3llf napísal:nějak sem to nezkoumal, za to se omlouvám, ale budeš dávat teda i zadek z 3.0??
Zatial to nemam v plane, pride mi to zbytocne. Skusal som brzdit v zakrute na uzatvorenej ceste aj na mokrej ceste a s DSC som problemy nemal aj ked som uz prebrzdoval pneumatiky. Takze tie myty o tom, ze vacsie brzdy dopredu zmenia balance niecoho ohladne DSC atd. su bludy tak ako som si aj myslel.
----
A dnes som vymenil to skurvene lozisko. Take ticho v aute som este nemal...az som musel zastat a zistit, ci mi nezalahlo v usiach.
Ked sa menili Meyle, tak uz vtedy som mal tusaka, ze nieco nieje v poriadku pretoze zo spolujazdcovej strany to robilo jemne hum_hum_hum a vtedy sa menilo aj zadne lozisko - tie ale boli FAG.
Myslel som, ze su to gumy, lebo rovno s loziskami som prezuval na zimne pneumatiky a postupom casu som si na ten hluk tak zvykol, ze som to dalej neriesil
(moja chyba). Bohuzial som taky lucker, ze mi hucalo aj spolujazdcove zadne, ktore som vymenil minule leto. Trochu sa to zlepsilo ale stale to hucalo. Dokonca sa ten zvuk prenasal spredu dozadu a nevedel som identifikovat, co vlastne huci. Zdalo sa mi malo pravdepodobne ze pri vymene vsetkych 4 lozisk sa dojebu
(asi pri montazi) obidva na spolujazdcovej strane. Casom to oscilovanie silnelo ale clovek si zvykne, ak sa taketo veci davkuju postupom casu. Ale som rad, ze posledny mesiac to zaslo az tam, ze sa nedalo v aute rozpravat. Takze znova sa mozem vyvazat s usmevom na tvari...
Zaujimavostou je, ze ked lozisko oscilovalo a nevydavalo konstantny zvuk, prenasalo sa to dozadu. Myslim si, ze je to dane tym, ze prerusovany zvuk sa lahsie dostane dozadu pocas toho, ako je auto v pohybe. Ak lozisko huci konstatne, je velmi lahke ho identifikovat ale v polcase rozpadu je to o drzku. Dokonca ani nehucalo, ked som ho skusal na divhaku.
A mudrost dna : Nikdy nedavajte servisovat auto niekomu, o kom nic neviete. Aj ked je to akoze mechanik
