consiglieri napísal:Ta X6 vo Zvolene stoji pol roka...len si nejako nespomenul ze motor bol rozobraty v kufri na suciastky
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
Bratku je to presne to auto co je u nas, davno som sa nedocital taketo mudrosti
Auto k nam doviezli na odtahovke s rozobratym motorom v kufri, niektore suciastky sme nasli pod sedackami, ine pod rezervou ostatne nasypane v bednickach a v kufri.
Vzdy ked sme sa chceli dovolat majitelovi tak to trvalo tyzden az mesiac. Odporucali sme zohnat druhy motor hned na zaciatku to je pravda, uz sme mali zle tusenie a tiez skusenosti s uvedenym typom motora. Klient chcel motor zlozit za kazdu cenu, tak sme ho zlozili nakomplet. Samozrejme nesiel nastartovat a tak sme nasli uplne vytopenu RJ motora (pod vodou) totiz nejaky chytrak tam montoval GPS lokator a neutesnil box pre RJ. RJ motora sa vymenila asi po trojmesacnej snahe o komunikaciu. Po nastartovani siel motor ako-tak, merali sme tlaky a kazdy valec ine a velke rozdiely, dalej cez turba olej sikal ako vapka teda plne vyfuky oleja atd... motor je tam zodraty na salat tak sme odporucili zohnat jazdeny komplet to je cele, takze PRACA trvala cca 2 tyzdne dokopy a KOMUNIKACIA asi rok takze tak. Po polrocnej snahe spojit sa s majitelom sa to podarilo asi pred mesiacom a povedal ze sa ozve resp. pride, typni si ako to pokracuje dalej? asi si uhadol ani obraz ani zvuk.
Co sa tyka diagnostiky tak pouzivame ISID, ISSS mame niekolko GT1 aj original ale zvazujem ze ho po nejakom case darujem.
Drz sa B.