... všetko o BMW ...
 ). Voľba padla na E92/E93, ideálne 330i, poprípade 325i u kupé (na ťažšie cabrio mi príde 325i slabá, o 320i ani nehovorím). Koncom februára to vyzeralo dobre, jedna 330i E93 bola za Stuttgartom. Známy tam volal, poslali VINko, dal ho preveriť, bolo to v poriadku a tak sme vyrazili na istotu. Po príchode nás ale čakalo nemilé prekvapenie. Auto malo byť z Nemecka a kompletnou serviskou BMW. Malo však taliansky techničák a servisku, navyše vôbec od BMW servisu. Navonok vyzeralo pekne, no vo vnútri som hneď zbadal podozrivo zodratý volant, sedadlo, pás vodiča aj niektoré ovládače, na 136000 to nevyzeralo ani náhodou. Navyše nám tvrdil, že nie je možné zohnať prevozné značky, lebo je sviatok a že iba u nejakých jeho známych (pritom vôbec nebol). Išli sme naisto, navyše pekný showroom so všelijakými autami, aj Porsche a Ferrari (https://home.mobile.de/CARPORT-MULTIMARKENAUTOHAUS#ses). Odišli sme naprázdno, akurát sme si urobili drahší výlet. Povedal som si ale, že radšej zaplatím tú cestu než kúpiť nejakú blbosť. A k tomu preverenému VINku. Tiež sme to najprv nechápali. Až potom sme zistili, že on poslal VIN z úplne iného auta (rovnaký rok 2007 akurát farba čierna nie tmavomodrá, ako predával). Neviem, či to bolo jeho alebo koho, no počítal zrejme s tým, že keď sa už takú diaľku trepeme, tak to kúpime nech je to aké chce... Známy, čo som s ním bol, dováža autá vyše 20 rokov a povedal, že toto sa mu ešte nestalo
). Voľba padla na E92/E93, ideálne 330i, poprípade 325i u kupé (na ťažšie cabrio mi príde 325i slabá, o 320i ani nehovorím). Koncom februára to vyzeralo dobre, jedna 330i E93 bola za Stuttgartom. Známy tam volal, poslali VINko, dal ho preveriť, bolo to v poriadku a tak sme vyrazili na istotu. Po príchode nás ale čakalo nemilé prekvapenie. Auto malo byť z Nemecka a kompletnou serviskou BMW. Malo však taliansky techničák a servisku, navyše vôbec od BMW servisu. Navonok vyzeralo pekne, no vo vnútri som hneď zbadal podozrivo zodratý volant, sedadlo, pás vodiča aj niektoré ovládače, na 136000 to nevyzeralo ani náhodou. Navyše nám tvrdil, že nie je možné zohnať prevozné značky, lebo je sviatok a že iba u nejakých jeho známych (pritom vôbec nebol). Išli sme naisto, navyše pekný showroom so všelijakými autami, aj Porsche a Ferrari (https://home.mobile.de/CARPORT-MULTIMARKENAUTOHAUS#ses). Odišli sme naprázdno, akurát sme si urobili drahší výlet. Povedal som si ale, že radšej zaplatím tú cestu než kúpiť nejakú blbosť. A k tomu preverenému VINku. Tiež sme to najprv nechápali. Až potom sme zistili, že on poslal VIN z úplne iného auta (rovnaký rok 2007 akurát farba čierna nie tmavomodrá, ako predával). Neviem, či to bolo jeho alebo koho, no počítal zrejme s tým, že keď sa už takú diaľku trepeme, tak to kúpime nech je to aké chce... Známy, čo som s ním bol, dováža autá vyše 20 rokov a povedal, že toto sa mu ešte nestalo  . Určite by sme si tam našli minimálne dve iné autá do rezervy, keby to nevyšlo, no ako píšem, išli sme na istotu a ako sa hovorí, po vojne je každý generál.
. Určite by sme si tam našli minimálne dve iné autá do rezervy, keby to nevyšlo, no ako píšem, išli sme na istotu a ako sa hovorí, po vojne je každý generál. . Ako som tak jeden večer pozeral mobile.de, zbadal som ta jednu 130i. Zo srandy som si o tom niečo prečítal. Navyše keď som videl, ako málo ich je, dostal som poriadneho chrobáka do hlavy a bola to pre mňa aj taká výzva. Zo začiatku to opäť veľmi ružovo nevyzeralo, niektorí sa vôbec neozvali, iní zasa VINko vôbec poslať nechceli a tí, čo ho aj poslali, nakoniec neboli nič moc, v BMW ich neodporúčali (jedno bolo stočené, druhé vraj v minulosti poriadne rozbúrané, tretie podľa všetkého utopené, atď.). Samozrejme, že boli aj dva dobré kúsky, len než sme ich stihli overiť/dohodnúť termín výjazdu do Nemecka/vybrať prachy z banky boli fuč. Až pred dvomi týždňami som našiel jedno v Mníchove. Chlapík mi volal, že to bolo pravidelne servisované v BMW, s každou prkotinou tam vraj chodil, akurát jediný problém, že tento rok už tam bol dvakrát dolievať olej do serva. Možno mu v originál servise povedali nejakú riadnu pálku za opravu, ktorá by sa dala spraviť aj jednoduchšie a oveľa lacnejšie, a preto sa rozhodol to predať. Tak sme sa rozhodli, že keď dá z ceny 600€ dolu, ideme preto. Súhlasil, dohodli sme sa a v utorok vyrazili. K autu boli všetky faktúr od novoty, kompletná servisná knižka z BMW a navyše bolo veľmi zachovalé. Previezli sme sa, pozreli to a bolo rozhodnuté. BERIEME! Takže modrá 130i je už na Slovensku, momentálne v servise vo Svätom Jure, kde robia to servo a budú meniť olej. Ešte ho čakajú klasické formality v podobe K.O. a pod... V utorok by som ho už mal konečne priviesť do Senice a pridať sem poriadne fotky.
. Ako som tak jeden večer pozeral mobile.de, zbadal som ta jednu 130i. Zo srandy som si o tom niečo prečítal. Navyše keď som videl, ako málo ich je, dostal som poriadneho chrobáka do hlavy a bola to pre mňa aj taká výzva. Zo začiatku to opäť veľmi ružovo nevyzeralo, niektorí sa vôbec neozvali, iní zasa VINko vôbec poslať nechceli a tí, čo ho aj poslali, nakoniec neboli nič moc, v BMW ich neodporúčali (jedno bolo stočené, druhé vraj v minulosti poriadne rozbúrané, tretie podľa všetkého utopené, atď.). Samozrejme, že boli aj dva dobré kúsky, len než sme ich stihli overiť/dohodnúť termín výjazdu do Nemecka/vybrať prachy z banky boli fuč. Až pred dvomi týždňami som našiel jedno v Mníchove. Chlapík mi volal, že to bolo pravidelne servisované v BMW, s každou prkotinou tam vraj chodil, akurát jediný problém, že tento rok už tam bol dvakrát dolievať olej do serva. Možno mu v originál servise povedali nejakú riadnu pálku za opravu, ktorá by sa dala spraviť aj jednoduchšie a oveľa lacnejšie, a preto sa rozhodol to predať. Tak sme sa rozhodli, že keď dá z ceny 600€ dolu, ideme preto. Súhlasil, dohodli sme sa a v utorok vyrazili. K autu boli všetky faktúr od novoty, kompletná servisná knižka z BMW a navyše bolo veľmi zachovalé. Previezli sme sa, pozreli to a bolo rozhodnuté. BERIEME! Takže modrá 130i je už na Slovensku, momentálne v servise vo Svätom Jure, kde robia to servo a budú meniť olej. Ešte ho čakajú klasické formality v podobe K.O. a pod... V utorok by som ho už mal konečne priviesť do Senice a pridať sem poriadne fotky.


 Len musím dávať pozor a poriadne sa zoznámiť s autom, lebo ten výkon + zadok môže byť fakt nebezpečná kombinácia
 Len musím dávať pozor a poriadne sa zoznámiť s autom, lebo ten výkon + zadok môže byť fakt nebezpečná kombinácia 
 áá,tak nie je to také hrozné
áá,tak nie je to také hrozné
 Plus podobná koncepcia (malé auto, zadný náhon a atmosférický šesťvalec pod kapotou) asi už nevznikne
 Plus podobná koncepcia (malé auto, zadný náhon a atmosférický šesťvalec pod kapotou) asi už nevznikne 
											 
											PristineShip napísal:este stale sa nejaky ten piatok bude robit aktualna 140i, aj ked viac sa asi preda 240i, ktora sa mozno bude robit este o kusok dlhsie ako 1er,
takze ak si myslis, ze mas v rukach investicny material, tak to zakonzervuj do garaze, lebo tych aut zas nebude tak malo na trhu, aby ti o par rokov niekto dal viac ako si zaplatil ty za kus, co ma natocenych cez 200 tisic.
a na tom Mitsubishi vymen tie gumy, za 10 rocne pneumatiky by sa mala zaviest pokuta.
 
 