... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Dinnamo13
Autor témy
Príspevky: 48
Registrovaný: 28.6.2019
Kraj: Bratislavský

vplyv vyssich otacok na zivotnost motora

Sobota, 16. Mája 2020, 20:54

Ahojte,

chcel by som sa Vas opytat, ci maju vyssie otacky naftoveho motora zasadnejsi vplyv na zivotnost motora.
Jazdim po dialnici takmer denne pri 3100/min. Je to 1er 4 valec 120kw. Ma zmysel kvoli tomu ist do 6 valca aj na ukor vyssej spotreby, kedze je ´stavany´ na vyssie rychlosti ?
Teplota vody je vzdy ok, olej neviem pozriet a menim ho kazdych nieco medzi 10-15 tis.

Diky
 
Užívateľov profilový obrázok
upir156
Príspevky: 2321
Registrovaný: 25.11.2012
Kraj: Trnavský

Re: vplyv vyssich otacok na zivotnost motora

Nedeľa, 17. Mája 2020, 10:11

Neboj, úplne v pohode to zvládne. Ešte mu môžeš aj pridať.
 
Napster050
Príspevky: 1714
Registrovaný: 30.7.2014
Auto: G30, E92, 1000MB
Kraj: Žilinský

Re: vplyv vyssich otacok na zivotnost motora

Streda, 20. Mája 2020, 09:19

neboj, ten motor sa kvoli otačkam nerozpadne.... ten sa rozpadne skôr na iné veci :D
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7744
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: vplyv vyssich otacok na zivotnost motora

Streda, 20. Mája 2020, 10:47

Napster050 napísal:
neboj, ten motor sa kvoli otačkam nerozpadne.... ten sa rozpadne skôr na iné veci :D

na co sa ropadne? :)
 
Napster050
Príspevky: 1714
Registrovaný: 30.7.2014
Auto: G30, E92, 1000MB
Kraj: Žilinský

Re: vplyv vyssich otacok na zivotnost motora

Streda, 20. Mája 2020, 10:58

všetky plasty sa tam rozpadnú... lebo bmw asi šetrí na plastoch alebo neviem...
na fabii všetko drží a na bmw čoho sa chytíš po 10 rokoch ti ostane v ruke.
 
Dinnamo13
Autor témy
Príspevky: 48
Registrovaný: 28.6.2019
Kraj: Bratislavský

Re: vplyv vyssich otacok na zivotnost motora

Streda, 20. Mája 2020, 18:49

Napster050 napísal:
všetky plasty sa tam rozpadnú... lebo bmw asi šetrí na plastoch alebo neviem...
na fabii všetko drží a na bmw čoho sa chytíš po 10 rokoch ti ostane v ruke.
Ak myslis to, ze sa v niektorych pripadoch v interieri odliepaju od plechov a nedrzia - od dveri, stlpikov atd... to som si uz poriesil. Ci ake plasty myslis ?
 
Napster050
Príspevky: 1714
Registrovaný: 30.7.2014
Auto: G30, E92, 1000MB
Kraj: Žilinský

Re: vplyv vyssich otacok na zivotnost motora

Streda, 20. Mája 2020, 20:42

nie, vobec nemam na mysli interier... ale motorove plastove časti... kadejake trubky, kolena, uchyty... sa na to pozrieš a sa to zlomi.
... a posrane egr z plastu pre zmenu radšej zhorí :D
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7744
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: vplyv vyssich otacok na zivotnost motora

Streda, 20. Mája 2020, 21:58

Napster050 napísal:
nie, vobec nemam na mysli interier... ale motorove plastove časti... kadejake trubky, kolena, uchyty... sa na to pozrieš a sa to zlomi.
... a posrane egr z plastu pre zmenu radšej zhorí :D

na M47? si si isty?
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Príspevky: 2239
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: vplyv vyssich otacok na zivotnost motora

Streda, 20. Mája 2020, 22:01

A nebude náhodou 120 kW 4valec ešte klasické 120d M47 v E87? Skôr ma zaujíma tá dlhá diaľničná jazda pri 3100 otáčkach, vtedy už tá 120d ide snáď 170, to jazdíš v DE či kde sa dá aspoň pár km v kuse na SK jazdiť touto rýchlosťou, aby som sa bál o poškodenie motora?
Nur Original ist Legal.
 
Napster050
Príspevky: 1714
Registrovaný: 30.7.2014
Auto: G30, E92, 1000MB
Kraj: Žilinský

Re: vplyv vyssich otacok na zivotnost motora

Štvrtok, 21. Mája 2020, 08:58

nepíše aký má ročník takže neviem... M47 sa samozrejme problém s EGR netýka, ale to ostatné si myslím že áno...
naposledy som zlomil na E92 uchyt na AUC sensor a to som sa ho ledva chytil.
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7744
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: vplyv vyssich otacok na zivotnost motora

Štvrtok, 21. Mája 2020, 10:44

120kw je m47 a je to jeden z naspolahlivejsich motorov... sorry ale rukami mi preslo hodne vela e9x a e8x a na AUC sa lame akurat na samotnom snimaci ta zarazka, aj to iba ked si neopatrny :) jedine co sa na kazdom tom motore rozpadne je pena na kryte motora
 
Dinnamo13
Autor témy
Príspevky: 48
Registrovaný: 28.6.2019
Kraj: Bratislavský

Re: vplyv vyssich otacok na zivotnost motora

Štvrtok, 21. Mája 2020, 10:56

Milosss napísal:
A nebude náhodou 120 kW 4valec ešte klasické 120d M47 v E87? Skôr ma zaujíma tá dlhá diaľničná jazda pri 3100 otáčkach, vtedy už tá 120d ide snáď 170, to jazdíš v DE či kde sa dá aspoň pár km v kuse na SK jazdiť touto rýchlosťou, aby som sa bál o poškodenie motora?
Ahoj, ano v DE, do prace chodim po dialnici. 3100 je presnych tachometrovych 180 :D Nie je az taka dlha...cca 30km.
Naposledy upravil/-a Dinnamo13 v Štvrtok, 21. Mája 2020, 11:03, upravené celkom 1 krát.
 
Dinnamo13
Autor témy
Príspevky: 48
Registrovaný: 28.6.2019
Kraj: Bratislavský

Re: vplyv vyssich otacok na zivotnost motora

Štvrtok, 21. Mája 2020, 11:01

Napster050 napísal:
nepíše aký má ročník takže neviem... M47 sa samozrejme problém s EGR netýka, ale to ostatné si myslím že áno...
naposledy som zlomil na E92 uchyt na AUC sensor a to som sa ho ledva chytil.
120kw su M47. Podla mna tie motory musia byt super, kedze tu v okoli tie e87 pred facelift ich jazdia fakt mraky este stale... Je to najcastejsie starsie auto, ktore vidavam.
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Príspevky: 2239
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: vplyv vyssich otacok na zivotnost motora

Štvrtok, 21. Mája 2020, 12:39

Čiže ak dobre počítam tak tých 30 km pri 180ke prejdeš za 10 minút, ak je ten motor zohriaty tak sa mu absolútne vôbec nemá čo za tých 10 minút stať.
Nur Original ist Legal.
 
Užívateľov profilový obrázok
sgtfrenzy
Príspevky: 23
Registrovaný: 14.5.2020
Auto: BMW F31
Kraj: Bratislavský

Re: vplyv vyssich otacok na zivotnost motora

Streda, 10. Júna 2020, 18:31

Napster050 napísal:
všetky plasty sa tam rozpadnú... lebo bmw asi šetrí na plastoch alebo neviem...
na fabii všetko drží a na bmw čoho sa chytíš po 10 rokoch ti ostane v ruke.

Ja mam skor pocit, ze BMW zacalo na plastoch setrit. Ked som si minule chytil do ruk predny grill z masky, tak ten plast je extremne makky (BMW 3 2014). Skusal som to len zo srandy chytit na BMW 3 2004 a ten plast je uplne ina kvalita. :-k

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 32 neregistrovaných