tak po novom roku som bol dohodnutý s lakošom že dáme do poriadku tu lištu pod kufrom, pondelok som doniesol auto a piatok ráno mi už volal že si to môžem prísť zobrať, z výsledkom som velice spokojný akurat lakoš moc radosti nemal z odvrtavanim bodov popod tu lištu
Aby som sa moc dlho neradoval tak mi začalo svietiť abs a dsc, takže diagnostika a zistený nefunkčný pravý predný snímač abs, tak fajn objednal sa nový a hneď s tým som objednal aj nove žhaviče, že keď už budem v garáži tak nech sa vymení aj to. Nakoniec prišli žhaviče na rad ako prvé a po zlých skúsenostiach s ich demontážou som to radšej nehal na dobrého kamaráta ktorý všetky vykrútil von bez stráty kitičky, auto sa zložilo a od dielne to mam domov asi 400 metrov tak som len tak ľahko prešiel. Samozrejme jak som dal dole sanie tak som zistil že by to chcelo vymeniť aj gumičky na sani takže ďalší deň ráno som volal do autotechniku kde ich mali skladom tak som si odbehol do BB akurát že som zistil že auto ide len asi na 50 percent výkonu... bol som si istý že som všetko presne zložil naspať ako ma byť... Tak som horko ťažko obehol bystricu a davaj do garáže hľadať chybu, sanie dole a kukať a hľadať a príčinou bola zlomená zostarnutá gumená podtlaková hadička, našťastie som takú mal v rezerve tak som to vymenil hneď aj z gumičkami na sani poskladal a auto zas ide ako ma...
A ďalší zlatý klinec môjho života zo sedmou, výmena čidla abs... To že vybrať to čidlo bude nie až tak jednoduché som počítal, ale že sa ta kurva zlomila presne v polovici to ma nasralo... Nevadí odvŕtal som zvyšky preč, vyfúkal to, založím novy, idem rozpojiť konektor na ktorom bol ešte starý kábel a prekvapenie č.1 je tu. chyba nebola v čidle ale odhnitý kontakt v konektore. Na toto treba mať šťastie, zhnitý a zoxidovaný tak že sa s tým nedalo robiť a to ešte aj v tom kuse konektoru ktorý ide od kasne... tak som zohnal druhý preletoval som kábliky, nahadzujem konektory do seba a nejde úplne na doraz, čo je teraz zas za problém? rozpojím pozriem dnu a prekvapenie č.2 jeden kontakt musel byť trošku vyosený alebo ja neviem už čo ale tak ho zohlo že keď som sa ho snažil narovnať tak som ho odlomil, karma ma trestá ale furt neviem za čo... No nič času malo čo teraz, nič sa nedalo robiť, rozlámať konektor a dostať sa ku káblikom a zletoval som ich natvrdo lebo už som mal nervy že jak sa dari, zložil auto otočil klúčikom, naštartoval, kontrolky zhasli a pán spokojný že opravil. Vytiahnem auto z garáže, rozbehnem sa, prichádzam do križovatky a prekvapenie č.3 pri brzdení na čistej a suchej ceste začalo kopať ABS do brzdového pedálu, dpče toto čo ma byť? davaj nazad do garáže koleso dole, čidlo von a pozerám na abs krúžok a ja kkt som ho prevŕtal.... nasrať do rúk a týždeň nepustiť k vode
to chce mať fakt šťastie alebo napiču deň aby sa ti toto stalo. Jasne že ABSkovy krúžok samotný nekúpiš takže davaj objednať celý náboj tak som hneď siahol po FAGu lebo ten sa mi osvedčil už na predošlej e46. Náboj vymenený, brzdy fungujú, dúfam že sa teraz zas budem hodnú chvíľu voziť bez poruch....