... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
RACERMAN
Príspevky: 1383
Registrovaný: 16.10.2011
Kraj: Banskobystrický

Re: PROTEC GUARD FILL DIESEL - SKUSENOSTI

Štvrtok, 13. Marca 2014, 21:20

Tiez pouzivam vyrobky protec, davam raz za 15 000 km cistic palivoveho systemu a pouzivam aj protec guard fill davam ho obcas nie kazde tankovanie....

ten cistic funguje mam odskusane
co sa tyka toho guard fill nebadat rozdiel v zmene spotreby ked to tam nalejem alebo jazdim bez toho...musel by som rovnaku trasu skusit rovnaky plyn atd...ci to robi dakych 0,1 ci 0,2 litra na 100km fakt neriesim...staci mat inak nahustene pneu, inak nalozene auto a prejavy sa to tak isto...dufam ze to chrani aspon kus palivovu sustavu ..vstreky atd...

zaujimalo by ma ci pouziva niekto nieco na zvysenie cetanovenho cisla ???
staci si pozriet par testov slovenskych cerpacich stanic a porovnanie nemeckych napriklad a hodnoty cetanoveho cisla + mazivost ...ten rozdiel je priepastny

kamarat jazdi na kamione belgicko - slovensko
natankuje plnu na slovensku spravi o cca 100 -150 km menej na nadrz ako ked tankuje v nemecku...sam vravi ze motor ide ovela krajsie ked tankuje v nemecku
E60 530d SILVER METALLIC, custom audio, video mod with wifi screen casting
Ex: E90 325i, E46 320d, CLK320, A6 2.8i, A4 2.6i, Passat 1.9Tdi 96kw, a vela iných
YAMAHA YZF R6, ATV QUAD
Servis, diagnostika, kódovanie,...ISTA, DIS, INPA, NCS, TOOL32, WinKFP...
Čistenie klimatizácie interiéru ozónom
 
hessy

Re: PROTEC GUARD FILL DIESEL - SKUSENOSTI

Sobota, 15. Marca 2014, 03:54

Obycajne placebo... spravim rovnake km na slovenskej ako na ktorejkolvek nafte v eu(at,d,cz,nl,b,f,l,sk,si,it,pl...)chod motora stale rovnaky ziadne zmeny... v eu keze mame shellcard jedine shell/esso/avia v it tamoil, total,ip... okrem pojebaneho neskutocneho penenia nafty v it ziaden rozdiel v dojazde alebo chode/vykone motora vzdy tankujem po 650-700km.... auto iveco daily 3,0hpt
 
Užívateľov profilový obrázok
RACERMAN
Príspevky: 1383
Registrovaný: 16.10.2011
Kraj: Banskobystrický

Re: PROTEC GUARD FILL DIESEL - SKUSENOSTI

Sobota, 15. Marca 2014, 08:47

hmm spytam sa ho este raz ci sa nepomylil s tymi km, a ci nahodou tam nejde hore kopcom a spat dolu kopcom :D bolo to uz dost davno co sme debatovali a tankoval ten aral premium tusim ale ked ho stretnem opytam sa.

nemecka aral cetanove cislo 62,9 / mazivost 346
staci porovnat s ostanymi pumpami

ak chce niekto citat:

http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdv


staci dat do google test cerpacich stanic
E60 530d SILVER METALLIC, custom audio, video mod with wifi screen casting
Ex: E90 325i, E46 320d, CLK320, A6 2.8i, A4 2.6i, Passat 1.9Tdi 96kw, a vela iných
YAMAHA YZF R6, ATV QUAD
Servis, diagnostika, kódovanie,...ISTA, DIS, INPA, NCS, TOOL32, WinKFP...
Čistenie klimatizácie interiéru ozónom
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: PROTEC GUARD FILL DIESEL - SKUSENOSTI

Sobota, 15. Marca 2014, 13:32

To zalezi na aute, ci dokaze prisposobit davkovanie lepsej nafte, starsie motory davkuju akurat podla hustoty v zavislosti na teplote paliva, takze ci ma 48 alebo 60 cetan je jedno, rozdiel v maximalnom vykone bude, v jazdnom nie. A ano, motor moze byt tichsi, a mat lepsi chod.
 
hessy

Re: PROTEC GUARD FILL DIESEL - SKUSENOSTI

Nedeľa, 16. Marca 2014, 13:07

Hovorim, nepocitujem ziadnu zmenu a na prejazdenych km uz vobec nie. Raz som ale natankoval v it tusim na totale premiovu naftu a az som nechapal uplne ine auto to bolo najma na vykone to bolo citit.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných