... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
mitocross
Autor témy
Príspevky: 1104
Registrovaný: 10.2.2011
Auto: X5 40d 2013 MCB
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: doma

Cidlo tlaku DPF

Sobota, 2. Júla 2016, 20:52

Pani prosim o nazor:
X5 3.0sd, 2008, DPF regenerovalo uz kazdych 180-200 km, v pamati bol informacny kod o zostavajucej zivotnosti menej ako 60tis.km
Dal som ho v ramci velkeho servisu preventivne vycistit ultrazvukom.
Po vycisteni regenerovalo kazdych 80-100km  a znacne zvysena spotreba. Olej neubudal. Zavady v pamati ziadne, po case sa objavila 4667 - prilis casta regen. - logicke, pomyslel som si.
Zaniesol som reklamovat. Vraj ho dali dole a vsetko pozreli - diag.hodnoty ok, vstup cisty, ziadny sajrajt z turba, odvetranie ok, vymenili nejake podtlakove ovladanie egr, ktore vraj bolo nefunkcne a mohlo sajrajtovat emisiami DPFko. Dalej vymenili senzor teploty (neviem ktory). Ine vraj tam nic nie je.
Teraz sa zda byt spotreba uplne v poriadku, motor ide ok, ale aktivne regeneruje aj tak po 100-150km. 
DPF funguje ako ma, aktivna aj pasivna regen funguje, len vsetko je jednoducho zrychlene - zaplnenie rychlo stupa.
Sledujem hodnoty cez Carly (gramy castic - prepocitane, pretoze do tlakov sa nerozumiem, ale rad by som), no akokolvek nad tym rozmyslam, teraz mi z toho vychadza uz len mozna chyba cidla tlaku alebo mi to cistenie odrovnalo filter,resp. mi tam nico ine vykonali?
Ako by som dosiel na to cidlo? Ake tlaky/hodnoty mam vycitat (predpokladam ze budu nespravne)? Zavady v pamati nie su ziadne.

update:
hodnoty diferencialnych tlakov z CarlyBMW
volnobeh na mieste: 5-11 hPa (mbar)
2000 ot./min: 35-46 hPa
vypnuty motor/zapnute zapalovanie: 8192 hPa (!) - toto by snad malo byt 0 hPa resp. s malou odchylkou, nie ?
protitlak volnobeh: 995 - 1035 hPa
protitlak pocas jazdy: 985- 1195 hPa
... too old to be alternative, too alternative to be old ...
PRINCÍP FUNGOVANIA DPF: https://youtu.be/DMA3MsgjRy4
PREČO SÚ V SANÍ KLAPKY A PREČO SÚ DÔLEŽITÉ:
https://www.auto.cz/klapky-v-sani-proc- ... otor-96035
 
Užívateľov profilový obrázok
mitocross
Autor témy
Príspevky: 1104
Registrovaný: 10.2.2011
Auto: X5 40d 2013 MCB
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: doma

Re: Cidlo tlaku DPF

Pondelok, 18. Júla 2016, 13:13

Odpoviem si sam: Cidlo je v poriadku. Ine cidlo sa sprava rovnako. Pri vypnutom motore ukazuje 8192mbar a obcas preblikne 0mbar.
Zatial to vyzera na malo priechodny DPF. Potrebujem este komplexnu diagnostiku hodnot, aby boli vylucene vsetky omyly.
Mate niekto skusenosti s keramickymi DPF od znacky Walker?
... too old to be alternative, too alternative to be old ...
PRINCÍP FUNGOVANIA DPF: https://youtu.be/DMA3MsgjRy4
PREČO SÚ V SANÍ KLAPKY A PREČO SÚ DÔLEŽITÉ:
https://www.auto.cz/klapky-v-sani-proc- ... otor-96035
 
Užívateľov profilový obrázok
bramborak
Príspevky: 1271
Registrovaný: 28.5.2010
Auto: e91 "07
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: NM,TN

Re: Cidlo tlaku DPF

Streda, 20. Júla 2016, 02:49

To nemam ale vseobecne walker je dost kvalita co sa tyka katalyzatorov...(neorigo)
Tak ani pri dpf to nemusi byt zla volba
nahradne diely: E34 tour+sedan, E32
kúpim akýkoľvek kat/y,zanesený DPF filter=> sukr.sprava :)

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 29 neregistrovaných