... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Autor témy
Príspevky: 2239
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Zly chod motora za studena e34

Štvrtok, 17. Decembra 2009, 16:44

Tak vaha vzduchu vymenena za taku aka tam ma byt a hned nastal problem. Auto nastartuje na prvu supu, az som prekvapeny aj ked boli vonku len -4 ale predtym so starou vahou som uz aj pri 10 nad nulou startoval ze starter tocil aj 3-4s kym odpalil. Cize dufam ze vaha by mala byt OK. Problem je ale ten ze ked nastartujem, tak auto nechce drzat otacky, proste aj mu pridam ale aj ked drzi si tych 2000 otacok, ze mam plyn troska stlaceny, tak zacne sam padat dole otacky, az zacne skapinat, mozem aj na podlahe mat plyn ziadna zmena a za chvilu zas vyletia otacky a znova sa to opakuje. Motor sa mi nepodarilo zohriat, cize pri teplom motore neviem jak sa to sprava no na aute sa ani jazdit neda cize moc na diagnostiku ako ani ist nemam. Vie niekdo v com moze byt zadrhel?? Zla je este aj lambda, tu vyhodilo minule na diagnostike spolu s vahou, moze to byt aj tou lambdou? Otec mi vravel ze moze kvoli tomu ze teraz vie kolko saje podla novej vahy ale nevie kolko dava von kvoli spatnej lambde tym padom nasaje potrebne mnozstvo ale nevstrekjuje tolko paliva. Druha vec je ze ked som dosiel, auto stalo 2 tyzdne bez pohnutia teraz na mrazoch s minimom benzinu, to skusim zajtra ci ked dolejem benzin ci sa to zmeni ale o tom velmi silno pochybujem. Vie niekdo nieco viac?? Co sa tyka tem o zlom volnobehu studenom motore na 528i e39, tak tu membranu tam vobec neviem najst, ktora bola vadna v tom pripade.
Nur Original ist Legal.
 
Užívateľov profilový obrázok
SurrendeR
Príspevky: 5333
Registrovaný: 25.5.2008
Auto: e36 328i Tour
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: NM/BA

Re: Zly chod motora za studena e34

Štvrtok, 17. Decembra 2009, 19:24

ak vies ze je lambda zla, tak ju odpoj. nechaj ju v potrubi ale odpoj konektor. ak pomoze, zozen novu a jazdi s odpojenou.
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Autor témy
Príspevky: 2239
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: Zly chod motora za studena e34

Štvrtok, 17. Decembra 2009, 19:29

A aky je rozdiel medzi odpojenou a zlou lambdou? ANi jedna ani druha nedava informacie RJ tym padom je to jedno nie??
Nur Original ist Legal.
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Autor témy
Príspevky: 2239
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: Zly chod motora za studena e34

Piatok, 18. Decembra 2009, 11:21

Docasne riesenie, odpojena vaha vzduchu. Bez nej to tiez skapina na volnobehu ale ked pridam tak sa neduis, ale ide aspon, zohriat som ho este nezohrial tak uvidim jake to bude po zohriati ked pripojim tu novu vahu. Iste ale je ze teraz sa to auto sprava rovnako ako so starou zlou vahou. S tou novou ale neslo do otacok vobec. A tiez ked bola zapojena nova tak som necitil benzin, asi vstrekoval tolko kolko mal alebo este menej ked skapinal. Teraz bez vahy zapojenej, chvilka stania na mieste a som citil dost benzin cize znova auto ide s plnym vstrekovanim. Inac neviem, zajtra idem skusit vymenit tu lambdu spolu s vahou zapojit a uvidim. Ked nepomoze, napada niekoho dalsie riesenie? Kupil som zlu vahu?? Moze byt ze je vadna a takto rozhaina otacky? Alebo len moc nekomunikuje s zlou lambdou?
Nur Original ist Legal.
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Zly chod motora za studena e34

Piatok, 18. Decembra 2009, 12:53

co to je za vaha? Ak BOSCH alebo Pierburg tak musi byt dobra, ak nejaka no name, tak tam su tieto problemy caste
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Autor témy
Príspevky: 2239
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: Zly chod motora za studena e34

Piatok, 18. Decembra 2009, 12:55

Vaha je Bosch origo, presne na moj model ale pouzivana, pisem ze nova ale myslim to tak ze je lepsia ako stara, ktora mala pretrhnuty dratik, tato ale nema, mala by byt v pohode, pretoze vstrekuje menej paliva, lebo vobec necitim benzin. Bojim sa aby vstrekovace neboli v prdely. Ale to by potom neslo uz vobec auto ani bez vahy ani s vahou keby boli v prdely nie?
Nur Original ist Legal.
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Autor témy
Príspevky: 2239
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: Zly chod motora za studena e34

Utorok, 22. Decembra 2009, 22:52

Takze auto po diagnostike, ukazovalo chybu vahy ale kvoli tomu ze som na tej vahe vobec nesiel mal som ju cestou na diagnostiku odpojenu, pretoze sa tak s tym autom neda vobec ist, trha skapina a ani pri pridani otacok a v zatazi to trha a padaju a stupaju otacky. A na diagnostike pri plnom plyne ukazuje max 3,2V a bolo mi povedane ze pri plnom plyne ma ist az 5V. Vymenil som ale aj zlu lambdu, diagnostika uz ukazovala len tu vahu kedze bola odpojena a spotreba klesla asi o 1,5l. Ale co s tou vahou teraz, ak sa mi ju nepodari vratit, predajca mi tvrdil ze to moze byt aj cerpadlom a ze mi posle cerpadlo nech skusim prehodit a uvidi sa, co je podla mna ale blbost no ked posle tak vyskusam. Ale pokial by nechcel vratit peniaze, co by ma zase dost nasralo a skoncil by medzi neserioznymi predajcami, tak uvazujem, ze by som zo svojej starej vybral elektroniku kedze v nej mam len pretrhnuty drat, a dal ju do tejto co som kupil, dalo by sa tak? Alebo je kazda vaha jedinecna? Alebo lepsia otazka je ta elektronika nerozobertalena ako jedne kus cela komplet vaha? A popripade ci by nesla prehodit elektronika aj z tej vahy co mam z 2,0l, alebo tam by bol uz problem? Ak sa nemylim vaha len urcuje kolko nasaje ale neovplyvnuje to, cize tam by to nemalo vadit ze ten plosak ci co to je v tej vahe je z 2,0 alebo 2,5? Alebo sa mylim? Dakujem za odpoved.
Nur Original ist Legal.
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Autor témy
Príspevky: 2239
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: Zly chod motora za studena e34

Sobota, 2. Januára 2010, 14:50

Nechcem to tu zasierat tak pisem stale len do svojej temy. Po rade od Max-Maxa ze by sa mala aj baterka odpojit pri vymene vahy vzduchu som to skusil no efekt nulovy. Robi presne toto ked je studeny motor http://www.youtube.com/watch?v=FxXu7vicPDQ
Pokial sa zohreje tak neskapina ale sa drzi okolo 400otacok.
Inac na tom videu ked pomaly idu otacky dole tak to nespusatm nohu z plynu ale len normalne auto samo ubera az na volnobeh kym nepridam trocha viac a pak otacky zas vybehnu hore. Moze to byt len a len tou blbou vahou? Ze aj tato je zla?
Nur Original ist Legal.
 
Užívateľov profilový obrázok
Miro528
Príspevky: 778
Registrovaný: 21.3.2007
Auto: E38 740i ´00
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: GA-SA

Re: Zly chod motora za studena e34

Nedeľa, 3. Januára 2010, 03:56

Skusal si vycistit volnobezny ventil? Skontroluj hadice ktore knemu vedu ci niesu popraskane.Daj si zmerat este tlak plivovej pumpy a ci spravne reguluje regulator tlaku paliva.A v neposlednom rade si zabezpec druhu riadiacu j.motora :wink:
Ex BMW 740i ´00
Ex BMW 528i Touring ´97
Ex BMW 525i 24V ´91
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Autor témy
Príspevky: 2239
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: Zly chod motora za studena e34

Nedeľa, 3. Januára 2010, 10:38

Vsetko spravim az na tu RJ, to sa mi uz moc nepaci. Zeby to mohla robit aj ta? Len mi jedno vysvetlite, vaha, ma podla mechanika ukazovat 5V pri plnom plyne, mne sa nedostane cez 3,2V, moze to sposobovat ze sa nedostane na 5V nieco ine ako samotna vaha? Skusim pozriet tie hadicky k volnobezaku ale moc sa mi to nezda ked autu spadaju otacky aj z vyssich, proste si neudrzi dlho ani 2000otacok. A volnobezak mam cim vycistit nejakym sprejom alebo len rucne od spiny?
A este otazka nema niekdo 525i M50 neVanos s funkcnou vahou vzduchu ze by sme sa stretli a skusil bych prehodit ci je to len a len v nej, alebo mam hladat dalsi problem.
Nur Original ist Legal.
 
Užívateľov profilový obrázok
Miro528
Príspevky: 778
Registrovaný: 21.3.2007
Auto: E38 740i ´00
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: GA-SA

Re: Zly chod motora za studena e34

Nedeľa, 3. Januára 2010, 11:53

Zatial neries napatie na vahe ,ja som moje skusal bez vahy a islo to skoro tak isto ziadne skapinanie ani dusenie ,aj volnobeh drzalo ako malo ,netesnost na hadiciach sa tiez prejavuje na otackach ,najlepsie je vymenit vsetky hadice za nove + odvetrravanie kluky.Ventil vycisti cisticom na brzdy (alebo hocicim co vie uvolnit karbon),a keby sa moc zadrhaval vyskusaj druhy .Takisto ti moze davat riadiaca jednotky falosny signal na diagnostike a moze byt zla ,nemusi to byt ani vo vahe :-"
Ex BMW 740i ´00
Ex BMW 528i Touring ´97
Ex BMW 525i 24V ´91
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Autor témy
Príspevky: 2239
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: Zly chod motora za studena e34

Nedeľa, 3. Januára 2010, 12:16

Ok pozrem ten ventil, hadice bych skusil tiez teda. Ale ta RJ by ma nasrala najviac, to dufam ze nebude bo ma klepne.
Heh otazka nema niekdo na vyskusanie funkcnu RJ na 525i M50 neVanos? Najlepsie z mojho okolia??
Nur Original ist Legal.
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Autor témy
Príspevky: 2239
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: Zly chod motora za studena e34

Utorok, 26. Januára 2010, 13:06

Taakze pokial bude mat niekdo podobny problem, ja som svoj uz vyriesil. Islo len o tu vahu, po vymene za funkcnu si otacky nadherne drzi aj pri studenom starte ziadne skapinanie, aj spotreba sla relativne dole.
Nur Original ist Legal.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 26 neregistrovaných