Daval som iny dif s nizsim pomerom co mi posunulo otacky co je pri sviznom jazdeni vyhodou no odniesol si to prave sprint 0-100 kedze musim este raz preradit...no s tym sa viem zmierit kedze to ma vyhody inde...
Cize skorsie preradovanie nema nic so samosvorom ale s inym difom.
K samosvoru, pre mna je to neskutocne vyborna vec lebo pokial mam zapnute ASC tak pri beznom jazdeni ani neviem ze ho mam a okrem cisteho ladu sa to neda ani utrhunt pomaly...no aj tuto zimu som sa presvedcil ze pri snehu je to velka vyhoda, kedzi mi v kopci ASC vypinalo stale jednu stranu tak ze som skoro zastal, po jeho vypnuti som krasne vysiel. Netvrdim ze jak 4x4 ale rozhodne istejsie ako ked som to jazdil bez svoru...no a ked ho vypnes niekde na velkom parkovisku a chces dokoncit pneu tak....
No a potom tu je ta vec pre ktoru som ho hlavne bral: vyjazdy zo zakrut...nieco neporovnatelne s open difom, ten pocit ked ta prvy krat zobere zo zakruty von cely zadok nie len jedno kolo je neskutocny az divny no strasne navykovy

a hlavne to posunie rychlostny limit na prejazd zakruty...
DSC nemam, neviem povedat ci by sa to hadalo ale cital som na CR fore ze to niekto daval aj do DSC auta a nebol problem aj ked to bol Torsen a ja mam Lamelak....
Suma sumarum, zalezi co od auta chces, ak chces aby bolo trochu pruznejsie pri zrychleniach tak ti staci kratsi dif, ak chces k tomu fun faktor a trochu zivsie jazdenie cez priesmyky a podobne daj si samosvor
