... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Autor témy
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: rozdiel m52 motorov

Pondelok, 9. Marca 2009, 13:00

posledny riadok mi prosim ta preloz lebo mu velmi nerozumiem :)


325 a 323 nemoze byt ten isty motor ked jeden je hlinikovy a druhy liatina. mozno ze je rozdiel iba v materialy/e. Ked tak ako sa da odbrzdit aspon ciastocne 323?
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
Užívateľov profilový obrázok
Miro528
Príspevky: 778
Registrovaný: 21.3.2007
Auto: E38 740i ´00
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: GA-SA

Re: rozdiel m52 motorov

Pondelok, 9. Marca 2009, 13:25

jararak napísal:
posledny riadok mi prosim ta preloz lebo mu velmi nerozumiem :)


325 a 323 nemoze byt ten isty motor ked jeden je hlinikovy a druhy liatina. mozno ze je rozdiel iba v materialy/e. Ked tak ako sa da odbrzdit aspon ciastocne 323?

Mozes vyskusat výmenu sania z M50 + uprava softu RJ :wink: To by si sa mohol dostat na vykon cca 140kW to by bola asi jedna z najrozumnejsich uprav :wink:
Ex BMW 740i ´00
Ex BMW 528i Touring ´97
Ex BMW 525i 24V ´91
 
Užívateľov profilový obrázok
GtheRacer
Príspevky: 599
Registrovaný: 4.8.2008
Auto: dake sa najdu...
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: ( SK )

Re: rozdiel m52 motorov

Pondelok, 9. Marca 2009, 13:37

jararak napísal:
posledny riadok mi prosim ta preloz lebo mu velmi nerozumiem :)


325 a 323 nemoze byt ten isty motor ked jeden je hlinikovy a druhy liatina. mozno ze je rozdiel iba v materialy/e. Ked tak ako sa da odbrzdit aspon ciastocne 323?



mna sa pytas?
mno. t.zn. ze aj ja sa po takom obzeram! ;) trochu.... lol

k tomu odbrzdeniu:
(v postupnosti od najnizsich nakladov)
1. uviest do 100% serioveho stavu - olej, filtre, SVIECKY - NGK BKR6EK, aspon 2x Shell V-Power (nie Racing)
2. vyhodit vsetko nepotrebne aj potrebne z avta (rezerva, z. sedadla, zdvihak, by si sa divil.... co sa najde;)
(toto je najlacnejsi/najucinnejsi recept - vaha je secko!!!!)
3. lahkobezny olej? Castrol 0W-40 - POZOR! moze byt na ukor tesnosti motora, pri starsom/starom
motore, zalezi aj od toho co bolo pouzivane predtym...
4. platinove sviecky NGK BKR6EQUP?
5. studene sanie K&N, al. min. K&N vlozka
6. niektori sa dusuju ze sanie z M50 (osobne neodskusane)
7. vyhodit kat? (treba poriesit chybove hlasenia diag., ale da sa)
8. SW uprava vykonu na 192PS (seriovy motor ma rezervu)
9. vylestit sanie, pripadne naladit zvody + vyfukovu sustavu
10. hodne lahke disky max. 16´´ + ev. max 205/55 R16 (toto pocitis najviac)
(napr. BMW Sytling 32, 46, alebo 24 v 17´´, pripadne ak to moznosti povoluju
OZ Superleggera) ...a budes sa na vsetky 328i a niektore 330i pozerat do spetaka :D
...este by ma cosi napadlo ;)
11. ak to myslis vazne: zastavit vanos, kratke otvorene sanie so samostatnymi skrtiacimi
klapkami + pretekarska riadiaca jednotka programovatelna!!
Hladam:
-> E39 v dobrom techn. stave M62B44TÜ manual
-> E90 LCI Styling 32 7Jx16 ET34 ponuknite...

---
Schopnosti sofera spoznas podla zvyskov much na bocnom okne.
(Walter R.)
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Autor témy
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: rozdiel m52 motorov

Pondelok, 9. Marca 2009, 13:50

olej 5w40 mam teraz, myslim ze dostatocne, ci 0w40 urobi taky rozdiel? hlavne ked niektory ludia trepu 10w60 do motorov.

sviecky su v plane, tu vlozku mozem skusit vymenit.

sanie z hocijakej m50? moze byt aj 2l? tych najdem asi viac.

co sa tyka diskov mam 17" disky a pneumaniak sa cudoval ze fajke fajne lahucke su.
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
Užívateľov profilový obrázok
GtheRacer
Príspevky: 599
Registrovaný: 4.8.2008
Auto: dake sa najdu...
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: ( SK )

Re: rozdiel m52 motorov

Pondelok, 9. Marca 2009, 14:17

jararak napísal:
olej 5w40 mam teraz, myslim ze dostatocne, ci 0w40 urobi taky rozdiel? hlavne ked niektory ludia trepu 10w60 do motorov.

sviecky su v plane, tu vlozku mozem skusit vymenit.

sanie z hocijakej m50? moze byt aj 2l? tych najdem asi viac.

co sa tyka diskov mam 17" disky a pneumaniak sa cudoval ze fajke fajne lahucke su.




sanie z 2,5
sviecky neplanuj, urob hned! BKR6EK stoji 150Sk
(okrem toho na starej hned uvidis ako sa twoj motor ma!)
lahka 17 je 7-8,5kg, 16: 5,5-7kg guma 225 cca 10
su 17 ktore maju aj 13 kg (7,5x17)
to su obrovske rozdiely!
Hladam:
-> E39 v dobrom techn. stave M62B44TÜ manual
-> E90 LCI Styling 32 7Jx16 ET34 ponuknite...

---
Schopnosti sofera spoznas podla zvyskov much na bocnom okne.
(Walter R.)
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Autor témy
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: rozdiel m52 motorov

Utorok, 10. Marca 2009, 08:22

dobre taaze
vsetky motorove filtre objednane, sviecky tiez

dokonca sa mozno schyluje ku saniu z m50b25 a teraz otazka ako ho treba upravit, nikde na sk/cz nete som to nenasiel (rozumej google to nenasiel) na anglicky bresucich som sa dozvedel ze je nato nejaky medzikus.
mimoto ked prehodim do sanie (ktory dielec to vlastne je ten od hlavy motora po vahu vzduchu?) pojde mi asc?
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: rozdiel m52 motorov

Utorok, 10. Marca 2009, 09:28

jararak napísal:
dobre taaze
vsetky motorove filtre objednane, sviecky tiez

dokonca sa mozno schyluje ku saniu z m50b25 a teraz otazka ako ho treba upravit, nikde na sk/cz nete som to nenasiel (rozumej google to nenasiel) na anglicky bresucich som sa dozvedel ze je nato nejaky medzikus.
mimoto ked prehodim do sanie (ktory dielec to vlastne je ten od hlavy motora po vahu vzduchu?) pojde mi asc?


treba len spravit novu prirubu aby si tam vedel nasrobovat klapku z M52..

no.. 'len' .. treba ratat s tym ze tam je vysoka teplota, olej, benzin, podtlak, takze treba vhodny material..
na ebayi v de sa predavali hotove prerobene okolo cca 200 Ecok asi 2 roky dozadu, mozno to je uz lacnejsie..
ja mam tiez odlozene m50 sanie ale nakoniec som sa na to vykaslal,
ziskas par koni, mozno 15, ale nic nie je zadarmo, je to na ukor krutaku ktory ti robi spotrebu..
ak by si chcel argumentovat vacsim objemom vzduchu tak rovno ta zabrzdim, klapka ASC je najuzsie miesto v sani..
ale ak to mas viac na blbnutie ako na cestu do roboty tak s tym suhlasim, ale minimalne by som dal neASCkovu hadicu..
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Autor témy
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: rozdiel m52 motorov

Utorok, 10. Marca 2009, 10:35

asc sa mi vzdy hodi, este ked holka zacne ochvilku robit vodicak tak jej nedam soferovat toto bez asc. dobre taze tym padom som skoncil asi s upravami :(
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
Užívateľov profilový obrázok
GtheRacer
Príspevky: 599
Registrovaný: 4.8.2008
Auto: dake sa najdu...
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: ( SK )

Re: rozdiel m52 motorov

Utorok, 10. Marca 2009, 12:54

jararak napísal:
asc sa mi vzdy hodi, este ked holka zacne ochvilku robit vodicak tak jej nedam soferovat toto bez asc. dobre taze tym padom som skoncil asi s upravami :(



ak mas chut sa s tym hrat povenuj sa saniu aj zvodom zvnutra....
(vylestit, zlicovat)
bmw ich ma pomerne dobre urobene, ale budes prekvapeny co
to spravi :D - pekne je ze to nie je o peniazoch ale skor o trpezlivosti.
btw aj preto je ALPINA to naj-naj co za dane peniaze dostanes ;)

pripadne by si este mohol trosku odbrzdit studenym sanim, ale
tu sa pohybujes vo sfere "jemneho ladenia".
nerad to hovorim, viem ze dnes je to dost nepopularne, ale najcitelnejsie su lahsie
a teda aj mensie kolesa. nemaju ma za tento nazor radi ani kamarati
ktory kolesa dovazaju (srry) ale nezabudnem na kamosov vyraz ked
sme mu skusmo nahodili moje letne na jeho avto... (asi ani on)
"ze co si mi s tym avtom spravil?! sak to je iny motor!" 8)
Hladam:
-> E39 v dobrom techn. stave M62B44TÜ manual
-> E90 LCI Styling 32 7Jx16 ET34 ponuknite...

---
Schopnosti sofera spoznas podla zvyskov much na bocnom okne.
(Walter R.)

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných