Vcera pri vyjazde na dialnicu som chcel trochu povymetat sadze z vyfuku ... auto bolo zohriate ... 2, 3, 4, 5, 6 a po preradeni na 6ku to prestalo tahat. Motor nepadol do nudzoveho rezimu, ale auto vyplo el. regulaciu turba. Takze som mal z toho hladky diesel, auto nedymilo. Po nacitani cez inpu som nasiel 6 chyb. 4 so zhavicmi (myslim ze odislo rele zhavenia), to som aj ocakaval, kedze motor po nastartovani ide asi sekundu nepravidelne. Dalsie dve chyby boli:
Mam pocit ze auto si trochu cucne olej. Koli tomuto som menil ventil odvetravania klukovej skrine, nezda sa mi ale ze to pomohlo. Tlak turba na volnobehu bol v poriadku, rastol spolu s pridavanim plynu, tak som sa siel previest. Auto islo uplne normalne ako predtym. Turbo tahalo, nepiskalo. Po jazde dalsie chyby nepribudli.
Predpokladam teda ze je na odchode turbo. Auto ma najazdenych 200 000, cca od 190 000 pozorujem ubytok oleja.
Chyba 4521 znamena ze je prilis vysoky tlak, cize pravdepodobne zaseknutu/oneskorenu regulaciu turba. Moja teoria je teda ze na turbe sa odporucaju loziska (mizne olej) a olej co unika cez loziska sposobuje problemy reg. turba? Takze asi bude najlepsie spravit repas mojho turba co najskor, kym este neruplo. Ma niekto iny napad?