Ja mam teraz standardne letne pirelli pzero runflat a chvalabohu netrasu
a celkovo musim priznat, ze som s nimi vcelku spokojny, ak porovnam s 20” bridgestone ci 19” continental zimnymi. Sice trochu hlucnejsie ako napr letne 19” goodyear dvojrozmer, tie boli zatial najtichsie, ale s lahkymi diskami su komfortnejsie aj ako tie 19”. Teraz ich budem menit zrejme za goodyear eagle f1 asymmetric 3 suv nerunflat, tak som zvedavy. Vo vseobecnosti vyskusal som uz 4 rozne sady kolies a jednoznacne hmotnost kolesa hra velmi velku ulohu v dynamike aj komforte.
Zaroven sa spytam, kedze budem musiet riesit celu novu sadu kolies na zimu, zvazujem rovno prechod z 19” na 20”. V hre je bud dvojromer 19” alebo radsej rovno 20”, na nich ti auto proste lepsie sedi. Mate niekto skusenost? Pri dodrzani nizkej hmotnosti diskov a nerunflat gum, ktore su lahsie, maju maksiu bocnicu a lepsie sa prisposobuju povrchu, by to mohlo byt v pohode.
To Undy: prave maksie bocnice ne-runflatov robia ten pocit plavania, akoby si presiel na 19” kolesa. Zvysenym tlakom len dohanas ten pocit pevnosti, tlak by mal byt vsak rovnaky. Bud si na to zvyknes alebo obuj 21” s ne-runflat a lahkymi diskami (ako maju M-ka) a pocit bude urcite lepsi
