
presne takto si predstavujem idealneho noveho clena klubu. Vecne, jasne, v spravnej sekcii a bez gramatickeho harakiri...
Skusim odpovedat teda ja.
1. Idealna motorizacia je velkoobjemova. Nepozeraj po malych objemoch lebo to budes po case lutovat, no V8 (540i)vie potrapit penazenku. Najazd km ignoruj, tie auta pri dobrrj starostlivosti znesu strasne vela km. Dolezite preto niesu km ale stav auta (klepanie, nepravidelny chod, rozne pazvuky atd.)
2. Zalezi ci robis denne tie km v meste (cize 30startov) alebo okresky. Ak okresky tak bud 530D alebo 528/530i v plyne.
3. To je individualne, no manual je najlepsi do 540i, inak sa do e39 viac hodi automat a clovek si nan rychlo zvykne. No ak narazis na blby kus tak pri automate hrozi, ze sa ojebes na repase. Je moznost kupit druhy automat z rozoberacky no to je taka macka vo vreci.
4. No nieje to skodofka ale nieje to taky horor ako ti mozno niekto hovoril. Diely sa daju zohnat uz za rozumnu cenu ale je problem najst dobreho servisaka. Spotreba je od 7,5 pri nafte respektive 10 pri benzine az po nekonecno (videl som po jednom vykende udaj 25/100) lpg vie cenu spotreby znizit na polovicu.
5. To je hodne individualne
6. Na slovensku. dan co na nas uvalil ten dement znemoznila si doviezt pekne auto.
7. Je o tom samostatna tema v nakupnej poradni
8. Su tu na klube predajcovia co ti zozenu aj srst zo zaby. hlavne dvaja sa zaoberaju nahradnymi dielmi a maju super ceny.
9. Vozim v nom manzelku a dcerku cize moj nazor si vies predstavit. Predsa len sa jedna o nizko polozeny pomaly dvojtonovy dialnicny korab ktory ma uz v zaklade 6 airbagov a 6valcove baranidlo v predu

Pozeram, ze ma roki uz predbehol

ale v podstate sa zhodneme.