No a keď už som sa rozpísal, prihodím zopár postrehov z nedávnej dovolenky v talianskych Dolomitoch.
1) Bol som celkom príjemne prekvapený spotrebou. Auto plne naložené s rakvou na streche vykázalo na diaľnici pri tempomatových 130 km/h spotrebu necelých 9,2l (viď tiež link v podpise) podľa tankovania.
2) Konštruktéri v Mníchove (aspoň teda časť z nich) sú asi trochu nekompletní. Súdim tak podľa toho ako vyriešili zámok dverí kufra. U mňa sa zámok nachádza dole v podlahe pri nárazníku a ten bazmek tvaru U, ktorý zapadne do zámku sa nachádza na spodku dverí kufra. Skúste hádať kde končil všetok sajrajt z kufra, ktorý sa tam hromadil počas manipulácie s lyžiarkami zadrbanými od všelijakého jemného štrku a iného bordelu.
Správna odpoveď je A - v zámku.
Pozeral som ako to má vyriešené E61 a tam súdrohovia zabudovali zámok do dverí a dolu je ten statický U-bazmek. Podobne ako som to mal aj v E46-ke.
Vyslovujem vďaku inžinierom za ďalšie nenápadne zapracované kurvítko.

Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11
Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
