... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
popo
Autor témy
Príspevky: 436
Registrovaný: 24.12.2007
Auto: šíp s krídlom
Kraj: Trnavský

325 TD neštartuje za tepla

Pondelok, 24. Decembra 2007, 12:37

Potrebujem poradiť.Za studena štartuje na šupu a za tepla musím dlho točit.čerpadlo po GO.nová tryska,nový pal.filter,nová bateria,zrepasovaný štartér.Už to bolo aj AWT (ževraj u odbornika),u elektrikara a ja neviem kde ešte-skoro 2 mesiace to bolo v servisoch a stále nič.Nevie mi niekto poradiť čo ešte to može byť.Dakujem za radu
 
Užívateľov profilový obrázok
Peped
Príspevky: 1303
Registrovaný: 3.9.2006
Auto: g31 530d
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nitra

Pondelok, 24. Decembra 2007, 12:40

Presne toto isté trápy aj mna!
g31 530d
e61 550i LCI
e60 545i ex
e46 320d touring ex
e36 328i coupe ex
e36 325tds touring ex
 
Užívateľov profilový obrázok
xtreme
Príspevky: 3365
Registrovaný: 14.12.2006
Auto: felda, stilo
Kraj: Žilinský
Bydlisko: za/bb/ca

Pondelok, 24. Decembra 2007, 13:38

hej, aj mna na 5er.. viaceri sa zhodli ze netesnost vstrekovacieho cerpadla... :?
.
 
Užívateľov profilový obrázok
Peped
Príspevky: 1303
Registrovaný: 3.9.2006
Auto: g31 530d
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nitra

Pondelok, 24. Decembra 2007, 13:43

To znamená že presakuje? Lebo moje je pekné čisté.
g31 530d
e61 550i LCI
e60 545i ex
e46 320d touring ex
e36 328i coupe ex
e36 325tds touring ex
 
atc
Príspevky: 472
Registrovaný: 13.9.2007
Kraj: Zahraničie

ale kto ako robil ten repas

Utorok, 25. Decembra 2007, 14:15

Sorry ale kto ako robil to "GO"?A zaco si vlastne platil?Ja jednoduch asi nikdy napochopim ako niekto moze niekde zaplatit za nic :-k !Inak su tri hlavne dovody a to :vs.cerpadlo,el.tryska,pal.cerpadlo a kedze si vsetko menil tak to nachapem.
 
Užívateľov profilový obrázok
popo
Autor témy
Príspevky: 436
Registrovaný: 24.12.2007
Auto: šíp s krídlom
Kraj: Trnavský

Streda, 26. Decembra 2007, 20:14

Bolo to u človeka ktorý robí čerpadlá strašne dlhú dobu a vie čo robí.Zo 100 ludi mi povedalo 100 to iste.Čerpadlo.Ževraj je tam prečipovaná riadiaca jednotka tak ešte skúsim navštíviť firmu ktora čipuje,že či nebude problém v tom.Kamarát kúpil Fabiu TDi a ked vyhodil čip tak to štartovalo už bez problémov
 
Užívateľov profilový obrázok
xtreme
Príspevky: 3365
Registrovaný: 14.12.2006
Auto: felda, stilo
Kraj: Žilinský
Bydlisko: za/bb/ca

Re: ale kto ako robil ten repas

Piatok, 28. Decembra 2007, 00:39

atc525 napísal:
tri hlavne dovody a to :vs.cerpadlo,el.tryska,pal.cerpadlo


ok.. na toto som sa chytil..

takze postupne..

keby to bola tryska.. co by to robilo, resp. nerobilo? bo auto slape jak dive.. len tie teple starty.. stara tryska bola zanesena, tak sme prehodili tu z druheho cerpadla, ktore dymilo.. auto slape, ale nestartuje ani tak.

keby to bolo palivove cerpadlo.. tak by to nestartovalo ani za studena, nemam pravdu? len za studena na prvy sup a za tepla ani bohovy..

keby to bolo vstrekovacie cerpadlo.. podla mna to je najrealnejsie.. bo sa tam prehadzovali nejake casti zo stareho cerpadla.. ale co by to robilo, resp. nerobilo to neviem.. ked som ho mal zle tak to dymilo jak blazen, ale tahalo a startovalo... teraz nedymi, taha, ale za tepla nestartuje.. hm?

vies poradit?
.
 
Užívateľov profilový obrázok
xtreme
Príspevky: 3365
Registrovaný: 14.12.2006
Auto: felda, stilo
Kraj: Žilinský
Bydlisko: za/bb/ca

Piatok, 28. Decembra 2007, 12:28

dnes som skusal prenastavit predvstrek.. a zaujimavy vysledok.. za tepla startuje na supu, za studena ani bohovy :lol: :lol: :lol: bolo povolene cerpadlo a tiekla nafta.. :roll:
.
 
Užívateľov profilový obrázok
GOOSE
Príspevky: 3255
Registrovaný: 15.8.2007
Auto: BMW E34 525i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Wilson's city

Piatok, 28. Decembra 2007, 14:22

Ujooo ja viem co je tomu autuuuu. Je pokazenéééé. :P

Sorry ale som si na to teraz spomenul a nedalo mi to :lol:
BMW E34 M5 / BMW E34 525i / E36 316i coupe / Ex: BMW E34 535i, E39 2,8i individual, E36 318i, E30 318i
 
Užívateľov profilový obrázok
xtreme
Príspevky: 3365
Registrovaný: 14.12.2006
Auto: felda, stilo
Kraj: Žilinský
Bydlisko: za/bb/ca

Piatok, 28. Decembra 2007, 17:18

GUZINO528 napísal:
Ujooo ja viem co je tomu autuuuu. Je pokazenéééé. :P

Sorry ale som si na to teraz spomenul a nedalo mi to :lol:


clovek sa potesi ze tu najde nieco co potrebuje, nieco co mu pomoze a tu zase len OT.. :cry:
.
 
atc
Príspevky: 472
Registrovaný: 13.9.2007
Kraj: Zahraničie

Re: ale kto ako robil ten repas

Piatok, 28. Decembra 2007, 19:04

xtreme napísal:
atc525 napísal:
tri hlavne dovody a to :vs.cerpadlo,el.tryska,pal.cerpadlo


ok.. na toto som sa chytil..

takze postupne..

keby to bola tryska.. co by to robilo, resp. nerobilo? bo auto slape jak dive.. len tie teple starty.. stara tryska bola zanesena, tak sme prehodili tu z druheho cerpadla, ktore dymilo.. auto slape, ale nestartuje ani tak.

keby to bolo palivove cerpadlo.. tak by to nestartovalo ani za studena, nemam pravdu? len za studena na prvy sup a za tepla ani bohovy..

keby to bolo vstrekovacie cerpadlo.. podla mna to je najrealnejsie.. bo sa tam prehadzovali nejake casti zo stareho cerpadla.. ale co by to robilo, resp. nerobilo to neviem.. ked som ho mal zle tak to dymilo jak blazen, ale tahalo a startovalo... teraz nedymi, taha, ale za tepla nestartuje.. hm?

vies poradit?
Takze trysky su zanesene vzdy!Treba ich odtlakovat ci prepustaju pri spravnom tlaku!Ked je zla ta elektricka tak auto startuje dokonca podla toho ci stoji rovno alebo sikmo!Dalej palivove cerpadlo ked je zle moze raz ist a raz nie.No v tomto pripade to podla mna bude vstrekovacie cerpadlo alebo zle nastaveny predvstrek.V kazdom pripade si treba uvedomit ze vs.cerpadlo sa neopravuje doma v garazi a tak podobne,potom to uz vacsinou nikto neda dokopy aby to slapalo jak ma!!!
 
Užívateľov profilový obrázok
xtreme
Príspevky: 3365
Registrovaný: 14.12.2006
Auto: felda, stilo
Kraj: Žilinský
Bydlisko: za/bb/ca

Piatok, 28. Decembra 2007, 19:24

hej, prave preto som to daval do servisu, ani som len nechcel prehodit jedno cerpadlo za druhe, ze to radsej necham na odbornikov.. az teraz prichadzam na to akym odbornikom som to dal do ruk.. keby som to sam doma robil tak to je asi lepsie..

na hlave cerpadla dva sroby uplne volne, unikala tade nafta.. tryska tiez povolena, tiez cela od nafty.. predvstrek ,,vraj" super nastaveny som dnes prestavoval aby to vobec chytlo.. pozatahoval som vsetky matky..

ale ma to prekvapilo.. naskocilo to, tak som to trocha zabehol nech sa to zohreje, ze skusim startovat za tepla.. a startuje super!! len zas mam problem za studena, nechce chytit. ale tam budu na chybe aj zhavice.. skusim ich vymenit co to bude robit..

sam som zvedavy.

ps: vies, pokial mas malo prachov tak hladas najlacnejsiu a najlepsiu alternativu.. uz som zistil ze to ale tak nepojde, preto radsej kym najdem niekoho fakt schopneho si skusim poradit sam.. :?
.
 
Užívateľov profilový obrázok
VLADKY242
Príspevky: 3706
Registrovaný: 11.6.2007
Bydlisko: Bratislava

Piatok, 28. Decembra 2007, 23:04

Skusiť poriadne nastaviť predvstrek :wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
popo
Autor témy
Príspevky: 436
Registrovaný: 24.12.2007
Auto: šíp s krídlom
Kraj: Trnavský

Sobota, 29. Decembra 2007, 17:27

Nerobil som to v garazi ale robili mi to v Boschi.Čerpadlo mi vyberali priamo v AWT Jeden ujo mi povedal že za tepla a za studena su rozne nastavenia predstreku.Je to pravda??????????
 
Užívateľov profilový obrázok
VLADKY242
Príspevky: 3706
Registrovaný: 11.6.2007
Bydlisko: Bratislava

Sobota, 29. Decembra 2007, 23:15

popo napísal:
Nerobil som to v garazi ale robili mi to v Boschi.Čerpadlo mi vyberali priamo v AWT Jeden ujo mi povedal že za tepla a za studena su rozne nastavenia predstreku.Je to pravda??????????
A v ktorom boschi to robily :?: :wink:

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných