Kedze som mal problem s vykonom tak to neviem porovnat. Zda sa mi ze sa mi ten "jedetovocpodupyco" efekt natiahol do celeho spektra a taha to az po obmedzovac a nie len od 2500 po 4000 ako som to mal predtym.
Rezali sme len bank1 a ten bol prepaleny v strede co sposobilo ze sa prehrieval a cely ul vo vnutri sa utrhol od tela katalyzatora. Kat na m54 ma 2 casti, vrchnu ktoru vidno na foto a potom spodnu mensiu, ktoru tiez vidno na foto. Absolutne netusim, ci bank2 bol k.o kedze sme rezali len ten, ktory hrkal ale IMHO oba boli po funuse.
Adaptacie mi stiahlo z -8% na oboch stranach na -0,9% co ej VELKY pokrok. Bohuzial, momentalne mam bank2 v pluse, co ma tesi ale bank1 je stale v minuse z coho usudzujem ze ked som mal vsetko -8% tak problem bol globalny ale teraz bank1 bezi rich cize prve 3 valce maju viac paliva. Pozriem vstreky, ci neprepustaju a je dost mozne ze tie lambdy to maju za sebou (co je velmi pravdepodobne) kedze katy boli k.o a par cm od nich su senzori ktore tiez dostavali na frak.
Ale ten zvuk...so zvyskom fabrickeho vyfuku to znie uplne nadherne nez ked ludia vyberaju rezonatory a davaju aftermarket. Takto by som si predstavoval aby znela seriova R6. Nadhera. V kabine minimalna zmena a ako pises, zvonka to zneje plnokrvne.
EDIT : Kontrolka nesvieti, post-cat o2 som odpojil a konektory mam pod deklom. Vypisuje ich len diagnostika. Haluz je ze v 2hej polohe kluca v zapalovani vzdy svietila kontrolka motora a po nastartovani zhasla. Teraz nesvieti vobec
