Tak po viac ako polroku by bolo asi vhodné niečo o tej hrdzavej potvore zase niečo napísať. Do leta sa na aute jazdilo, dobiehal som zameškané a tak sa len tankovalo, umývalo a vozilo. Cca. v júni som auto zavrel do druhej garáže u suseda, začo mu ďakujem a tak mám garáž rovno pri bytovke, a nie o 3 bloky ďalej. No a od doby čo som auto zavrel tak tam je až doteraz.

Zmyslel som sa na repas oboch náprav, no kým som premohol hlavne svoju lenivosť a prekonal pevnosť niektorých čapov

Na prednú nápravu išli komplet diely od lemforderu, okrem tyčiek stabilizátora ktoré sú MeyleHD ale to je jedno, nové je skoro všetko. Stabilizátor je na moje prekvapenie od série 25mm čiže sa len nahodili žlte polyuretány a všetko sa poskladalo. Potom som sa pustil do zadnej nápravy na ktorej makám doteraz .Medzi tým som pozháňal napr. m40 jednohmotný zotrvák odľahčený na 5kg cca., disky azev v dvoj rozmere s pokličkami a origo kľúčmi (neviem načo som ich bral ale čo už) whiteline 22mm zadný stabilizátor, šróby, matice a kadejaké diely zadnej nápravy, nastaviteľné ramená od bratov z PL

a taktiež lamely aj (neviem pomenovať) diel do svoru ktorý údajne zvykne v malom (168) obale prasknút a zrobiť veľa "balamuty" ako hovoríme my východniari. Viac uvidíte na fotke. Taktiež som medzičasom predal JR-11 vzhľadom k tomu, že už ich mal skoro každý či už na golfe, leone a kadečom a asi ako každý tuna, chcem mať niečo "raritné" alebo "originálne" čo nemá nik. A ták som zohnal BBS RC 302 a R303, tj. 18" disky v dvojrozmere a vo veľmi slušnom stave.

Dopredu som obul Michelin PS2 225/35 a dozadu jazdenky contintental na skúšku. Tu sú nejaké fotky.
PS: sorry že skáčem od veci k veci ale neviem čo kedy bolo
