Sobota, 10. Januára 2015, 20:01
Na to, ze to robil prvykrat v zivote, je to v pohode. Rozobral, porobil, zlozil a auto fungovalo. Tymto samotnym sa moze pochvalit malokto. To, ze nebolo vinou podfuknute tesnenie sa na 300tkm tesneni, ktore sa pri zdvihnuti hlavy rozpadne na prvocinitele, zistuje velmi tazko. Nehovorim, ze ani skuseny mechanik by na to neprisiel, no aj tomu by to raz mohlo uniknut...
Tentokrat to uz bolo podozrive, tesnenie bolo opticky OK a pritom spalovaci priestor bol na jednom valci cistejsi. Ale kebyze aj opticky nenajdeme prasklinu, ideme robit minimalne domace tlakovanie kompresorom 8bar....
Financne to nedopadlo najhorsie, casovo je to uz horsie.... Zelam pevne nervy pri zhanani presne takej hlavy. Ja na svojej e36 M52B28 mam inu hlavu aj sanie ako tato e39. Myslim, ze bude nevyhnutna hlava presne z motora M52B28TU...