Streda, 18. Januára 2012, 21:36
Celé sa to začalo veľkými záplavami v Prahe v lete v roku 2002. Pre mnohých Pražákov veľká katastrofa, pre mňa však aj veľká výzva.
Aby som bol konkrétny: v to osudné leto vytopilo garáž aj majiteľovi môjho budúceho BMW. Päť rokov sa znechutený majiteľ auta ani nedotkol, až ho nakoniec predal mne. Týmto okamihom začala katastrofa zasa pre mňa, nakoľko som ešte netušil čo ma čaká. Ten týpek sa toho auta ani len nedotkol, ani ho nevyvetral. Z vnútra som vyhádzal 5 táčiek (fúrikov) vltavského blata a pod ním na mňa čakalo veľké prekvapenie, auto sa za tých 5 rokov stihlo zmeniť na tonu hnilých plechov.
Nasledovalo cca 2000 hodín tvrdej driny, ktorá je tu zdokumentovaná pár fotkami a taktiež výsledok tvrdej práce trvajúcej 2 roky.
Svoje rozhodnutie však neľutujem, ba po krátkom oddychu sa už pohrávam s myšlienkou pustiť sa do renovácie nejakého starého tátoša ako inak z dielne BMW.
-
Prílohy
-

-

-

-

-

-

-

-

-

BMW 323i
BMW 323i
BMW 320/6
BMW 1502
BMW 1602
BMW 2002
BMW 2000 Touring
BMW 2002 Turbo
BMW 318i Cabrio E-30, BMW 316i Coupe E-30, BMW 530 d Combi e-39, BMW 530 d Combi E-61