... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, jkk
lolko111 napísal:Dávam ešte nové upresnenie. Keď má auto 2400 otáčok, tak dymyť prestane. Kým sa však dostane do tých otáčok, tak strašný čierny dym a auto nemá výkon. Keď to kolega začal riešiť, tak najskôr vymenil trysky, ale nepomohlo. Potom dal nové turbo, tiež nepomohlo. Potom dal novú váhu vzduchu a nejaké čidlo pri váhe vzduchu, ale nepomohlo ani to. Bol na viacerých diagnostikách a všetky vyhadzujú len jednu závadu - váha vzduchu. Dal tam však fungel novú a aj pri tej mu tú závadu vypisovalo. Neviete niekto, že v čom môže byť problém? Je možné, že pri zakladaní nového motora mohlo dôjsť k poškodeniu niektorého z tých káblov, ktoré vedú do váhy vzduchu? Kam ten zväzok asi piatich káblov vedie? Ako zistí, že sú v poriadku? A ešte jedna vec. Keď auto stojí na voľnobehu a pridá sa plyn, tak prúd vzduchu z turba by mal mať poriadnu silu. Aj keď je to turbo nové, tak ten prúd vzduchu po pridaní plynu je veľmi slabý.
Chalani, ktorí mu to pozerali vraveli, že to vyzerá tak, ako keby mu pozde dotláčalo vzduch...... Poraďte mi niekto prosím. Ďakujem
lolko111 napísal:veď to už ten múdry ujo urobil.... keď tam dal ten nový motor, tak vraj dal nový soft do pôvodnej riadiacej jednotky pôvodného motora :-)