... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
ticco11
Autor témy
Príspevky: 121
Registrovaný: 3.10.2012
Auto: BMW E92 325xi
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Ficoland DOJBNY

P107A 2A43 VVT Overload Protection Current Too High (Bank 1)

Pondelok, 14. Novembra 2016, 11:08

Cavte, viete mi niekto vysvetlit chybu P107A ? popis chyby je - VVT Overload Protection Current Too High (Bank 1) ? Co je to VVT? variable valve timing.. ale co sa skýva za tým,...vie niekto?

Ďakujem
Naposledy upravil/-a ticco11 v Pondelok, 14. Novembra 2016, 14:56, upravené celkom 1 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6634
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: P107A 2A43 VVT Overload Protection Current Too High (Bank 1)

Pondelok, 14. Novembra 2016, 11:14

Treba to pustit cez istu, ta ti povie k tomu viac. Toto je asi vypis z inpa. najskor to vyzera na vadny servomotor vvt. Ochrana sa zapla kvoli zvysenemu prudu - t.j. pripadny skrat v motorceku kvoli oteru z kartacov atd....
Treba zistit ci je chyba staticka alebo ci len sporadicka atd.
 
ticco11
Autor témy
Príspevky: 121
Registrovaný: 3.10.2012
Auto: BMW E92 325xi
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Ficoland DOJBNY

Re: P107A 2A43 VVT Overload Protection Current Too High (Bank 1)

Pondelok, 14. Novembra 2016, 14:41

Diagnostika bola robená na dis, momentálne je chyba not present...servomotor vvt je čo? aktuátor č6?
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3736
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6634
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: P107A 2A43 VVT Overload Protection Current Too High (Bank 1)

Pondelok, 14. Novembra 2016, 16:27

ano cislo 6

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 24 neregistrovaných