lebo ma fakt ten vanos nebavi, na druhej strane neviem ci sa mi chce pustit nieco okolo litra za to, ze sa mi nepaci zvuk resp. Strkot na volnobehu :D


vymenená vodiaca lišta a šponovak sa nechal starý? však pre tú vodiacu lištu sa rozoberá celý predok motora, tak prečo nevymeniť rovno všetky lišty, napinák?
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
hanynko
Príspevky: 61
Registrovaný: 26.6.2012
Auto: Lunochod
Kraj: Žilinský

Re: Prečo sa báť vanosu? M62TUB44

Štvrtok, 5. Júna 2014, 17:43

No bolo to menene majitelom predomnou ... aspon tak mi to povedal, uz ani neviem co bolo dovodom, ze rozobral cely predok .. jedna sa totizto o kusok od jollyjokera ... mozno o nej cosi aj vies ... tmava modra
Žiadny podpis!
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Prečo sa báť vanosu? M62TUB44

Štvrtok, 5. Júna 2014, 19:05

hej, viem, tam bol dôvod celé to pretesniť keď sa dobre pamätám, ale ževraj rozvody boli inak OK
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
hanynko
Príspevky: 61
Registrovaný: 26.6.2012
Auto: Lunochod
Kraj: Žilinský

Re: Prečo sa báť vanosu? M62TUB44

Štvrtok, 5. Júna 2014, 19:15

No vidis, hej to bol dovod, pretesnoval to, aj walley pan a popri tom vymenil aj tu listu, ale proste rozmyslam, ze to urobim cele
Žiadny podpis!

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných