Mal som tú česť mať cez sviatky na pár dní požičanú G30 540xi. Keď som ju odovzdával, ťažko sa mi s ňou lúčilo.
Po hodine jazdy sa dostavili reminiscencie na bývalú F11. Moter B58 sa mi javí ako fantastický. Výfuk je mierne hlasnejší než bol ten v F11, zato moter ako taký je celkom slušne odhlučnený. Keď som tomu trochu stúpil na krk, tak som očakával šialený kovový rev. Ten sa síce ozýval, ale iba tak ako keby z diaľky. Ale keďže auto ktoré sa chystám kúpiť plánujem používať primárne na presun z bodu A do bodu B čo možno najpohodlnejším spôsobom, auto tieto predpoklady spĺňa.
Na aute bol štandardný podvozek v kombinácii s 19“ RFT gumami, čo mi prišlo ako nie celkom vyvážená kombinácia. Hlavne kvôli tým gumám bolo auto trochu skackavé. Čiže ak budem brať 19“ kolesá, tak rozhodne non-RFT.
Keďže to bolo prvý raz, čo som mal v rukách auto s iksdrajvom, nevedel som presne čo od toho čakať. Síce som neskúšal ako sa to správa v medzných situáciách, bol som s ním celkom spokojný. Samozrejme s ohľadom na to, že G30 plánujem ako auto na každodenné používanie. Samozrejme výhrady ktoré kvôli iksdrajvu nanútenému k motoru 40i u kombíku, stále mám.
Keď to porovnám s A6, tak tam mi kvatro príde také, že sa to auto správa v porovnaní s touto G30 nedotáčavejšie.
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11
Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
