Pondelok, 4. Marca 2013, 11:49
3,5 az 4 bary? to je trosku vela. na seriu, na volnobeh ma byt 2,5 na plnku 3 a + este aj motor rata z tym odvetranim, naziva sa to ze kalibrovany falosny vzduch, tym ze mas velky tlak paliva a zaslepene to odvetranie, motor si na volnobeh viac otvori klapku a da aj viac benzinu, cize volnobeh citlivy na zmes, vysledok bohota zmes jak fraas, napicu to startuje za tepla, a este to ma aj vysoke otacky lebo ho prechlastava, mal si odfotit sviecky lebo biely povlak moze znamenat zly teplotny rozsah alebo chladiacu vo valci, a na plny plyn bude tiez bohata potom asi, lebo ked si dal cip z 2.0 tak menej otvaralo vstreky a tym sa to prechlastavanie kompenzovalio,,,,,,
TOTO VSETKO JE IBA MOJA TEORIA, prepac co som napisal o chudobnej zmesi, zle som pochopil zo svieckami, no priznavam mozem sa mylit, ja len pisem co viem lebo som natotal musel zosuladit vstreky 315ccm na moje turbo le jetronic, origo su 200 vo vahe a cez odpory v tepl, cidlach
///..Kto nezažil nepochopí..///E36 320i Coupe - Lagunengrun metalic
[size=150]E30 318i Coupe - M10 Turbo 