... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
Mimo
Príspevky: 7943
Registrovaný: 23.9.2007
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Galanta Hodywood

Piatok, 24. Októbra 2008, 11:35

tak to máš termostat OK, pozri ten filter :D

// na filtri od bosch som mal tušm výmenu každý rok :lol:
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Piatok, 24. Októbra 2008, 12:52

kde sa da najst ten mikrofilter? je to to pred spolujazdcom?
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
Užívateľov profilový obrázok
Mimo
Príspevky: 7943
Registrovaný: 23.9.2007
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Galanta Hodywood

Piatok, 24. Októbra 2008, 12:57

jararak napísal:
kde sa da najst ten mikrofilter? je to to pred spolujazdcom?


ak máš klímu tak hej.. dostaneš sa tam odtial.. za kastlíkom
http://www.bmwklub.sk/viewtopic.php?t=1485
http://www.bmwklub.sk/viewtopic.php?t=4102
 
Užívateľov profilový obrázok
gf.no1
Príspevky: 402
Registrovaný: 30.11.2007
Auto: X5 E70
Kraj: Košický
Bydlisko: okres KE smer RV

Piatok, 24. Októbra 2008, 15:45

cauko, pokial je zadrbany m. filter maj by fukat slabo, ale horuci vzduch...
raz fotrovy nieco taketo robyl ford escort, vypustil kvapalynu a na okruh napojil hadicu z vodovodu, rehlil som sa jak divy pes pokial nezacala vytekat voda-pokial sa to da nazvat vodou, skor bahno, odvtedy no problem s kurenim...
● BMW X5 E70 sd● Subaru Impreza WRX STI● AlfaRomeo Giulietta●KTM sxf 250● Suzuki LTR450 ex●Mini one ex●Mitsubishi Pajero ex●Toyota RAV4 ex●E61 535d ex ● E39 530d Touring ex● E36 316i Compact ex● Mazda 323 GTR ex
 
manasml
Príspevky: 128
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: BMW E36
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Pata

Sobota, 25. Októbra 2008, 21:01

mal som ten isty problem vymena termostatu to vyriesila...a ked tak skontroluj si hustotu kvapaliny na kolko ju mas namiesanu myslim do minus...
 
Užívateľov profilový obrázok
pillot
Príspevky: 90
Registrovaný: 8.10.2008
Auto: E39; 523i+525iTour.
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Sobota, 25. Októbra 2008, 21:39

dark napísal:
Ventilátor fúka silno. Len ten teplý vzduch nefúka taký aký by mal.

Keď nedáš kúrenie na plno, fúka chladnejší vzduch, alebo je teplota približne rovnaká? Podľa toho čo si uviedol by som sa zameral:
a/ na ventil kúrenia, či sa dostatočne otvára
b/ na termostat či dobre uzatvára
c/ pri akej teplote ti termostat otvára
Koľko kilometrov spravíš kým sa ti motor zohreje na prevádzkovú teplotu?
Našiel som tri tipy termostatov na tvoj voz, rozdiel je iba pri koľkých stupňoch otvárajú. Ak ti otvára termostat pri 80°C, tak treba skúsiť termostat s iným stupňom otvárania a cenovo to je myslím prijateľné.
Klik:
http://www.elitecat.sk/ArticleSelection.aspx?B=0
 
Užívateľov profilový obrázok
dark
Autor témy
Príspevky: 42
Registrovaný: 5.1.2008
Bydlisko: SA

Nedeľa, 26. Októbra 2008, 00:32

pillot napísal:
Keď nedáš kúrenie na plno, fúka chladnejší vzduch, alebo je teplota približne rovnaká? Podľa toho čo si uviedol by som sa zameral:
a/ na ventil kúrenia, či sa dostatočne otvára
b/ na termostat či dobre uzatvára
c/ pri akej teplote ti termostat otvára
Koľko kilometrov spravíš kým sa ti motor zohreje na prevádzkovú teplotu?
Našiel som tri tipy termostatov na tvoj voz, rozdiel je iba pri koľkých stupňoch otvárajú. Ak ti otvára termostat pri 80°C, tak treba skúsiť termostat s iným stupňom otvárania a cenovo to je myslím prijateľné.
Klik:
http://www.elitecat.sk/ArticleSelection.aspx?B=0

Ano keď nemám kúrenie naplno tak ide o ničo chladnejší vzduch. Termostat som skúšal, ten sa otvára pri 80°C. Motor sa zohreje na tú prevádzkovú teplotu asi po 8 km. Ten ventil kúrenia sa kde nachádza , a ako zistím či je dobrý?
E36 320i limo ´96 Daytonaviolett
E36 320i coupe ´93 ......ex
 
Užívateľov profilový obrázok
dark
Autor témy
Príspevky: 42
Registrovaný: 5.1.2008
Bydlisko: SA

Nedeľa, 26. Októbra 2008, 00:44

Tak že keby som kúpil termostat ktorý otvára pri tých 88-92°C tak by mi išla do radiatora teplejšia kvapalina a malo by to kúriť viac?
E36 320i limo ´96 Daytonaviolett

E36 320i coupe ´93 ......ex
 
Užívateľov profilový obrázok
crumar
Príspevky: 1183
Registrovaný: 28.7.2007
Auto: 528i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin

Nedeľa, 26. Októbra 2008, 01:09

dark napísal:
Tak že keby som kúpil termostat ktorý otvára pri tých 88-92°C tak by mi išla do radiatora teplejšia kvapalina a malo by to kúriť viac?


Najprv pozri ten filter.
U mna to v 3 pripadoch pomohlo...
 
Užívateľov profilový obrázok
gf.no1
Príspevky: 402
Registrovaný: 30.11.2007
Auto: X5 E70
Kraj: Košický
Bydlisko: okres KE smer RV

Nedeľa, 26. Októbra 2008, 10:29

dark napísal:
Tak že keby som kúpil termostat ktorý otvára pri tých 88-92°C tak by mi išla do radiatora teplejšia kvapalina a malo by to kúriť viac?

toto by som nerobyl! zbytocne
na kurenie staci 70°C
pokial ti fuka doctatocne( cisty filter)
musi tam byt ventil, ktory ti otvara (mnozstvo) prietok hurucej vody do vyparniku, pokial toto je dobre tak je upchaty okruh-pokial zase nemas daco s ovladanim...
ventil c.5
● BMW X5 E70 sd● Subaru Impreza WRX STI● AlfaRomeo Giulietta●KTM sxf 250● Suzuki LTR450 ex●Mini one ex●Mitsubishi Pajero ex●Toyota RAV4 ex●E61 535d ex ● E39 530d Touring ex● E36 316i Compact ex● Mazda 323 GTR ex
 
Užívateľov profilový obrázok
dark
Autor témy
Príspevky: 42
Registrovaný: 5.1.2008
Bydlisko: SA

Nedeľa, 26. Októbra 2008, 11:26

Vďaka za radu , idem pozrieť ten ventil a skúsim s tým niečo spraviť.
E36 320i limo ´96 Daytonaviolett

E36 320i coupe ´93 ......ex
 
Užívateľov profilový obrázok
tomasmad
Príspevky: 302
Registrovaný: 8.2.2007
Bydlisko: Martin

Nedeľa, 26. Októbra 2008, 12:01

iba taka statisticka otazka.
mas klimu?
lebo ak nie tak na vsetkych E36 ide tych priamych fukarov
iba studeny vzduch, teda aspon co som videl.



ale ak ti nekuri ani na ked das na okna tak asi moze byt zakaleny radiator
Prílohy
interier.jpg
interier.jpg (132.55 KiB) 2495 zobrazení
BMW 318iS coupe e36 fialova metlicka EX
Gilera FX125 Runner
Obrázok
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
dark
Autor témy
Príspevky: 42
Registrovaný: 5.1.2008
Bydlisko: SA

Nedeľa, 26. Októbra 2008, 15:23

Nie nemám klímu. Filter mám čistý. Dnes som rozobral ten ventil kúrenia a nič som na ňom nevidel či je dobrý alebo zlý. V pondelok mi majú priniesť termostaty čo sa otvárajú pri 88 a 92C. Tak vyskúšam tie čo to spraví.
E36 320i limo ´96 Daytonaviolett

E36 320i coupe ´93 ......ex
 
RIKI
Príspevky: 214
Registrovaný: 26.12.2007
Auto: E36,316i coupe
Kraj: Trnavský
Bydlisko: ZáHoRí

wrr

Nedeľa, 26. Októbra 2008, 16:53

divna choroba to kurenie ..aj mne to blbne a nevim si rady..cez leto ked nekurim sa my motor zohreje na 90 stupnov na par kilometroch a ted cez jesen a zimu ked nekam idem ta kurim a motor sa ne a ne zohriat ..vypnem kureni na chvilku a uz je rucicka na 90...termostat mam novy..tak nevim
 
Užívateľov profilový obrázok
pillot
Príspevky: 90
Registrovaný: 8.10.2008
Auto: E39; 523i+525iTour.
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Nedeľa, 26. Októbra 2008, 20:32

dark napísal:
Nie nemám klímu. Filter mám čistý. Dnes som rozobral ten ventil kúrenia a nič som na ňom nevidel či je dobrý alebo zlý. V pondelok mi majú priniesť termostaty čo sa otvárajú pri 88 a 92C. Tak vyskúšam tie čo to spraví.

Ventil kúrenia - kontgrola: Daj ovládač kúrenia na chladný vzduch a skontroluj polohu ventila, potom daj ovládač na teplý vzduch (na maximum) a skús rukou či sa dá ventil ešte viac otvoriť. Na to nepotrebuješ mať ani naštartované.
Varianta dva: Naštartuj nechaj zohriať motor, otoč priamo ventil kúrenia naplno a zistíš či kúry lepšie.
K tým termostatom podľa roku výroby auta:
do r.v. 08/1992 80°C
od r.v. 09/1992 88°C

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 32 neregistrovaných