... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666
swalko napísal:Ci budes alebo nebudes citit rozdiel zalezi od chyby stareho turba. Ak bolo stare na sracky, tak by tam rozdiel mohol byt. Ja som rozdiel nepocitil.
Treba rozlisovat:
1.) Ak ti ponuknu repas tvojho turba, tak sa meni len to co treba, cize zostavaju aj stare diely. Najlacnejsia moznost.
2.) Mozu ti vymenit cely stred za novy / celu geometriu za novu. Cosi drahsie.
3.) Pouziju z jazdeneho turba elektroniku a slimaka ktoreho opieskuju. Vymenia cely stred za novy a aj geometriu za novu. Toto vacsinou volaju "nove turbo". Ja som volil tuto moznost. Najdrahsia z troch moznosti.
4.) Pouzite turbo. Original, nevies vsak co vsetko uz ma za sebou. Ceny zacinaju na cenach variantu 3 a vyssie.
5.) Nove turbo druhovyroba. Nove turbo, ale nie original. Podstatne drahsie ako predchadzajuce moznosti.
6.) Nove turbo original. Najdrahsia moznost.
Najlepsie je sa pytat v danej firme ktoru si vyberies. Kazdy nazyva jednotlive moznosti inak.
BMWlive napísal:..inak varianta 3 je najlepsia..
BMWlive napísal:
V bode 3 by som urcite nesiel do ojazdenej elektroniky, ta lubi odchadzat velmi casto, mne zapiekla cele turbo..a to nova stoji neco cez 100vku len..inak varianta 3 je najlepsia..