Dendo napísal:Do pixle to auto je take krasne ze by malo mat pas cudnosti!!! <3 <3 <3 :-* :-*
Tak vcera pani schytala obrubnik a hned po tom som skoro vyletel mimo cestu do jarku

Preco? No:
Od kedy sme do auta dali motor, siel dako zvlastne. Menilo sa vsetko co sa da vymenit kedze tych V8 dielov (aspon to co kobrakai nehodil do zeleza) mame pozehnane. Menilo sa cele sanie s klapkou, vstreky, lista, REGLER paliva, vaha, sviecky, cievky, dake cidlo na teplotu a uz ani nevim co. Odpajali sa knock senzory, lambdy vaha.. Merali sa tlaky, vymenila sa aj cela motorova elektrika a furt nic. Uz som sa pomaly zmieroval s tym, ze to proste bude mat vykon daco medzi 3l a 4l ved kruhac som s tym dokola dal tak proste to dozenu technikou

Ale nakoniec ako posledna vec, ktora sa predsa nekazi je RJ. Vymenila sa RJ.
Vykon auta sa samozrejme u nas neskusa sposobom idem rovno na dvojke a skusim tomu opatrne postupne pridavat ale tak, ze f!z:k tomu medzi garazami a krcmou instantne najebe na jednotke a vyjebe sa instantne skoro do dakej budovy co je pobliz cez chodnik. So smiechom dobehne po bnykolasa eeeej ideme skusat, na hlavnej ceste somewhere in ruzinov skusime ze mm na plny kotel to docela ide, otacam sa a zas jeeeb rozjebany cez celu hlavnu cestu cumakom skoro v jarku

Tak sme to zaparkovali radsej ze musim si na ten zvyseny vykon zvyknut a opravit svoju RJ.
No a tu mame problem, ktory mi uz bol daavno znamy ale vravel som si, ze taketo daco sa stava len v amerike

Proste odide koncak ktory spina cievku a nejde to na secky valce. Mame volake 3l RJ, ktore sme skryli pred kobrakaajom ked sme sli vyhadzovat hlinik tak asi len prehodim epromku do druhej RJ lebo tak sa mi na očnú bulbu zdá, ze su tie RJ rovnake len je iny soft. Naa ked ne tak sa vymeni zly koncak. Viac o tejto zapalke sa mozte docitat tu:
http://www.meeknet.co.uk/E32/ECU/Index.htm
