takže motor kúpený nakoniec m52 323i aj z kabelážou (neviem ešte kto to spojazdní) motor je ževraj z e36 no ked som prirovnal držiaky z m50 a m52 su iné ale vana olejová je taká istá tak uvidím ked budem dávať motor do auta . Dalej som myslel že prehodím z m50 do m52 servo motor no ten nepasuje
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
takže musím zohnať druhý + prehodil som alternátor ten pasoval no konektory na m50 neboli skoro žiadne ale na m52 ich je až až . Dalej som z m50 zhodil zotrvačník + spojku zotrvák ešte dnes prehodím na nový motor no spojka sa mi niako nezdá neviem či nekúpim radšej druhú (vid foto- prítlačný má jemné zárezi , lamela trocha zodratá)
+ som zhodil kryt termostatu lebo na m52 bolo zlomené to koleno na hadicu tak som chcel prehodiť z m50 (to je ok ) len ked som ich dal dole som zistil že ani v m52 ani v m50 neni termostat
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
takže aj to budem musieť vyriešiť .
Ked už mám motor takto vonku vymením tesnenie pod vanou nech to nemusím robiť ked bude motor vnútri .
čo je trochu blbé je že z m50 som chcel prehodiť aj servo nádobku ale tá tiež nepasuje na to isté miesto takže uvidím či to niako spojazdím celé

.
čo poviete na tú spojku ? kúpiť radšej druhú ?
a tie držiaky motora vyzerajú ako z e36 ?
