Je vseobecne zname ze bezvanosova M62B44 je z vyroby "underrated" a udaje 286PS a 420Nm su cisto len papierove. Uz logicky ked si clovek zoberie ze M62B44 ma ten isty saci manifold ako M60B40, ktora mala o 4deci mensi objem, nemoze to ostat iba pri naraste krutiaceho momentu o 20Nm (M60B40 ma papierovo 286PS a 400Nm).
Realne ma bezvanosova M62B44 v priemere cca 300-320PS a krutiak do tych 450Nm - jedna sa vsetko o nahodne auta (E31, E38, E39) nahodnych ludi zo zahranicnych for (DE, US, UK) ktori s tym boli na brzde.
Vanosova verzia M62TUB44 mala papierovo 286PS a 440Nm a pri nej to uz aj realne zodpovedalo (tak isto realne vysledky z brzdy), pretoze motor bol z vyroby priskrteny nielen novym uzsim sacim manifoldom cim sa docielil krutiaci moment viac odspodu (k tomu mu pomahal aj single vanos) a menej vykonu hore (vanosovej verzii vykon vrcholil pri cca 5300rpm a bezvanosovej az skoro pri 6000rpm) ale este mal motor aj o 2 katalyzatory (na zvodoch tj. znova znacna restrikcia) a 4 lambdy navyse.
Na druhej strane sa na vanosovu TU verziu daju bezproblemov nahodit ako sacie tak aj vyfukove zvody z bezvanosovej verzie a to potom spolu s remapom prinesie naozaj pekne hodnoty, este vyssie ako ma bezvanos realne v serii
