Piatok, 2. Decembra 2011, 10:22
dnes sa vymenil tečúci riadiaci vstrek za druhý použitý (dúfam netečúci), a nové tesnenia pod sacie parohy, tak dúfam že teraz mi už nebude nikde nič tiecť
po cca 3000km od nastavenia čerpadla mám takéto skúsenosti so spotrebou: na plnú nádrž som najazdil 600km potom som tam dotankoval presne 40l, toto som opakoval 3x a vždy to bolo tých 40l+-
začínam podozrievať štartér alebo ukostrenie že niečo nie je v poriadku lebo po kúpe mi točil jak oživot a teraz točí štartér pomalšie, tým pádom to vplýva aj na štarty, teplý motor väčšinou naštartuje na jednu-dve otáčky, sem tam musí točiť dlhšie, nie je to žiadna hrôza ale proste vadí mi to
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."