Nedeľa, 10. Júna 2012, 15:26
Laicky povedane : pocitovo sa auto zacne spravat sviznejsie, akceleracia bude sviznejsia, do otacok ho dostanes sviznejsie. Nebudes pocut hukot z predu.
U mna je to este aj o spotrebe pretoze tym ze ju mam zopnutu, musim ho strasne vyracat aby sa auto rozhybalo. A ako pise ice.blade, je vyvyjany mensi stres na remene,kladky a lozisko vodnej pumpy pretoze ta vrtula nie je 100% sumerna a v podstate vibruje.
Neviem ako u dieslov, tam je krutak vyssi a nefunkcnu visco by som si asi nevsimol ale na benzinoch je to citelne. Navyse ked dam podlahu a vrtula sa toci 4-5000 ot/s tak je to neskutocny rev a ubytok na "vykone". Pravdepodobne mam viskospojku zlu pretoze ked zopne tak na 100%.
Hlavne pozor s tym vyberanim...treba striehnut teplotu motora. Hlavne v kolonach alebo v meste ak je horuco. Neviem ci na tvoje auto existuje elektricka ale ak ano, odporucam ju namiesto tych 2 vrtul co tam mas teraz.
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh