... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

bmwtt.sk
 
array
Príspevky: 227
Registrovaný: 12.4.2008
Kraj: Banskobystrický

Štvrtok, 24. Apríla 2008, 10:54

2array mas pravdu, ked sa to stale je*e, je najlahsie najst nejakeho debilka mladeho napichaneho ze si kupi bavora a po tyzdni zacne zistovat co to vlastne kupil..

ee, toto nechcem.. ak ho aj dam prec, tak chcem aby to aspon slapalo.. nechcem oj*bat niekoho tak ako oj*bali mna.. chapes?? tak dik za take rady.. :roll:[/quote]


nepovedal som, ze mas niekeho ojebat, a predat to nejakemu chlapcovi co ostane vyvaleny ked auto uvidi a druhy krat ho fakt vyvali ked sa zacne dusit v garazi splodinami, ked vyleti z vyfuku tisic ciernych netopierov. nic take som nepisal.
je to neprijemne, ked ta takto dobehli, sice neviem aky je to rocnik, ale keby som ti to predaval ja, tak samozrejme nebudem nerozpravat o skrytych vadach - da sa to vysudit a auto vratit, ale ty ako kupujuci nemozes cakat zazraky od ayta ktoremu taha mozno na dvadsat rokov. netreba si to idealizovat a vidiet ruzovo.
Vela zdaru
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Štvrtok, 24. Apríla 2008, 13:10

Vies array, ono nejde az tak o rocnik, napokon ty mas tiez auto konstrukcne 18 rokov stare (toto je 20), a "daj to prec, uz sa to bude kazit" je dost blba rada, ja som za to aby sa auto urcite dalo do poriadku, mam velky respekt pred ludmi, ktori to spravia a aj ho v peknom stave udrzia (napokon keby auto dostavalo cely cas uplne normalnu pravidelnu udrzbu aku malo mat - nic tazke, tak sa nikdy to takehoto stavu nemoze dostat...), naopak, ludmi, ktory nechavaju auto zvrakovatiet a ktori nie su ochotny dat par korun na udrzbu auta (ktore bolo svojho casu luxusna draha limuzina) maximalne pohrdam. Takyto bol zjavne minuly majitel auta, takze extremovu snahu dat to do poriadku jednoznacne kvitujem. U nas sa povazuje za akosi "normalne" ze 20 rocne auto je obuchany vrak, ktoremu svieti jedno svetlo, z kazdeho blatniku kvitne hrdza, vyfuk deravy na jednom zavese a motor klepajuci a dymiaci, podvozok vytlceny - a pritom ked sa nad tym clovek zamysli tak ani jedna z tychto veci neni ziadna "samozremost", ktora sa na aute len tak objavi, vsetko je to hrube zanedbanie starostlivosti o auto a lajdactvo ludi, nic viac...
Toto je asi jedina vec, ktora mi vadi na E34ke, ze dost vela ich jazdi v stave vraku...
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
 
array
Príspevky: 227
Registrovaný: 12.4.2008
Kraj: Banskobystrický

Štvrtok, 24. Apríla 2008, 13:41

Helldiver napísal:
Vies array, ono nejde az tak o rocnik, napokon ty mas tiez auto konstrukcne 18 rokov stare (toto je 20), a "daj to prec, uz sa to bude kazit" je dost blba rada, ja som za to aby sa auto urcite dalo do poriadku, mam velky respekt pred ludmi, ktori to spravia a aj ho v peknom stave udrzia (napokon keby auto dostavalo cely cas uplne normalnu pravidelnu udrzbu aku malo mat - nic tazke, tak sa nikdy to takehoto stavu nemoze dostat...), naopak, ludmi, ktory nechavaju auto zvrakovatiet a ktori nie su ochotny dat par korun na udrzbu auta (ktore bolo svojho casu luxusna draha limuzina) maximalne pohrdam. Takyto bol zjavne minuly majitel auta, takze extremovu snahu dat to do poriadku jednoznacne kvitujem. U nas sa povazuje za akosi "normalne" ze 20 rocne auto je obuchany vrak, ktoremu svieti jedno svetlo, z kazdeho blatniku kvitne hrdza, vyfuk deravy na jednom zavese a motor klepajuci a dymiaci, podvozok vytlceny - a pritom ked sa nad tym clovek zamysli tak ani jedna z tychto veci neni ziadna "samozremost", ktora sa na aute len tak objavi, vsetko je to hrube zanedbanie starostlivosti o auto a lajdactvo ludi, nic viac...
Toto je asi jedina vec, ktora mi vadi na E34ke, ze dost vela ich jazdi v stave vraku...


ja suhlasim v poriadku, ale co by si spravil ty? ja by som to zaniesol do servisu, nech to spojazdnia, nie na to aby preslo 100 km, fakturu prilozim kupujucemu a tym padom auto u mna skoncilo. nechcem auto v korom sa budem stale vrtat. vies keby to bolo moje auto, tak to riesim proptne, s fachmanom a obzeram sa po niecom inom. povedzme si narovinu, vacsina ludi aspon co som sa s nim stretol ja, nekupi hocico. kazdy auto 10 krat pozera, tak somzrejme ze mu nemozem klamat do oci.
extrem hlada rady na fore, niesom proti, aj ked sa nehccem dotknut nikoho tu, lebo iste je tu kopec odbornikov, nehovoriac o ludoch co pracuju pre bavariu, ale toto su veci ktore jednoducho nespravis cez postu. na to sa musia pozriet clovek v dielni. nejde predsa o to, ze mi nefunguje el.okno, lebo sa nieco pokazilo v motroceku, alebo ze mi svieti kontrolka.



PS: moje auto ma rokov 11, btw
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Štvrtok, 24. Apríla 2008, 13:45

Napisal som konstrukcne stare 18 rokov, nie realny vek, E34ka moze mat tiez "len" 12 rokov v idealnom pripade. Jasne, suhlasim, mna len troska nakrklo to tvoje, ze "sak je to stare auto, co si cakal"...
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
 
array
Príspevky: 227
Registrovaný: 12.4.2008
Kraj: Banskobystrický

Štvrtok, 24. Apríla 2008, 14:20

Helldiver napísal:
Napisal som konstrukcne stare 18 rokov, nie realny vek, E34ka moze mat tiez "len" 12 rokov v idealnom pripade. Jasne, suhlasim, mna len troska nakrklo to tvoje, ze "sak je to stare auto, co si cakal"...


ok, vybavene.
 
Užívateľov profilový obrázok
xtreme
Autor témy
Príspevky: 3365
Registrovaný: 14.12.2006
Auto: felda, stilo
Kraj: Žilinský
Bydlisko: za/bb/ca

Štvrtok, 24. Apríla 2008, 15:40

Helldiver napísal:
Vies array, ono nejde az tak o rocnik, napokon ty mas tiez auto konstrukcne 18 rokov stare (toto je 20), a "daj to prec, uz sa to bude kazit" je dost blba rada, ja som za to aby sa auto urcite dalo do poriadku, mam velky respekt pred ludmi, ktori to spravia a aj ho v peknom stave udrzia (napokon keby auto dostavalo cely cas uplne normalnu pravidelnu udrzbu aku malo mat - nic tazke, tak sa nikdy to takehoto stavu nemoze dostat...), naopak, ludmi, ktory nechavaju auto zvrakovatiet a ktori nie su ochotny dat par korun na udrzbu auta (ktore bolo svojho casu luxusna draha limuzina) maximalne pohrdam. Takyto bol zjavne minuly majitel auta, takze extremovu snahu dat to do poriadku jednoznacne kvitujem. U nas sa povazuje za akosi "normalne" ze 20 rocne auto je obuchany vrak, ktoremu svieti jedno svetlo, z kazdeho blatniku kvitne hrdza, vyfuk deravy na jednom zavese a motor klepajuci a dymiaci, podvozok vytlceny - a pritom ked sa nad tym clovek zamysli tak ani jedna z tychto veci neni ziadna "samozremost", ktora sa na aute len tak objavi, vsetko je to hrube zanedbanie starostlivosti o auto a lajdactvo ludi, nic viac...
Toto je asi jedina vec, ktora mi vadi na E34ke, ze dost vela ich jazdi v stave vraku...


diki moc..

2array- mas pravdu, len som chcel vediet co by to mohlo byt a ak nahodou sa to uz niekomu vyskytlo tak kolko si mam nachystat..
viem ze sa to tu cez forum nevyriesi a nevyriesim to ani ja, takze s tym musim k odbornikovi, islo len o info..
.
 
Užívateľov profilový obrázok
porter
Príspevky: 131
Registrovaný: 27.5.2007
Auto: e30 325i, e38 740i
Kraj: Trenčiansky

Štvrtok, 24. Apríla 2008, 20:43

ahoj,
nie som ziadny odbornik a tiez len budem tapat, ale ako vidim podla ostatnych prispevkov, moc tu tomu nejakou neodbornostou nezaskodim.....
ked sa nad tym logicky zamyslim, logicky ma hned napadne, ze to asi najskor moze byt problem s pedalom, resp. s nejakym clenom, ktory urcuje polohu pedalu. Podla tohoto tu:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HA51&mospid=47372&btnr=35_0098&hg=35&fg=15
je vidiet, ze tam je teda spominane cidlo polohy plynoveho pedalu (potenciometer) . Cize ako prve by som hladal problem tu. Mozno by som skusil ten potenciometer zmerat, ci sa pri zmene polohy aj plynule meni hodnota odporu, resp. ci sa vobec meni. Dolu by som dal ked tak len konektor, nie cely potenciometer, aby nahodou potom nenastal problem s jeho spravnou polohou. Dalej potom samotne cerpadlo, ale to su dost odborne zalezitosti a to teda treba zverit odbornikovi. Cidlo polohy kluky ked by bolo zle, tak nenastartujes, tam mi to s tymto nedava moc suvis. Kamarat mal rovnaky problem, ale to bol vsak benzinak a tam sa roztrhol koniec boudenu na plynovom lanku a pridavalo si to ako chcelo, ale toto je uplne iny motor. Aj ked lanko na pedaly mas tiez, to asi ide na cerpadlo, netusim, ale skus preverit aj to.V kazdom pripade toto vsetko vyriesi diagnostika za 5min, neviem sice co stoji, ale urcite je to lacnejsie nez zbytocne vymenit polku motora kvoli jednemu cidlu.... :smile: .... a inak bacha na tie vysoke otacky za studena
Inak tvoj postoj sa mi naozaj paci, ze nechces auto predat niekomu a sposobit tym dalsie sklamanie. To sa fakt ceni, hlavne v tejto dobe, ked chce kazdy kazdeho odrbat :cry: a co je horsie, nie len ze chce,ale aj odrbava
Tak Ti drzim palec, nech uz coskoro jazdi a hlavne nech jazdi este dlho.
e38 740i '98 286PS - jazdi dopredu a dozadu
e30 325i @ M50B25 192PS - stoji a hnije
 
Užívateľov profilový obrázok
xtreme
Autor témy
Príspevky: 3365
Registrovaný: 14.12.2006
Auto: felda, stilo
Kraj: Žilinský
Bydlisko: za/bb/ca

Štvrtok, 24. Apríla 2008, 22:19

diki moc za podporu..

no, taakze, mam tam elektronicke cerpadlo, a tam neviem ci ide tiez lanko.. na mechanickom to bolo pekne vidno, ale tu neviem..

cidlo polohy kluky... to ma celkom zaujalo, bo nemozem nastartovat.. ako mi tie otacky vyleteli tak som to zduchol, skusil startnut zas a ked stupali tak som to hned vypol..
na dalsi den sa drzali na 1500 a ked zase zacali stupat tak som to vypol a odvtedy nenastartovalo..

ale napada ma este jedna zvlastnost co ma zarazila po ceste.. otackomer.. uplne pomaly to reagovalo na zmenu otacok.. akoby bol spomaleny..
idem sa uz objednat na tu diagnostiku, sam som zvedavy..

inak skusal som vyblikat tu zavadu.. a ako som pisal, blikla mi tryska 3krat, ale to som tu uz pisal.. dam vediet ako som pochodil.. dik
.
 
Užívateľov profilový obrázok
xtreme
Autor témy
Príspevky: 3365
Registrovaný: 14.12.2006
Auto: felda, stilo
Kraj: Žilinský
Bydlisko: za/bb/ca

Nedeľa, 27. Apríla 2008, 09:30

po diagnostike.. snimac otacok a regulator rychlosti.. :idea: :?: :roll:
.
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Nedeľa, 27. Apríla 2008, 10:22

Regulator rychlosti :?: ak bola diagnostika v nemcine alebo anglictine, tak skus napisat radsej ten vyraz...
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
 
Užívateľov profilový obrázok
xtreme
Autor témy
Príspevky: 3365
Registrovaný: 14.12.2006
Auto: felda, stilo
Kraj: Žilinský
Bydlisko: za/bb/ca

Nedeľa, 27. Apríla 2008, 13:52

Helldiver napísal:
Regulator rychlosti :?: ak bola diagnostika v nemcine alebo anglictine, tak skus napisat radsej ten vyraz...


v slovencine.. tiez neviem co to znamena, ale ten chlapik vravel ze to nie je zavada kvoli ktorej by auto neslo..

cize snimac otacok.. len vravel ze na cerpadle je jeden a na prevodovke je druhy.. neviem ci je to hallov snimac, alebo ktory.. ze sa to musi premerat..
.
 
Užívateľov profilový obrázok
xtreme
Autor témy
Príspevky: 3365
Registrovaný: 14.12.2006
Auto: felda, stilo
Kraj: Žilinský
Bydlisko: za/bb/ca

Utorok, 27. Mája 2008, 10:21

Závada č.29=signál údaje rychlosti
-spouští v řj zvyšování otáček při volnoběhu,tím se odstranuje škubání motoru při malé rychlosti a nízkých otáčkách.Je-li v autě tempomat využívá se signál rychlosti i pro něj.To je taková závada nezávada,pakliže ti to nějak výrazně necuká.Také to může být tak,že tam tempomat vůbec nemáš,ale máš už třeba řj vyměněnou za řj s funkcí tempomatu.


myslim ze toto bude ten regulator rychlosti, lebo som si vsimol ze pred tym ked boli nizke otacky, auto si pekne samo pridalo teraz nie..
.
 
Užívateľov profilový obrázok
BAKE
Príspevky: 62
Registrovaný: 20.2.2008
Auto: 320d
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA, KE

Vstrek?

Štvrtok, 29. Mája 2008, 09:10

Vstreky, pravdepodobne netesnost v dosledku tepelnej roztaznosti. Pokial za studena nastartuje a po cca 10 sec. zhasne ma na to vplyv teplota. Aj ked 6000 hadam ani na ot. mery nieje
e46-320d
 
Užívateľov profilový obrázok
fioro
Príspevky: 847
Registrovaný: 11.10.2007
Auto: 156 1,9JTD
Kraj: Košický
Bydlisko: KOSICE

Nedeľa, 15. Júna 2008, 05:03

toto by mohlo nieco napovedat tiez

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=19681

citacia : Tak panové,s tím přerušením kabelu k čidlu otáček to teda nebylo ono.Motor okamžitě šel do max. otáček i při odpojeném čidlu ,až mi studeného motoru bylo líto.Nevím co si o tom mám myslet.
...... Obrázok......
.............Moje sadzomety...........
BMW e34 525tds EX
Ford Transit 2,5 td EX
Opel Campo 2,5td 4x4 EX
Alfa 156 1,9 JTD
 
Užívateľov profilový obrázok
xtreme
Autor témy
Príspevky: 3365
Registrovaný: 14.12.2006
Auto: felda, stilo
Kraj: Žilinský
Bydlisko: za/bb/ca

Re: Vstrek?

Utorok, 12. Augusta 2008, 15:05

BAKE napísal:
Vstreky, pravdepodobne netesnost v dosledku tepelnej roztaznosti. Pokial za studena nastartuje a po cca 10 sec. zhasne ma na to vplyv teplota. Aj ked 6000 hadam ani na ot. mery nieje


ono nezhaslo.. ja som ho zhasol.. mal som cakat kym zadrem motor??? bez toho snimaca tak ako pisu v tom linku.. toci toci a nenaskoci..
.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 19 neregistrovaných