neviem kolko na M-ku urobis km mesacne ale slo by to riesit aj poloslickami - ktore su cenovo len mierne nad urovnou spickovych UHP pneu ale mozes ich jazdit aj na beznej ceste a grip za sucha je kus lepsi ako u akychlovek UHP pneu.
Napr Yokohama Advan 048. Alebo mat druhu sadu s napr o nieco lacnejsimi ale skoro rovnako dobrymi Toyo R888 tie su ale na bezne jazdenie velmi hlucne, maju maksiu zmes ako tie Yokohama AD048 a idu hodne rychlo aj dole (tak 5-7tis a mas po nich). R888 su pneu na ktorych sa jazdi dost zavodou - aj napr Histo Cup-cize urcite nesiahnes vedla.
Co sa tyka jazdy tak neskorsie brzdy si mozes dovolit az budes lepsie poznat trat a auto co na nej robi. Len potom mozes prist aj k poznatku ze ked budes brzit neskor musis brzdy kratko ale fakt brutalne zadupnut (doslova plnou silou zadupnut) kedy zistis ze seriovehlavne platne su asi neni na to velmi stavane (zvadnu). Ta nedotacavost tam bola kvoli tomu ze si siel zakruty uplne na istotu bez rizika pretacaveho smyku - teda ziadny alebo minimalny plyn. tiez som cakal ze auto s pomerom hmotnosti 50-50 pojde bez plynu ak das vyssiu najazdovu rychlost skor von vsetkymi styrmi kolesami alebo zadkom. ale zrejme to je naozaj v geometrii naprav a reguluje sa tym ciastocne pretacavaost pod plynom - aby to teda nebolo az tak brutalne pretacave. To je citit este viac na E46 M3 ktora bez plynu ide von po predku ako predokolka - teda este viac ako E36 M3. Preto asi aj je taka menej divoka na zadok.
Videl som jedno velmi pekne video na Nurburingu kde E36M3 3,0 zajazdila pod 8min! a jazdila krasne vyvazene - mala pritom minimalne upravy - odlahcenie asi na 1380kg (plus spolujazdec), upraveny jemne vykon (vykon 296hp) a podvozok KW V3. Stabilizatory, silentbloky seriove, rovnako brzdy a vyfuk, Pneu Dunlop Super Sport.
Cize zrejme staci riesit na zaciatok ruky nohy a track pneu:-)
http://www.youtube.com/watch?v=vF5-9OxFV4g