... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK
NELSO napísal:niesom expert ale asi treba tie senzory prekodovat nie?Tie disky boli pred tym na F10 a tie senzory su oranzove....neviem ci ta informacia o farbe je k niecomu....len sa mi nejako nechce verit tomu ze by boli vsetky 4 vybite?
NELSO napísal:oranzove som este nevidel "origo", mozes dat foto? pripadne aspon ventilu.Tie disky boli pred tym na F10 a tie senzory su oranzove....neviem ci ta informacia o farbe je k niecomu....len sa mi nejako nechce verit tomu ze by boli vsetky 4 vybite?
xener napísal:fotku senzoru uz nemam len viem ze boli oranzove bolo tam napisane BMW, potom QR kod a cislo dielu, 433MHz a co ja viem co este .....tak som si myslel ze budu originalneoranzove som este nevidel "origo", mozes dat foto? pripadne aspon ventilu
xener napísal:Vdaka aj tak za info.....ak su v nich vybite baterky tak to menit urcite nebudem lebo s tym je vela roboty takze jedine riesenie kupit nove originalne a zase sa drbatsu aj druhovyrobcovia, co robia senzory pre BMW a dalsie znacky. netvrdim, ze oranzove originalne neexistuju, len ze som este taky nevidel.
so senzormi je to trosku komplikovanejsie, napriklad F10 mala 3 druhy senzorov, navzajom nekompatibilne, takze zalezi pre aky rok vyroby tej F10 su tie tvoje.
druha vec je bateria, ta vydrzi 7-9 rokov , vies ake stare su tie senzory ?
fakt je , ze originalne senzory sa nekoduju, neoriginalne , ktore funguju na viacerych znackach ano.
tvaroh napísal:Ja som chcel kúpiť i4 na jar. Ale po skúsenosti že na diaľnici mi zrala 25-35kwh som si povedal že to psychicky nedám pri dlhých trasách do zahraničia.
LOKI napísal:Asi je to tak,no po dvoch rokoch už mám čo k tomu napísať. Teraz už môžem povedať ,že to bola dobrá voľba prejsť na elektrický pohon a BMW je samo o sebe dobré auto či to je terajšia i4 ale predošlá X3.asi tak 0.00...vsetci adrenaluchtivci sme si predsa kupili Tesla 3 Performance za 57k len o tom nemame pribehy