... všetko o BMW ...
 .
 . 
											Helldiver napísal:Chystam sa na Z4, budem sem davat inzeraty, ci nahodou niekto konkretne vozy nepozna blizssie.
Co hovorite zatial na tieto dve? Hlavne ta prva ma zaujala:
http://bmw-z4.autobazar.eu/uk/20-i-id2453072.html
http://bmw-z4.autobazar.eu/uk/20i-id1558749.html
Potom este tato 2.5ka, aj ked ta ma uz natocenych celkom dost, nepoznate niekto to auto alebo majitela?
http://bmw-z4.autobazar.eu/uk/25i-id545642.html
 .
 . 
											Helldiver napísal:SmartBastard: Diky za hinty, zatial som teda bol pozerat dve Z4 (2.5i a 3.0i pred-fl) a teda ani omylom ma nepresvedcili. Snad to tak nie je u vsetkych Z4, ale kvalitou spracovania sa fakt nechytali na moje predfaceliftove E46 coupe s nabehom cez 200tkm - ked som chytil madlo dveri tak malo volu a vydavalo zvuky, pri jazde tam toho drncalo omnoho viac ako na mojej E46 (ktora je podvozkovo v top-stave, skoro vsetko nove)... Ty mas coupe, to bude z principu pevnejsie a tuhsie ako roadster, ale ajtak, ako to vidis ty s kvalitou spracovania Z4, hlavne interier? Mne sa Z4 paci velmi, nepotrebujem prakticke auto, nepotrebujem komfortne auto, ale ak z toho nebudem mat solidny pocit tak to radsej zoberem E87 alebo E90, pripadne este po-face E46 coupe cukor, o tych autach viem, ze mi tento pocit dopraju. Ale dufam ze som proste len narazil na zhumplovane kusy zatial.
 ). Po druhe facelift odstranil urcite vacsinu chronickych chorob, ktore Z4 mala. Po tretie mali po facelifte Z4-ky ovela lepsie motory.
). Po druhe facelift odstranil urcite vacsinu chronickych chorob, ktore Z4 mala. Po tretie mali po facelifte Z4-ky ovela lepsie motory.
 
											 )
 ) . Ja som chcel kupit peknu, zachovalu Z4 roadster kludne aj so slabsim motorom a vybavou teraz na leto (to je jediny dovod, preco by som to kupoval teraz, inac moja 328ci funguje super a nemam s nou ziadne problemy), ak ale nic take nenajdem, tak kaslem na to a o nejakeho pol roka/za rok, ked budem menit 328ci uz viac menej hlavne kvoli vysokemu najazdu tak budem rozmyslat medzi Z4 3.0si coupe a E92 325i-330i.
 . Ja som chcel kupit peknu, zachovalu Z4 roadster kludne aj so slabsim motorom a vybavou teraz na leto (to je jediny dovod, preco by som to kupoval teraz, inac moja 328ci funguje super a nemam s nou ziadne problemy), ak ale nic take nenajdem, tak kaslem na to a o nejakeho pol roka/za rok, ked budem menit 328ci uz viac menej hlavne kvoli vysokemu najazdu tak budem rozmyslat medzi Z4 3.0si coupe a E92 325i-330i. Vaha je nizka ale tych deklarovanych 200nm neviem ci pocitis. Tym zvukom som myslel ze roadster by malo byt trosku pocut. Z4 2.0 je extremne ticha a ani v otackach nema nejaky presvedcivy zvuk. 8,2sec. je dobry udaj ale o ten nejde. To ze ide o base model budes podla mna hlavne citit na pruznom zrychleni, na dialnici a na tom ze si na tebe bude mastit ego kazde tdicko
  Vaha je nizka ale tych deklarovanych 200nm neviem ci pocitis. Tym zvukom som myslel ze roadster by malo byt trosku pocut. Z4 2.0 je extremne ticha a ani v otackach nema nejaky presvedcivy zvuk. 8,2sec. je dobry udaj ale o ten nejde. To ze ide o base model budes podla mna hlavne citit na pruznom zrychleni, na dialnici a na tom ze si na tebe bude mastit ego kazde tdicko   Ja by som siel do ostrielanej klasiky M54
 Ja by som siel do ostrielanej klasiky M54  
 
											mys_iak napísal:trosku ma zacinate ockovat na tuto Z4 ( coupe ) :) a mam jednu otazku... aku to ma rezervu? plnohodnotnu? alebo ma to dieru na rezervu?... alebo runflaty...
vyzera to ako fajnove vozitko do mesta a do prace :)
SmartBastard napísal:Velmi dobra otazka :)
Rezervu to nema! Mko ma taku tu pastu co das do diery + kompresor. A ak sa nemylim tak non-M ma run flaty ako standart.
 Teraz tam uz moze byt hoci co. Na runflatoch v BA meste -> AMEN
 Teraz tam uz moze byt hoci co. Na runflatoch v BA meste -> AMEN  
 
											
 
											eko.fresh napísal:
Runflaty mali ked boli noveTeraz tam uz moze byt hoci co. Na runflatoch v BA meste -> AMEN
