... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

bmwtt.sk

jozomrkva1
Autor témy
Kraj: Košický

E36- vola na prednom kolese

Štvrtok, 21. Júna 2012, 17:44

cauko chalani, mam taky problem- mam volu na lavom prednom kolese. ked pokyvem s kolesom zhora dole tak je citit pomerne velka vola. zlava doprava nic necitit. co to moze byt??
naprava je nova, cca 2 mesiace.
dakujem za odpoved. :thumbup:

jozomrkva1
Autor témy

Re: E36- vola na prednom kolese

Piatok, 22. Júna 2012, 10:31

to naozaj nikto nevie kde je pes zakopany??
si myslim ci to nemoze byt lozisko. nie som mechanik a ani neviem ako by sa malo spravat zle lozisko, to len tak dedukujem.
dakujem

Užívateľov profilový obrázok
SurrendeR
Auto: e36 328i Tour
Kraj: Bratislavský

Piatok, 22. Júna 2012, 13:16

ak by to bolo lozisko, tak by si to iste citil vo vsetkych pohyboch.. nielen zhora nadol, ale aj z boku na bok a tak.
takze to este raz cele prekontroluj, mozno si len nieco slabo zatiahol (staci slabo zatiahnuta tycka stabiku a klepanie je na svete)

jozomrkva1
Autor témy

Piatok, 22. Júna 2012, 15:19

to je to ze ono pocut to cinknutie len ked buchnem do hornej casti kolesa, za jazdy nic nepocut ani pri prejdeni nerovnostami.
myslis ze by zle dotiahli suciastky v servise? ono mi to robilo aj minuleho roku ked som menil iba silenti, kedze som dal delphi, tak som to pripisoval tomu ale teraz ked mi to robi opat tak uz neviem co to moze robit. ked som pozeral pred mesiacom tak nic az teraz, presne ako minuleho roku.
zeby opat capy??

Užívateľov profilový obrázok
Mi_t_is
Auto: BMW E36 325iA
Kraj: Žilinský

Piatok, 22. Júna 2012, 15:25

ja si myslím že nejaký čap.. Pozri si vôľu v čapoch a vymen ten čo bude vybitý :thumbup:
Na predaj:

Obrázok
Znaky BMW,Kľúčenka 1er,3er,5er,7er,X rada ,čiapočky ventilov BMW,///M
Reseter intervalov OBDI, OBDII, tlačidlo kľúča centrálu

Predám manžetu radiacej paky E34(pravá koža,nová),Lanko ručnej brzdy E36 -bubon

Kontakt

jozomrkva1
Autor témy

Utorok, 26. Júna 2012, 17:40