takto ... chystam sa to spravit na e46 jednemu kamaratovi ... robil som to na jednom oply tusim astra a s tymi zmenami to je asi takto ... je jedno ci tam ten kat je alebo nie a ci je v poriadku alebo nie kat samostatny nedava odpor do valcov to skor stredovy tlmic no a kty zmenam teda naspat ... ak das vsetky tlmice aj kat prec nechas tam priechodnu ruru tak to bude hucat co niekomu vyhovuje niekomu ne ... v nizkych otackach si to pekne pradie jak nejaka americka v8 ale vo vysiich to reve ... ak tam nechas aspon stredovy tlmic bude to lepsie a ak este pridas namiesto katu rezonator bude to zase lepsie ... na tom oply bolo kompletne cely vyfuk len rura s jednym rezonatorom a koncovka bola tiez bez tlmica - len rozdvojka hned z rury ale to bola 1,8 a dalo sa tam ten hluk nejak prezit ... vysledok bol taky ze v nizkych otackach to auto stratilo tah ale za to vo vyssich to islo o hodne lepsie ... nebavime sa o naraste 20koni a ani to nemam nejako zmerane ale je to skratka citit ... ci dole ci hore ... na spotrebu to vplyv nemalo a na stk s tym neprejdes

... takze treba si len rozmysliet o co ti ide ak chces nahradit len kat rurou odporucam ti skor kupit rezonator namiesto toho nebude to tolko hucat a nezmeni sa ti na tom prakticky nic len to bude mat otrosku agresivnejsi zvuk :)