Chlapi,
treba sa rozhodnut co tu riesite!
a) ak riesime Performance, je kazdemu jasne, ze vacsi valivy odpor sa
ovela vyraznejsie prejavi na 1,8 nez na 2,8, logo nie?
To sa rovnako tyka spotreby...
a.2) ked riesis Performance daj 205/60 R15 na LAHKE disky a nespoznas
svoje auto!

(vyskusane). Alebo inak: odvaz 15´´ 205 a 17´´ 225
a vynasob 2x (

)
b) ked riesime 17´´ neriesime Performance ale OPTIKU. 17´´ vyzera
o poznanie lepsie ako 16´´ a oproti "socialnej" 15´´ je to min. o triedu
rozdiel

(vyzorovo).
Kedze sa bavime o 1,8 a identickom ET, na zadnej naprave nie je prakticky
ziadny rozdiel v priecnych dynamickych jazdnych vlastnostiach medzi
205 a 245 = ergo musi to byt len to o OPTIKE!
Ale ta tiez moze robit radost! (Oku)
Neukamenujte ma hned, ale FAKTY stale zostanu FAKTY,
na druhej strane optika je vec NAZORU, cize za VKUS nikoho nebite!
(nevkus je ina tema...)
Takze Ali: vela radosti a stastnych km!!!
